AndroidHealthClinic

Ruimte voor positieve berichten over Marrokanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze zijn sterfelijk sorry grapje

nee ik ken wel ene goede marok hij heeft respêct voor onze cultuur en drink wel eens een glaasje alcohol

Laatst bewerkt:
ik denk dat deze thread meer in het gare hanehok hoort,, deze plek is voor serieuze onderwerpen :P

Lopen wel oke gasten tussen. helaas te weinig.
Marokanen met respect voor anderen zijn gewoon oke, alleen somige willen hun wil opdringen en die zijn gewoon zwaar irri!

Ik ken 3 Marokkanen op de sportschool, zijn goeie gasten. Moet erbij zeggen dat die al een stukje ouder zijn, ken geen jongere Marokkanen, en dat vindt ik niet erg :p

Ik heb gisteren een goed gesprek gevoerd met wat meiden van de schoonmaak.
Marrokaansen, hoofddoekje op maar wél aan het studeren en doen dit als bijbaantje.

Meiden die niet op hun mondje gevallen zijn.
En beamen wat ik hier zeg, en wat mensen als Stealiron en BigNL zo graag verhullen; het werd me gezegd door Marrokaansen zélf! :) Fantastisch; vrouwen die openstaan voor kritieken. Zo zijn de Marokkaanse mannen niet zeiden ze.

Dit zeiden ze: 'Wat het probleem van Marrokanen is, is dat ze onderling vreselijk jaloers zijn. Ales draait om aanzien en status en daar moeten jullie Nederlanders voor wijken. Als de ene Marokkaan vandaag in een BMW 730i rijdt, MOET de ander volgende maand een BMW 735i hebben, koste wat het kost. Ze werken zich in de schulden bij banken en geldleen-bedrijven, rijden hun BMW tegen een boom en zitten zonder BMW.
Dan is het snel bekeken: Ze gaat uit roven om hun status snel terug te krijgen.
Ook geven ze graag nogal snel Nederland de schuld van het feit dat ze geen hoge baan hebben om dure kleren te kopen. Ze denken dat het normaal is in dit land dat iedereen een BMW rijdt en dure kleren heeft. Omdat Nederland dus de schuld is van het feit dat zij VMBO doen en geen universiteit, is dat een excuus om uit stelen te gaan. En als ze gepakt worden en geinterviewd dan is het altijd 'thug-life' en mijn buurt is te gevaarlijk om normaal in te leven.'

Prachtig. Deze jonge vrouwen gaan het nog ver schoppen.

Tja ik heb wel een paar negatieve, maar echt positieve niet. Meestal heb je geen problemen met degenen die goed geintegreerd zijn en respect hebben voor de Westerse cultuur.

Big_T zei:
Tja ik heb wel een paar negatieve, maar echt positieve niet. Meestal heb je geen problemen met degenen die goed geintegreerd zijn en respect hebben voor de Westerse cultuur.

Idd....daar hoor je in de media ook niets over. En terecht, zo hoort het ook, goed geintegreerde allochtonen zouden ook niet als bijzonder gezien moeten worden. Het is al zo erg dat je een goed geintegreerde allochtoon bijna een bos bloemen zou geven, onder het motto ; keep up the good work

Daarentegen hoor je veel meer negatieve dingen, ten eerste omdat de media daar graag opduikt. Ten tweede, omdat het toevallig wel bijna elke keer een.......... is.

Laatst zette ik mijn fiets op slot in een Marokkaanse buurt. En toen ik 10 minuten later terugkwam was de fiets niet gejat. Hulde voor de Marokkaanse gemeenschap!

Okay, dat was flauw. :D

2 Marokkaanse broers hebben op ons werk laatst een nieuw computersysteem geïnstalleerd. Ze spraken accentloos Nederlands en ze waren intelligent, vriendelijk en hadden een leuk gevoel voor humor.
Ik heb niet aan ze gevraagd hoe ze denken over homo’s en vrouwen emancipatie, maar ik denk dat dat wel snor zat. :D
Op kickboksen trapte ik een keer loeihard op een korte blok (auw auw auw), toen mocht ik van mijn Marokkaanse trainingspartner een extra scheenbeschermer lenen om mijn bont en blauwe scheenbeen te ontzien.

Moraal van dit verhaal: Marokkanen verschillen NIETS van andere mensen. Het probleem wordt veroorzaakt door hun cultuur en geloof, en niet doordat ze per definitie anders zijn als andere mensen.

Marokkaanse kunstenaar bedreigd
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 20 januari 2005 @ 12:40

Kunstenaar Rachid Ben Ali wordt sinds de opening van een tentoonstelling van zijn werk in het Amstelveense Cobra Museum bedreigd. Van de uit Marokko afkomstige Ben Ali hangen in het museum werken die hij schilderde na de moord op Theo van Gogh. Op cartooneske tekeningen zijn onder meer uit hun mond poepende imams en naakte mannen en vrouwen met koranteksten op hun lichaam te zien.

Ben Ali wil met zijn kunst een discussie losmaken over haatzaaiende imams en extremisme binnen de islam.
Maar sedert de expositie-opening op 15 januari leeft hij ondergedoken op een ander adres en heeft hij beveiligers om zich heen. ''Op straat werd ik achtervolgd door jongens die teksten riepen in de trant van 'we krijgen je nog wel' en refereerden aan de moord op Van Gogh. Ik ben toen keihard weggerend'', aldus de kunstenaar vandaag.

Ook op diverse internetforums valt dreigende taal jegens Ben Ali te lezen.

bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/50472

Er zijn dus ook gewoon Marokkaanse kunstenaars met gevoel voor humor!

Weinig te melden hier...

"Niet elke Marokkaan is slecht" en "Nederlanders & Belgen , daar zitten ook criminelen tussen" zijn uitspraken die je wel eens hoort tussen de linkse meerderheid van deze naieve struisvogel-politiek-landen met een knuffelbeleid naar vreemdelingen of diens nakomelingen.

Probleem is alleen dat er bij de Marokkanen VEEL MEER criminelen zitten.
Dat heeft niets met racisme te maken maar zijn HARDE feiten. Het is een agressief, anarchistisch, crimineel volkje dat niets anders wil dan andere volkeren domineren en hun godsdienst opdringen aan andere godsdiensten.
iedereen die het daarme oneens is wordt
a uitgescholden voor grof vuil of
b afgemaakt

Cijfers uit Gent (Belgie) bijvoorbeeld:
Marokkanen: belangrijke oververtegenwoordiging op ieder terrein, behalve voor economische delicten. Vier tot vijf procent van de Marokkaanse jongeren staat gesignaleerd als verdachte. Het gaat vrijwel uitsluitend om jongens (2,5 keer wat normaal zou zijn). Marokkaanse meisjes zijn juist ondervertegenwoordigd. Het Marokkaanse aandeel is het grootst in de delicten uit de categorie openbare orde en gezag. Politie werkt vooral bij deze categorie als een rode lap op een stier.

Belgen: komen over het algemeen minder vaak voor in de statistieken dan op basis van hun aantal logisch zou zijn.
En zo is het in elke drukke stad gewoon...

http://www.gent.be/gent/wonen/migrante/Algemeen/Omgevingsanalyse/13veiligheidhtm.htm
Word hoog tijd dat Nederland en Belgie hun slappe aanpak stopzet en eens grote schoonmaak gaat houden.

Laatst bewerkt:
Je spreekt jezelf tegen stillstrong: 4 tot 5 procent van de marokkaanse jongeren staat gesignaleerd als verdachte, dat maakt niet dat het een agressief, anarchistisch crimineel volkje is
(100-5=95%!! is dus niet beschreven als verdachte)
Er is maar een struisvogel en dat ben jij! Linkse mensen weten ook dat er procentueel meer criminelen tussen Marokkanen zitten, maar steken niet hun kop in het zand om dan meteen iedere Marokkaan over een kam te scheren.
Trouwens: :to:

zeekip zei:
Linkse mensen weten ook dat er procentueel meer criminelen tussen Marokkanen zitten, maar steken niet hun kop in het zand om dan meteen iedere Marokkaan over een kam te scheren.

Nee, die knuffelen liever een boom en doen vervolgens niks met bovenstaande feiten! :rolleyes:

Uhmm
Als je een keer je huissleutel bent vergeten, kan je een willekeurige marokkaan vragen om de deur voor je open te doen.

handig toch

DBC01 zei:
Marrokaansen, hoofddoekje op maar wél aan het studeren en doen dit als bijbaantje.

En beamen wat ik hier zeg, en wat mensen als Stealiron en BigNL zo graag verhullen; het werd me gezegd door Marrokaansen zélf! :) Fantastisch; vrouwen die openstaan voor kritieken. Zo zijn de Marokkaanse mannen niet zeiden ze.

Dit zeiden ze: 'Wat het probleem van Marrokanen is, is dat ze onderling vreselijk jaloers zijn. Ales draait om aanzien en status en daar moeten jullie Nederlanders voor wijken. Als de ene Marokkaan vandaag in een BMW 730i rijdt, MOET de ander volgende maand een BMW 735i hebben, koste wat het kost. Ze werken zich in de schulden bij banken en geldleen-bedrijven, rijden hun BMW tegen een boom en zitten zonder BMW.
Ook geven ze graag nogal snel Nederland de schuld van het feit dat ze geen hoge baan hebben om dure kleren te kopen. Ze denken dat het normaal is in dit land dat iedereen een BMW rijdt en dure kleren heeft. Omdat Nederland dus de schuld is van het feit dat zij VMBO doen en geen universiteit, is dat een excuus om uit stelen te gaan. En als ze gepakt worden en geinterviewd dan is het altijd 'thug-life' en mijn buurt is te gevaarlijk om normaal in te leven.'

grappig DBC dat je dit nu zegt.

Was vandaag aan het werk bij me pa en sprak hier met Fatima een marrokaanse die bij personeelszaken werkt, een marrokaanse vrouw van 28 goede opleiding genoten, en ze zei echt exact hetzelfde in dit geval was het dan geen bmw maar een mercedes. :D

DBC01 zei:

dat van die BMW's geloof ik niet, dat ze zeven serie zeggen oke, maar dan nog de types 730 en 735i :rolleyes: het zijn meisjes he, geen jongetjes die autoweek of autotrader lezen of surfen
maar snap wel je punt, keep it up! :D

klempic zei:
dat van die BMW's geloof ik niet, dat ze zeven serie zeggen oke, maar dan nog de types 730 en 735i :rolleyes: het zijn meisjes he, geen jongetjes die autoweek of autotrader lezen of surfen
maar snap wel je punt, keep it up! :D

Hmm uitzonderingen bevestigen de regel ;) :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven