Fitness Seller

Rusische politie in actie

Haha, ik heb net een schermpje open staan met hetzelfde filmpje alleen dan via dumpert.nl. Moet nog even mn laptop op stroom aansluiten om het beter te kunnen bekijken.

gaat u daar even liggen, dan kunnen we nog even slaan.

dat is authoriteit uitstralen.. niet zeuren gewoon schieten.

Dit is wel erg overdreven, die man heeft zich al lang overgegeven.

Dat is weer wat anders dan de politie in NL.

volgens mij blijft ie iets van een mes in zen hand houden. Lijkt me niet echt slim als je tegenover russische politie staat.

Het enige verschil tussen die 'crimineel' en die agenten is dat die agenten een badge hebben.

Die gozer zal wel flink aan de shit gezeten hebben, PCP misschien ofzo.

lol stoer ! 20 vs 1 :rolleyes:

in zulke landen weet je dat je niet moet ****en met de politie :p

zo fair...ouwe vent knie aan flarden knalle en dan maar motten

Mja die gast loop eerst 10 minuten met zijn mes te zwaaien naar de politie om er een paar neer te steken. Als hij dan tegen de grond gaat wil hij nog niet dat mes los laten. Je ziet dat die politie probeerd dat mes uit zijn hand te slaan, dat ze daarbij 'per oneluk' zijn schedel kraken. Tja, moet je maar even normaal doen.

Als hij dat mes nou gelijk had wegegooid was ie er veel bete rvanaf gekomen

gaat u daar even liggen, dan kunnen we nog even slaan.

dat is authoriteit uitstralen.. niet zeuren gewoon schieten.

Deze persoon -en eventuele volgers/copycats- zullen zich bij het zien van de beelden ook nog minimaal 1x bedenken.... Verder geen oordeel zonder het gehele verhaal en duidelijkere beelden te hebben gezien/gelezen.

Is hij op het einde doodgebloed? :s

damn was het nu echt nodig om die kerel zo aantepakken?!
ok, hij had een mes, maar iedere flik leert in de opleiding al hoe je mensen met een mes moet overmeesteren

Terug
Naar boven