Fitness Seller

Runescape

ik was lv 134 ofso members att str def hp 99 toen ben ik gestopt omdat het saai was;D

noobs :o

Haha, hoe heb ik dit topic kunnen missen. :D
Deze MMORPG speel ik al vanaf de eerste dag dat hij uit kwam. Toen heette het nog Runescape classic, en het zag er echt niet uit. Maar hey, dat is dus inmiddels 10 (!) jaar geleden. Veel veranderd en verbeterd, zowel de game-play als grafisch. Het is een gigantisch groot spel, je kan het dus niet even uitspelen of even snel alles leren kennen. Verders is het net als elke MMO een uitdaging om beter te zijn dan de rest, maar toch is het geen stresvol spel. Ook is het helemaal niet kinderachtig, ik ken veel volwassenen die het spelen.

Beetje ouwehoeren, beetje competitie/uitdaging, maar niet stresvol. Heerlijk om op een loos uurtje voor het slapen gaan te doen icm wat social talk op msn en/of skype.

Ik speel nog heel af en toe.
2 jaar geleden gestopt.

combat 110, total level 1811, ~65m cash (die nu weg is).

Gelukkig, ik ben niet de enige DBB'er die het nog doet. :roflol:

Lol ik weet me nick niet meer, maar weet wel dat ik altijd hout stond te hakken.

Runescape.
Valt me tegen jongens.

Ok moet toegeven speelde het vroeger ook.

was lvl 86 maar heb mijn account weggeven en weet niet meer aan wie , weet alleen nog mijn gebruikersnaam rukker12

in het begin was het wel leuk en nieuw enzo tot aan dat lvl was het me beu

altijd magic logs kappen :p

ooit gedaan cb 134, no life 24/7 al een jaartje, half gestopt.

Mannen, dat is toch ook ****ing saai. Gewoon lekker quests doen, en actievere skills zoals farming etc. :D

idd maar ik had het geld nodig :p
de wildy ingaan is ook leuk , gingen we eens met een paar mensen die ik ken irl in de wildy en loopt er daar zo'n gek iedereen uit te slachten , de helft was weg lol
maar das al laaaang geleden

Wildy van nu is ook anders. Het free for all killen hebben ze verwijderd, en speciale worlds gemaakt waarin je dat overal kan doen. De wilderniss is nu gewoon een kale vlakte waar wat geesten lopen. Maarrrr daar is veel protest tegen geweest, en hebben ze een referendum gehouden. 90% stemde ervoor om de oude wildy terug te draaien en ook het free trade systeem.

Wildy van nu is ook anders. Het free for all killen hebben ze verwijderd, en speciale worlds gemaakt waarin je dat overal kan doen. De wilderniss is nu gewoon een kale vlakte waar wat geesten lopen. Maarrrr daar is veel protest tegen geweest, en hebben ze een referendum gehouden. 90% stemde ervoor om de oude wildy terug te draaien en ook het free trade systeem.
Zou het terug komen of niet?

Ze gaan dan wel een oplossing moeten vinden voor bots (macroing), real world item traiding, ...

Je klinkt als een pro. :D

castle wars was ook vet daar heb ik wel enige uurtjes doorgebracht

ik had een level 127 die ik had gehackt van een andere kerel
en een level 70 van mezelf (maar mn broer had die getraind).

verder zowat eindeloos veel geld erop...
maar het was een k*t spel brah

Speelde het iets van 6/7 jaar geleden ook, vond het toen helemaal de bom. :o

Zat toen al te trollen. :) Mij popetje was een chick en als iemand vroeg of ik een wijf ben in echt zei ik ja. :o Vaak wouden ze een 'realatie' en als ik ja zou zeggen krijg ik free stuff van hun. :o

Zo ben ik rijk geworden op Runschape. :) Na een tijdje vond ik het geen fl**ker aan en toen ging ik Ijji Gunz spelen. Speelt of speelde iemand anders ook Gunz? :o

Speelde het iets van 6/7 jaar geleden ook, vond het toen helemaal de bom. :o

Zat toen al te trollen. :) Mij popetje was een chick en als iemand vroeg of ik een wijf ben in echt zei ik ja. :o Vaak wouden ze een 'realatie' en als ik ja zou zeggen krijg ik free stuff van hun. :o

Zo ben ik rijk geworden op Runschape. :) Na een tijdje vond ik het geen fl**ker aan en toen ging ik Ijji Gunz spelen. Speelt of speelde iemand anders ook Gunz? :o

lol ja ik, monk style all the way, was lv 50 nogwat of 60 maar ben verbannen ofso (female char)
heb nu nog een lv 36 character ofso, male

Terug
Naar boven