AndroidHealthClinic

Rust, verlies ik?

Juist man! thanks. Ik pm je wel als ik vragen heb..

Zo te zien heeft dat jochie niks te doen, moderator uithangen.

Moderator uithangen? Jij moet leren de zoekfunctie gebruiken en niet voor zulke 'vragen' een topic open te doen.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Zo te zien heb je nog altijd de eerste post in dit topic niet gelezen, want je snapt nog steeds niet dat TS eigenlijk weinig tot geen oefeningen mag doen in die 2 weken.
Laat TS gewoon met rust en ga ergens anders rellen..je opmerkingen hier zijn ongewest en onnodig. Als TS niet naar jouw advies van de zoekfunctie wilt 'luisteren', is dat zijn beslissing.

Sure, ik geef een paar topics aan waar het antwoord letterlijk in staat omdat hij waarschijnlijk te lui is om het zelf te zoeken en nog zit je te zagen?

Inderdaad, en daarom wil het bij anderen voorkomen snappie? Door de zoekfunctie te gebruiken?

Uhm nee, je zeikt hem af, dat is anders.
Normale mensen geven het advies en rotten daarna op als blijkt dat TS er niks mee doet.
Dat is dan ook mijn advies: rot op want TS heeft er nu blijkbaar niks aan gedaan.

Goed topic.
waar gaat het over , de zoekfunctie...

Uhm nee, je zeikt hem af, dat is anders.
Normale mensen geven het advies en rotten daarna op als blijkt dat TS er niks mee doet.
Dat is dan ook mijn advies: rot op want TS heeft er nu blijkbaar niks aan gedaan.

Ik zeik hem niet af? Ik wil hem alleen helpen door deze topics aan te geven wat ik al eerder gezegd heb. Nog eens het antwoord staat er letterlijk in? Wat heeft hij dan nog meer nodig? En ik rot voor niemand op en zeker niet voor iemand zoals jij.

:roflol:
Je bent net zo'n arrogante gast uit de klas die altijd de mensen die vragen stellen afzeikt omdat ze iets niet weten en niet weten hoe ze het zelf moeten opzoeken.
Ik rot zelf wel op ;) Prettig leven met je arrogante houding, je zult echt héél ver komen denk ik :rolleyes:

:roflol:
Je bent net zo'n arrogante gast uit de klas die altijd de mensen die vragen stellen afzeikt omdat ze iets niet weten en niet weten hoe ze het zelf moeten opzoeken.
Ik rot zelf wel op ;) Prettig leven met je arrogante houding, je zult echt héél ver komen denk ik :rolleyes:

Wow, als je met zo'n vergelijking aankomt, heb jij wel ooit in een klas gezeten dan? Jesus... En jij ook een prettig leven verder zo te zien want ik heb al gemerkt van verschillende mensen dat je 24/7 op topics reageert... :p

• Topic Starter Topic Starter
Moderator uithangen? Jij moet leren de zoekfunctie gebruiken en niet voor zulke 'vragen' een topic open te doen.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Sure, ik geef een paar topics aan waar het antwoord letterlijk in staat omdat hij waarschijnlijk te lui is om het zelf te zoeken en nog zit je te zagen?

Ok, moderator :hahaha:!!

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Goed topic.
waar gaat het over , de zoekfunctie...

Helaas komt Niels mijn topic afzeiken, hij wilt graag de taak van de moderator overnemen.

Ok, moderator :hahaha:!!

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Helaas komt Niels mijn topic afzeiken, hij wilt graag de taak van de moderator overnemen.

Jij hebt precies ergens last van, en inderdaad ik zou een goede moderator zijn als jij het zegt.

2 weken nie trainen? zie je niks van
ik heb 4 weken moeten stil liggen voor een operatie. Zag niks verschil. Misschien een beetje minder gepompt in de spieren maar zo goed als niks verschil. Kracht was ook nog altijd hetzelfde

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven