MuscleMeat

Ruimte voor positieve berichten over Marrokanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan me niks bedenken....

seropositief telt dat ook ???

ali b is een lieve knuffel marrokaan :p

nee nee nee neeeeeeeee neeeeeeeeeee!!!!
weet je wat het beste is? mensen die generaliseren negeren, k*t marokkaantjes, k*t turken, k*t kroaten, k*t serven, k*t andere nationaliteiten opzij schuiven, en de GOEDE allochtonen naar voren brengen!
Mooie droom ofniet? i know!

Weetje wat het is, het is allemaal crap allemaal een media hype. Gewoon overheen lezen over berichten over allochtonen die wat doen, allochtonen zijn net zo goed of slecht als autochtonen. Het feit dat hier zoveel indonesiers zijn en surinamers heeft nederland immers aan zichzelf te danken.

Molukkers waren rond de jaren 70/80/90????? ook een probleem, hoor je nu ook nix meer van toch? het waait wel over.
Remember the nozems???? zijn ze toch ook overheen gegroeid? Alles heeft z'n tijd.

Laatst bewerkt door een moderator:
het is een mediahype? nice try :rolleyes:

1 positief ding: ze hebben kip in hun couscous!

ok, wat is het dan volgens jou? voorbeeld:
waarom lees je nooit "oud vrouwtje bestolen door autochtoon" als het een nederlander is die dat vrouwtje dan bestolen heeft?

de afkomst(ingeval van allochtoon) wordt altijd vermeld. Het is de media, en nee niet als in consperacy theorie, maar gewoon, de media die daar zo simpel in is om het zo te spelen. Kijk hoeveel zieltjes er zijn in nederland die geen verschil kunnen zien tussen "dan jij en als jou", en dan moeten ze zo'n bericht uit de krant( "oud vrouwtje bestolen door autochtoon") wel kunnen begrijpen zonder vooroordelen? Maak dat je eekhoorntje maar wijs mister!

Die marokkaantjes waar over gesproken wordt in de media, dat zijn sukkels, debieltjes, mensen met een kronkel in hun hoofd. Bij mij op de heao zitten zat marokkanen die niet zo zijn, het is maar net wie je tegen komt.

edit:
Het is marokkaan niet maRRokaan, omg! the language!

• Topic Starter Topic Starter
Manuel19 zei:
nee nee nee neeeeeeeee neeeeeeeeeee!!!!
weet je wat het beste is? mensen die generaliseren negeren, k*t marokkaantjes, k*t turken, k*t kroaten, k*t serven, k*t andere nationaliteiten opzij schuiven, en de GOEDE allochtonen naar voren brengen!
Mooie droom ofniet? i know!

Weetje wat het is, het is allemaal crap allemaal een media hype. Gewoon overheen lezen over berichten over allochtonen die wat doen, allochtonen zijn net zo goed of slecht als autochtonen. Het feit dat hier zoveel indonesiers zijn en surinamers heeft nederland immers aan zichzelf te danken.

Molukkers waren rond de jaren 70/80/90????? ook een probleem, hoor je nu ook nix meer van toch? het waait wel over.
Remember the nozems???? zijn ze toch ook overheen gegroeid? Alles heeft z'n tijd.

Steek je kop maar in het zand. Van molukkers hadden we er geen miljoen hier. Ontken de statistieken maar weer en beweer glashard dat allochtonen niet 'slechter' zijn dan autochtonen.

Ik wordt zo doodmoe van mensen als jij, juist door dat ontkennen van de problemen in de jaren 80 en 90 is het zo uit de hand gelopen.

ey maar wat ik niet snap, in de media wordt Ali wel bij zn naam genoemd, zelfs bij zn achternaam en mevrouw helemaal niet??

Zelda zei:
Steek je kop maar in het zand. Van molukkers hadden we er geen miljoen hier. Ontken de statistieken maar weer en beweer glashard dat allochtonen niet 'slechter' zijn dan autochtonen.

Ik wordt zo doodmoe van mensen als jij, juist door dat ontkennen van de problemen in de jaren 80 en 90 is het zo uit de hand gelopen.

Pardon??? Ik steek mijn kop niet in het zand, nederland legt de fout bij de allochtonen, allochtonen maken niet het probleem van allochtoon of autochtoon zijn, dat zijn de nederlanders die dat doen.

En de reden dat er miljoenen allochtonen zijn, komt toch ook door nederland ofniet? of moeten de allochtonen WETEN dat ze hier niet mogen wonen omdat er al te veel zijn? Ik ontken de statistieken juist niet. Welke problemen waren er in de jaren 80/90? Ik geloof dat je dat niet eens weet, er waren zeer zeker geen problemen met de maroc's of turken of joegoslaven. Welke problemen zijn er nu? Het feit dat 15 marokkaantjes de boel op stelte zetten geeft jou de aanleiding om te generaliseren.

En dood moe worden van mensen zoals ik, je zegt dat alleen omdat ik er anders over denk. Kom eens met harde stukken. Het is makkelijk om de fout bij een ander te leggen. Dat de integratie is mislukt ligt niet aan de allochtonen, dat ligt aan het beleid van nederland. Het feit dat een marokkaan steelt is een fout van de allochtoon, maar hoe kan je iemand leren dat hij iets niet moet doen? precies, harder straffen. Ik ben netzoveel nederlander als jij bent, mijn ouders kunnen gewoon normaal nederlands etc.

Dat pimmetje zijn bek heeft los getrokken en theo een marokkaan een geitenn**ker noemt geeft jou ineens het recht om te zeggen dat ik mijn kop in het zand steek?juist niet, anders zou ik deze discussie niet aan gaan. Pour toi!

klempic zei:
ey maar wat ik niet snap, in de media wordt Ali wel bij zn naam genoemd, zelfs bij zn achternaam en mevrouw helemaal niet??

Dankjewel voor een voorbeeld, dit is nou net wat ikbedoel.. ohnee sorry, ik ontkende de problemen uit de jaren 80/90 volgens dat andere ventje..

Dat hij bij zijn voornaam wordt genoemd en achternaam, dat bedoel ik dus met een mediahype, het is crap, het is onzin. Hiermee stoken ze het domme volk op, slimme mensen lezen daar overheen. Domme mensen gaan een hekel krijgen aan alle allochtonen.

klempic zei:

anders weten ze niet over welke ali t gaat..

binnenkort krijgen ze een nummer in t oor.. net zoals varkens

goedzo holland! integratie was het toch?
i don't give a ****, dat men hun eigentaal niet onder controle heeft zal mij een worst wezen, ik moest het er alleen even inwrijven.
Ik geloof zelfs dat veel "marokkanen" het beter doen. oeps? of ga ik nu te ver :P directe aanval, sorry, dit is zo'n discussie die niet stopt.

casual dreamer zei:
ze moesten wel de achternaam erbij zetten ze heten toch allemaal hetzelfde de mannen ali en de meisjes fatima

ezel, jij bent echt simpel. Echt zo'n typerende hollander die niet beter weet. Jij heet zeker jan jans?

Jij bent iemand die zegt:"Jij allochtoon, jij luisteren naar mij anders jij klappie klappie krijgen" en vervolgens zegt: "Allochtonen zijn dom, ze zeggen niets"
terwijl die allochtoon(een geleerde) denkt :"oprotten simpel figuur ik besteed mijn aandacht niet aan ignorant figuren zoals jij!"

Deze posts gaan nergens meer over, leef je uit simpel zieltje. Kom maar een discussie voeren als je echt verstand van zaken hebt. ito

:D ok ok, die zag ik niet aankomen :D :mier:

Manuel19 zei:
ezel, jij bent echt simpel. Echt zo'n typerende hollander die niet beter weet. Jij heet zeker jan jans?

Jij bent iemand die zegt:"Jij allochtoon, jij luisteren naar mij anders jij klappie klappie krijgen" en vervolgens zegt: "Allochtonen zijn dom, ze zeggen niets"
terwijl die allochtoon(een geleerde) denkt :"oprotten simpel figuur ik besteed mijn aandacht niet aan ignorant figuren zoals jij!"

Deze posts gaan nergens meer over, leef je uit simpel zieltje. Kom maar een discussie voeren als je echt verstand van zaken hebt. ito

ik ben een typische belg :) als je even links kijkt zie je het
en wat jij zij 'jij luisteren naar mij anders klappie klappie krijgen' zie je
ik doe tenminste de moeite om hun taal te leren dat is pas multicultureel van mij ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven