Fitness Seller

rug na 4 maanden

• Topic Starter Topic Starter
dat is het net, mijn benen willen maar niet groeien, zal zien ofk n foto kan maken

gewichten bij de legpress zijn vaak niet te vergelijken vanwege de verschillende manieren waarop het gewicht verplaatst word, ik denk dat de squat een vele malen betere maatstaaf is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit zijn de benen dan nogal mager vind ik voor de kracht dat er achter zit :s

kwerk er aan

Laatst bewerkt:
ik heb toch even een vraagje, ik heb nog mensen die zeggen dat ik enorm snel groei, maar dat ik moet oppassen voor mijn groeischijven enja ik heb zoooveel gelezen over dit topic, maar toch ben ik niet veel wijzer geworden, ik doe al mijn gewicht met 8-10 herhalingen, maar ik heb toch schrik dat ik minder groot wordt als voorspelt(aan mijn kraakbeen hebben ze gezegd tussen 180-185 cm)weet echt niemand hier iets over wat mij echt zeker kan maken?

Ik denk dat dit niet discussieerbaar is, dit is gewoonweg :thumbup:

Doe zo verder!

zit er goed uit :)
doe volgonde keer ook een latspread erbij

succes

een latspread??is dat een pose ofzo?bij de armen gewoon gespreid??kan ik snel maken hoor

zeer goed bezig

Spijtig dat een man niet zijn hele leven zo anabool blijft als op 15 16 jarige leeftijd.

Ben eens benieuwd binnen nog eens 4 maanden

succes

zeer goed bezig kerel en dat voor 15 te zijn respect!!!!!:eek!:

ik heb toch even een vraagje, ik heb nog mensen die zeggen dat ik enorm snel groei, maar dat ik moet oppassen voor mijn groeischijven enja ik heb zoooveel gelezen over dit topic, maar toch ben ik niet veel wijzer geworden, ik doe al mijn gewicht met 8-10 herhalingen, maar ik heb toch schrik dat ik minder groot wordt als voorspelt(aan mijn kraakbeen hebben ze gezegd tussen 180-185 cm)weet echt niemand hier iets over wat mij echt zeker kan maken?

Ja dat is natuurlijk wel een risico dat je loopt. Maar er zijn er veel die al trainen vanaf hun 15 hoor. Vraag maar aan Mass_builder of die er ooit iets van heeft gemerkt...

Ja dat is natuurlijk wel een risico dat je loopt. Maar er zijn er veel die al trainen vanaf hun 15 hoor. Vraag maar aan Mass_builder of die er ooit iets van heeft gemerkt...

ow, ok bedankt echt, dan maak ik me er niet zo veel zorgen meer over :cool:

ziet er netjes uit! Kan je nog een paar foto's posten?

front latspread en/of most musculare

dit is back latspread - [Link niet meer beschikbaar]

front latspread - pic
most muscular - [Link niet meer beschikbaar]

probeer ze maar eens ;)

vergeten: vraag volgende keer tijdens je doktersbezoek ook aan hem informatie hierover. Normaal kan hij je dan wel opvolgen om te zien of alles goed verloopt.

ja zal ik eens doen, al word bijna nooit ziek, zal hem dan op eigen initiatief opzoeken he :D

ow ik zie dat je latspread pic al erbij had :)
Heel mooi. Je kan beste je handen ietsje hoger in je rug zetten. En dan gewoon je duimen in je rug plaatsen en daarna je ellebogen langzaam naar voren halen en in tussentijd proberen om je rug te spreiden en breed te maken. Blijf ook lekker recht staan, je kan wel iets door je rug gaan maar doe het niet te veel.

:thumbs:

Terug
Naar boven