Grote ecto
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol ik weet me nick niet meer, maar weet wel dat ik altijd hout stond te hakken.

Mannen, dat is toch ook ****ing saai. Gewoon lekker quests doen, en actievere skills zoals farming etc.![]()
Mannen, dat is toch ook ****ing saai. Gewoon lekker quests doen, en actievere skills zoals farming etc.![]()

Zou het terug komen of niet?Wildy van nu is ook anders. Het free for all killen hebben ze verwijderd, en speciale worlds gemaakt waarin je dat overal kan doen. De wilderniss is nu gewoon een kale vlakte waar wat geesten lopen. Maarrrr daar is veel protest tegen geweest, en hebben ze een referendum gehouden. 90% stemde ervoor om de oude wildy terug te draaien en ook het free trade systeem.

Zou het terug komen of niet?
Ze gaan dan wel een oplossing moeten vinden voor bots (macroing), real world item traiding, ...
Je klinkt als een pro.![]()

Mij popetje was een chick en als iemand vroeg of ik een wijf ben in echt zei ik ja.
Vaak wouden ze een 'realatie' en als ik ja zou zeggen krijg ik free stuff van hun. 
Na een tijdje vond ik het geen fl**ker aan en toen ging ik Ijji Gunz spelen. Speelt of speelde iemand anders ook Gunz? 
Speelde het iets van 6/7 jaar geleden ook, vond het toen helemaal de bom.
Zat toen al te trollen.Mij popetje was een chick en als iemand vroeg of ik een wijf ben in echt zei ik ja.
Vaak wouden ze een 'realatie' en als ik ja zou zeggen krijg ik free stuff van hun.
Zo ben ik rijk geworden op Runschape.Na een tijdje vond ik het geen fl**ker aan en toen ging ik Ijji Gunz spelen. Speelt of speelde iemand anders ook Gunz?
![]()
lol ja ik, monk style all the way, was lv 50 nogwat of 60 maar ben verbannen ofso (female char)
heb nu nog een lv 36 character ofso, male
mijn hoogste was iets van lvl ~100.