Fitness Seller

Rusische politie in actie

• Topic Starter Topic Starter
Dus jij bent met dit buitensporig geweld eens,.. ik vind het echt zwaar ziek.
Walgelijk om te zien.

Alleen van het "voorzichtig" inrekenen leren de meeste niet van en vooral niet figuren die met een mes een politieagent proberen aan te vallen , krijg je een kogel in je knie en een paar knuppelslagen , dan denk je volgende keer wel 3x na voordat je zoiets flikt. Dus ja , verdiende loon.

@bart82 goede tackle :D

Alleen van het "voorzichtig" inrekenen leren de meeste niet van en vooral niet figuren die met een mes een politieagent proberen aan te vallen , krijg je een kogel in je knie en een paar knuppelslagen , dan denk je volgende keer wel 3x na voordat je zoiets flikt. Dus ja , verdiende loon.

@bart82 goede tackle :D

zeker weten.

De politie zou in onze landen ook zo moeten optreden, de criminaliteit zal wel dalen!

• Topic Starter Topic Starter
Walgelijk om te zien.

Het geweld gaat idd behoorlijk ver in functie van de relatief kleine dreiging van die aardappeljasser van 'm. Maar kom, als je zo dom bent om in rusland agenten aan te vallen met een mes vraag je er gewoon om.
In de US had ie waarschijnlijk een kogel in z'n borst zitten vooraleer ie die eerste agent bereikte...

super! Een uitwisselingsprogramma tussen NL en Wit-Rusland lijkt me op de plaats.

En voor de theedrinkers hier: als ik een agent in die toestand was geweest, dan had ik echt de moeite niet genomen om hem neer te knuppelen. 1 schot in zn torso, dan dichterbij voor een headshot. **** that shit.

Walgelijk om te zien.

Idd ze hadden gewoon keurig in alle rust en gemoedelijkheid de dialoog aan moeten gaan met deze jongeman.

Misschien heeft hij wel een ontzettend vervelende jeugd gehad en werd hij veel geplaagd op school? Dat zijn natuurlijk aspecten waar je rekening mee moet houden als er dreigend met een mes wordt gezwaaid door deze arme, hevig in de war zijnde "slachtoffer van de situatie".

:thumbup:

Idd ze hadden gewoon keurig in alle rust en gemoedelijkheid de dialoog aan moeten gaan met deze jongeman.

Misschien heeft hij wel een ontzettend vervelende jeugd gehad en werd hij veel geplaagd op school? Dat zijn natuurlijk aspecten waar je rekening mee moet houden als er dreigend met een mes wordt gezwaaid door deze arme, hevig in de war zijnde jongeman

:thumbup:

Hehehe idd , de nederlandse benadering . Eerst even een praatgroep oprichten voordat je word neergestoken ...

Ook effectieve troep om de des betreffende persoon uit te schakelen:

_1468188_stungun2.gif

Stingballs/rubber kogels
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is ie nou dood aan het eind? hij beweegt nie meer:eek:

Ik kan me inbeelden dat er vanalles stukgeslagen is in het lichaam en het aangezicht van die kerel. Maar why the **** komt hij ook met een mes richting die flikken, idiot.

wat een idioot is die kerel met dat mes. Ik vind het niet erg dat ze hem neerknuppelen, maar op het hoofd slaan vind ik wat té. Een paar harde slagen op zijn benen waren genoeg geweest denk ik, ze hadden iig makkelijk dat mes kunnen afpakken dan.

Dit is wel erg overdreven, die man heeft zich al lang overgegeven.

Natuurlijk daarom houdt hij gewoon nog steeds het mes in zijn hand in plaats van dat hij het weg doet :rolleyes:

damn was het nu echt nodig om die kerel zo aantepakken?!
ok, hij had een mes, maar iedere flik leert in de opleiding al hoe je mensen met een mes moet overmeesteren

Haha dit gaat nergens over. Wat denk je dat ze dan leren? Gewoon er naartoe lopen en afpakken? Agenten hebben geen zin om risico te lopen dus slaan ze het mes uit de handen va nde verdachte. Zo hoort het en zo leer je het ook.

In Nederland zal men eerst pepperspray gebruiken in de meest ideale situatie, maar aangezien dat niet direct werkt en in sommige gevallen helemaal niet door bijv. druggebruik is het gebruiken van het vuurwapen de enige mogelijkheid.

Hadden we deze politie maar in de grote steden....waren er weinig problemen met licht getinte huidskleur mensen..hahhahahah:D

Echt bewegelijk was hij niet meer op het eind :eek:

Die gozer hebben ze waarschijnlijk eerst nog achterna moeten zitten en hebben ze tegen de vangrail moeten planten om hem te kunnen arresteren. Lijkt mij ook vervelend als agent zijnde. Wij in Nederland zijn de harde aanpak niet gewend, vandaar dat er hier ook weinig respect is voor de politie. Al die tyfusventjes weten precies hoever ze kunnen gaan zonder boete oid te riskeren. Beetje narren zonder represailles, ze piepen wel anders als ze een pak slaag hebben gekregen na een grote bek.

En Poetin maar mauwen over de harde aanpak van de politie in het westen...

ziek ze laten die gozer gewoon liggen en de auto rijden er langs aahahahbij het 2 flimpje

Als je goed kijkt beweegt hij nog op het einde, nja je weet ook niet wat er zich vantevoor heeft afgespeeld, voor hetzelfde geld heeft ie net iemand omgebracht ofzo. In Rusland zijn de flikken ook wel vrij smerig, persen immigranten af enzo. Vandaag nog docu gezien van immigranten in rusland, kerel zonder papieren wordt opgepakt in de trein, werd in een politiehokje geduwd en werd in zen kaak geschoten door de agent omdat ie em geen geld wou geven. Als hij zen hoofd niet wegtrok was het dwars door zen hersenen, de agent zei achteraf dat ie maar een openbare telefoon moest gebruiken als ie naar het ziekenhuis wou, zelf ging ie niet bellen.

Mooi zo :rolleyes:, naja kzou het niet erg vinden moest er hier harder worden opgetreden, dit is natuurlijk wel buitensporig.

Het 2de ( langere ) filmpje gezien, wat een gek, vind het maar normaal dat ze het vuur openen op zen benen, hij loopt met een mes achter agenten aan wtf

Terug
Naar boven