- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?? ook een probleem, hoor je nu ook nix meer van toch? het waait wel over.
? zijn ze toch ook overheen gegroeid? Alles heeft z'n tijd.Manuel19 zei:nee nee nee neeeeeeeee neeeeeeeeeee!!!!
weet je wat het beste is? mensen die generaliseren negeren, k*t marokkaantjes, k*t turken, k*t kroaten, k*t serven, k*t andere nationaliteiten opzij schuiven, en de GOEDE allochtonen naar voren brengen!
Mooie droom ofniet? i know!
Weetje wat het is, het is allemaal crap allemaal een media hype. Gewoon overheen lezen over berichten over allochtonen die wat doen, allochtonen zijn net zo goed of slecht als autochtonen. Het feit dat hier zoveel indonesiers zijn en surinamers heeft nederland immers aan zichzelf te danken.
Molukkers waren rond de jaren 70/80/90?? ook een probleem, hoor je nu ook nix meer van toch? het waait wel over.
Remember the nozems? zijn ze toch ook overheen gegroeid? Alles heeft z'n tijd.
Zelda zei:Steek je kop maar in het zand. Van molukkers hadden we er geen miljoen hier. Ontken de statistieken maar weer en beweer glashard dat allochtonen niet 'slechter' zijn dan autochtonen.
Ik wordt zo doodmoe van mensen als jij, juist door dat ontkennen van de problemen in de jaren 80 en 90 is het zo uit de hand gelopen.
Ik steek mijn kop niet in het zand, nederland legt de fout bij de allochtonen, allochtonen maken niet het probleem van allochtoon of autochtoon zijn, dat zijn de nederlanders die dat doen.klempic zei:ey maar wat ik niet snap, in de media wordt Ali wel bij zn naam genoemd, zelfs bij zn achternaam en mevrouw helemaal niet??
klempic zei:ey maar wat ik niet snap, in de media wordt Ali wel bij zn naam genoemd, zelfs bij zn achternaam en mevrouw helemaal niet??
Manuel19 zei:edit:
Het is marokkaan niet maRRokaan, omg! the language!
wees blij dat ik al nederlands spreek en schrijf kan van veel marrokanen niet gezegd wordenFrederX zei:anders weten ze niet over welke ali t gaat..
binnenkort krijgen ze een nummer in t oor.. net zoals varkens
directe aanval, sorry, dit is zo'n discussie die niet stopt.casual dreamer zei:ze moesten wel de achternaam erbij zetten ze heten toch allemaal hetzelfde de mannen ali en de meisjes fatima
Manuel19 zei:nee nee nee neeeeeeeee neeeeeeeeeee!!!!
weet je wat het beste is? mensen die generaliseren negeren,

Manuel19 zei:

Manuel19 zei:Ik geloof zelfs dat veel "marokkanen" het beter doen.

Manuel19 zei:ezel, jij bent echt simpel. Echt zo'n typerende hollander die niet beter weet. Jij heet zeker jan jans?
Jij bent iemand die zegt:"Jij allochtoon, jij luisteren naar mij anders jij klappie klappie krijgen" en vervolgens zegt: "Allochtonen zijn dom, ze zeggen niets"
terwijl die allochtoon(een geleerde) denkt :"oprotten simpel figuur ik besteed mijn aandacht niet aan ignorant figuren zoals jij!"
Deze posts gaan nergens meer over, leef je uit simpel zieltje. Kom maar een discussie voeren als je echt verstand van zaken hebt. ito
als je even links kijkt zie je het