Ik had best veel account.mijn hoogste was iets van lvl ~100.
![]()
liar, max lv op ijji gunz is 99
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had best veel account.mijn hoogste was iets van lvl ~100.
![]()

Had wel epic master skills. 
Ik bedoelde in Runescape.
ooh lol niceLOL probeerde in te loggen net op Gunz en hij doet het gewoon nog na 3 jaar niet in gelogd te habben.
Ga het denk spelen als ik me verveel.Had wel epic master skills.
---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------
Oww Je hebt het over Gunz.Ik bedoelde in Runescape.
In Gunz is m'n hoogste 56.![]()

ooh lol nice
ik kon tbf enzo zulke shiz, check maar monk style op youtube, krijg je wel view

tbf sucks brah.
Ik liep altijd van links naar rechts en rustig met m'n shotgun's iedereen vol met lood te pompen.
Zo ownde ik wel altijd iedereen. (srs)![]()
lol, ja als je goeie aim hebt, kun je vies hard ownen zo idd ja (lead shot idd)

Lol ik weet me nick niet meer, maar weet wel dat ik altijd hout stond te hakken.
Ik ook, yews heette die dingen geloof ik. Die dan verkopen en dan met het geld zon rune armor met gekleurde lijnen kopen.
Speelde het iets van 6/7 jaar geleden ook, vond het toen helemaal de bom.
Zat toen al te trollen.Mij popetje was een chick en als iemand vroeg of ik een wijf ben in echt zei ik ja.
Vaak wouden ze een 'realatie' en als ik ja zou zeggen krijg ik free stuff van hun.
Zo ben ik rijk geworden op Runschape.Na een tijdje vond ik het geen fl**ker aan en toen ging ik Ijji Gunz spelen. Speelt of speelde iemand anders ook Gunz?
![]()
Ik ook, yews heette die dingen geloof ik. Die dan verkopen en dan met het geld zon rune armor met gekleurde lijnen kopen.
![]()
Ik ging daarvoor lobsters vangen en verkopen. 

Heb ook Gunz gespeeld, maar vond het echt een raar spel, iedereen deed allemaal vaag met springen en wapens switchen op hogere levels en ik snapte er allemaal geen hol van, ben toen ook gestopt.

![]()