AndroidHealthClinic

Rust, verlies ik?

Je weet toch niet hoe hij eruit ziet? Hij weet of hij blokjes heeft of niet.
Ik zeg dat als je twee weken stopt met trainen en ietsjes onder/rond onderhoud eet en je eiwitten hoog houdt, je het massaverlies beperkt.
Twee weken is zo om, ik heb 6 weken niet getraind en ben vrij weinig aan massa en kracht verloren.

dat is waaaaar, bij deze: post een pic :D
maar oke ik snap je, als ik 6 weken train ben ik wel veel kwijt dat weet ik wel :P

• Topic Starter Topic Starter
Het is duidelijk.

Bedankt voor de betrouwbare informatie HELL93. Ik zal erop letten! Top!

Niels, doodnormale vraag, als je niks te doen hebt, spam ergens anders ;)

Bgroot, had je lichamelijke klachten toen je de spierknopen had? Hoofdpijn, etc?

ja preciessss misschien nog wat bcaa's maar of dat veel zou uitmaken betwijfel ik :) (dan heb ik het over extra bcaa's)

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

haha wat maakt jou het uit ? ???

Als het antwoord is gegeven, waarom reageer je dan nog ?

Als het antwoord is gegeven, waarom reageer je dan nog ?

Ik kan de extra, nuttige informatie nog wel gebruiken van Bgroot en Hell93, Bgroot heeft namelijk ook last van spierknopen gehad en hij kan mij uitleggen hoe het is verholpen.

aan jou reacties heb ik niks ;). reageer even niet in mijn topic!

Het is duidelijk.

Bedankt voor de betrouwbare informatie HELL93. Ik zal erop letten! Top!

Niels, doodnormale vraag, als je niks te doen hebt, spam ergens anders ;)

Bgroot, had je lichamelijke klachten toen je de spierknopen had? Hoofdpijn, etc?

Gebruik de zoekfunctie aub

Graag gedaan ;) veel informatie lezen uit de sticky's kan je helpen. Daarna kun je meer vragen stellen als je ze hebt. Succes!

Graag gedaan ;) veel informatie lezen uit de sticky's kan je helpen. Daarna kun je meer vragen stellen als je ze hebt. Succes!

Top, zal ik doen. Indien ik vragen heb, PM ik je wel.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/betekent-2-weken-rust-spierverlies-211962/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/ga-veel-spier-kwijtraken-252479/

geen dank

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Mensen irriteert? Haha jongen ik zeg waar het op staat.

Weet wat je post, de 1e heeft een heel ander lichaamsbouw en de 2e traint nog 6x dmv oefeningen. :hahaha:

Nogmaals, ga ergens anders spammen. Jou reacties slaan werkelijk nergens op.:)

En ja, je irriteert mensen.

Top, zal ik doen. Indien ik vragen heb, PM ik je wel.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Weet wat je post, de 1e heeft een heel ander lichaamsbouw en de 2e traint nog 6x dmv oefeningen. :hahaha:

Nogmaals, ga ergens anders spammen. Jou reacties slaan werkelijk nergens op.:)

En ja, je irriteert mensen.

Andere lichaamsbouw? Wat heeft dat ermee te maken?
En oefeningen? Alsof je helemaal niets meer mag doen in die 2 weken. Zo te zien heb je nog altijd de zoekfunctie niet gebruikt want ik kan meer dan 2 topics aangeven.

En oefeningen? Alsof je helemaal niets meer mag doen in die 2 weken. Zo te zien heb je nog altijd de zoekfunctie niet gebruikt want ik kan meer dan 2 topics aangeven.

Humoristisch. Ga nou niet de moderator uithangen.

Zo te zien heb je nog altijd de eerste post in dit topic niet gelezen, want je snapt nog steeds niet dat TS eigenlijk weinig tot geen oefeningen mag doen in die 2 weken.
Laat TS gewoon met rust en ga ergens anders rellen..je opmerkingen hier zijn ongewest en onnodig. Als TS niet naar jouw advies van de zoekfunctie wilt 'luisteren', is dat zijn beslissing.

Zo te zien heb je nog altijd de eerste post in dit topic niet gelezen, want je snapt nog steeds niet dat TS eigenlijk weinig tot geen oefeningen mag doen in die 2 weken.
Laat TS gewoon met rust en ga ergens anders rellen..je opmerkingen hier zijn ongewest en onnodig. Als TS niet naar jouw advies van de zoekfunctie wilt 'luisteren', is dat zijn beslissing.

Juist man! thanks. Ik pm je wel als ik vragen heb..

Zo te zien heeft dat jochie niks te doen, moderator uithangen.

Terug
Naar boven