Fitness Seller

rug na 4 maanden

kevow

Cool Novice
Waardering
0
ik heb net een foto van mijn rug getrokken na bijna 4 maanden
ik ben 15 jaar
gewicht 63 kg
lengte 167cm
vetpercentage:12%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zal ook even me voorkant plaatsen

en zo een lat spread, weet nie of ie tegoei is maarja, en de camera stond gwn wwat laag :d

front lat spread

most muscular

Erg goed voor 15.

Maar doe je deadlifts?

Zeker erg goed :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
neej, ik w8 daar liefst bij, ja je kan het zien dat ik geen onderrug training heb, maarja het is iets te gevaarlijk voor me, ja ik weet het, ik zou kunnen beginnen met een laag gewicht om de techniek onder controle te krijge, maar ik riskeer niets...

en dat voor natural en zo jong, grote klasse, jij krijgt meer als een 1 van mij:D

Als ik je fysiek zie zou ik je zeker geen 15 schatten
Mooi werk :)

zo'n fysiek in 4 maanden op 15 jarige leeftijd? super man!

ja,ik had hier ergens nog een topic hoor, toen was ik ook al redelijk breed, maar meer wannabe pretty boy^^, ik was toen 2 maanden bezig, en na de reacties van dat topic zei ik, nu ga ik er een stuk meer voor doen, ben veel gaan eten en het loont hoor, anders was ik nog magerder,4-5%bf bijgekomen.ik vind dat ik niet slecht bezig ben...

zeker niet slecht! Dit op 15 en 4 maanden = genen waar veel mensen hier jaloers op zouden zijn

je hebt de mogelijkheden om huge te worden, neem ze dan ook!
keep up the good work!

je barst van kwaliteit. dat nu combineren met wat meer beef en je staat er heel puik bij!

bedankt hoor^^ik werk er aan

haha, ja mss, tenzij men vader zegt, zoon nu is het genoeg^^want alles gaat zo snel bij me, weet niet hoe het komt

wtf?

bruut man.

Besteed de komende jaren veeeel tijd aan de studie rondom de sport. (en nee, de M&F is geen goede studie ;)) Als jij over een paar jaar een heel stevig basisframe op hebt kunt bouwen, ga je imo erg ver kunnen komen. 15 jaar....

15 jaar? huge! ???

juup, beentjes trainen^^ik doe dit eigelijk niet al te graag, dus breng ik gewoon alles in evenwicht, is 280kg leggpress veel?(10 herhalingen)

jezus 15 jaar en dat in 4 maanden, doe je goed

280 kg legpress 10x??

wil ik wel eens een fototje zien van je benen.

Terug
Naar boven