Fitness Seller

rug na 4 maanden

geloof er geen zak van...
Na 4 maanden begin je misschien een beetje definitie te krijgen... dit is overdreven.

T'is echt waar wat hij zegt, hij zit ook bij mij op de sportschool. Heb hem zelf die verschrikkelijke vooruitgang zien maken in die 4 maand. T'is een super goede kerel, hij zou er echt niet om liegen. Doe zo voort maatje !

ok mss geen kloontje..en mss heb je je iddop 4 maanden opgebouwt...

maar toch...bespeur ik daar lichte gyno,terwijl je vet% helemaal niet zo hoog is...verklaar je nader?

zeker dat je niets hebt gebruikt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sinds wanneer moet je een hoog vetpercentage hebben om gyno te krijgen???

gyno ontstaat vaak in de puberteit hoor

sinds wanneer moet je een hoog vetpercentage hebben om gyno te krijgen???

gyno ontstaat vaak in de puberteit hoor

daarmee wil ik wel zeggen dat het gyno is en geen puffy nipples omdat ie laag in bf zit..

het zou allesins z'n super progressie verklaren in die 4 maand...

Hoezo een amerikaanse vlag?

ot: ziet er goed uit...voor 15 jaar bijna ongeloofwaardig!

Greetz

• Topic Starter Topic Starter
hmm sorry hoor, maar zelfs voor ik begon bij fitness had ik van die rot tepels :d en iedereen merkte het op, is deze progressie dan echt zo spectaculair dat het ongeloofwaardig is? ik ben wel blij met mn vooruitgang en complimentjes maar... :) en amerikaanse vlag omdat ik amerikaanse roots heb

hmm sorry hoor, maar zelfs voor ik begon bij fitness had ik van die rot tepels :d en iedereen merkte het op, is deze progressie dan echt zo spectaculair dat het ongeloofwaardig is? ik ben wel blij met mn vooruitgang en complimentjes maar... :) en amerikaanse vlag omdat ik amerikaanse roots heb

nee helemaal niet,verspreid over een jaar,nee totaal niet...

op 4 maand darentegen gaan veel mensen denken dat er andere dingen in het spel zijn,en neem me niet kwalijk,maar das het eerste waar ik aan dacht als ik je foto's zag,zo gespierd,zo jong en op zo'n korte tijd,das bijna onmogelijk,als het natuurlijk is,en je maakt jezelf niets wijs,dan heb jij superpotentie kerel en moet je er alles uithalen wat erinzit!

• Topic Starter Topic Starter
nee helemaal niet,verspreid over een jaar,nee totaal niet...

op 4 maand darentegen gaan veel mensen denken dat er andere dingen in het spel zijn,en neem me niet kwalijk,maar das het eerste waar ik aan dacht als ik je foto's zag,zo gespierd,zo jong en op zo'n korte tijd,das bijna onmogelijk,als het natuurlijk is,en je maakt jezelf niets wijs,dan heb jij superpotentie kerel en moet je er alles uithalen wat erinzit!

wel hier zijn 2 kerels die n post hebben gedaan hier op dit topic, dat zijn vrienden van me die me dagelijks in de gym zien en weten wat ik neem, vraag maar aan hun of ik natuurlijk ben of niet als je me toch niet gelooft :).
maar wel bedankt zal proberen er alles uit te halen maar niet overdreven BIG worden

Terug
Naar boven