Nielsj2k
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 60
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
Goedzo!
topic closed?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij bepaal jij dat niet. Als TS geholpen is en verder kan, dan kan hij vragen naar een slotje.
Je weet toch niet hoe hij eruit ziet? Hij weet of hij blokjes heeft of niet.
Ik zeg dat als je twee weken stopt met trainen en ietsjes onder/rond onderhoud eet en je eiwitten hoog houdt, je het massaverlies beperkt.
Twee weken is zo om, ik heb 6 weken niet getraind en ben vrij weinig aan massa en kracht verloren.

dat is waaaaar, bij deze: post een pic
maar oke ik snap je, als ik 6 weken train ben ik wel veel kwijt dat weet ik wel![]()
Hopelijk kan TS hiermee uit de voeten 
Haha ja dat is ook per persoon verschillend ookHopelijk kan TS hiermee uit de voeten
![]()
(dan heb ik het over extra bcaa's)
ja preciessss misschien nog wat bcaa's maar of dat veel zou uitmaken betwijfel ik(dan heb ik het over extra bcaa's)
---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------
haha wat maakt jou het uit ?![]()
Als het antwoord is gegeven, waarom reageer je dan nog ?
. reageer even niet in mijn topic!Het is duidelijk.
Bedankt voor de betrouwbare informatie HELL93. Ik zal erop letten! Top!
Niels, doodnormale vraag, als je niks te doen hebt, spam ergens anders
Bgroot, had je lichamelijke klachten toen je de spierknopen had? Hoofdpijn, etc?
volgens mij ben jij degene die hier constant zit te reageren en mensen irriteert
Graag gedaanveel informatie lezen uit de sticky's kan je helpen. Daarna kun je meer vragen stellen als je ze hebt. Succes!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/betekent-2-weken-rust-spierverlies-211962/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/ga-veel-spier-kwijtraken-252479/
geen dank
---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
Mensen irriteert? Haha jongen ik zeg waar het op staat.

Top, zal ik doen. Indien ik vragen heb, PM ik je wel.
---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------
Weet wat je post, de 1e heeft een heel ander lichaamsbouw en de 2e traint nog 6x dmv oefeningen.
Nogmaals, ga ergens anders spammen. Jou reacties slaan werkelijk nergens op.
En ja, je irriteert mensen.
Andere lichaamsbouw? Wat heeft dat ermee te maken?
En oefeningen? Alsof je helemaal niets meer mag doen in die 2 weken. Zo te zien heb je nog altijd de zoekfunctie niet gebruikt want ik kan meer dan 2 topics aangeven.
Andere lichaamsbouw? Wat heeft dat ermee te maken?
En oefeningen? Alsof je helemaal niets meer mag doen in die 2 weken. Zo te zien heb je nog altijd de zoekfunctie niet gebruikt want ik kan meer dan 2 topics aangeven.
Zo te zien heb je nog altijd de eerste post in dit topic niet gelezen, want je snapt nog steeds niet dat TS eigenlijk weinig tot geen oefeningen mag doen in die 2 weken.
Laat TS gewoon met rust en ga ergens anders rellen..je opmerkingen hier zijn ongewest en onnodig. Als TS niet naar jouw advies van de zoekfunctie wilt 'luisteren', is dat zijn beslissing.
Juist man! thanks. Ik pm je wel als ik vragen heb..
Zo te zien heeft dat jochie niks te doen, moderator uithangen.
Ik weet ook lang niet alles hoor, maar dat geef ik dan wel aan. Je kunt altijd een nieuw topic openen met je voeding daarin.