MuscleMeat

Ruzie in het verkeer

M powerr

Competitive Bodybuilder
Waardering
240
Heb jij wel eens ruzie gehad in het verkeer? Het echt uitstappen uit de auto en naar de andere persoon toestormen etc? Vertel hier je ultieme verhalen.

Xje.

Ooit een keer, zo'n minstens 10 jaar geleden achter iemand aangereden tot aan zijn huis om hem te intimideren als beloning voor zijn ronduit asociale rijgedrag (afsnijden onder meer), je zag hem behoorlijk poepend zijn doorzonwoninkje in stappen. Moet zeggen dat ik, of beter gezegd we, er gelijk spijt van hadden, best wel een pauper actie.

nee, ik noteer gewoon de nummerplaat en zoek hem later op als seriemoordenaar:)

Ja, en even later belde de politie dat de volgende keer de auto in beslag zou worden genomen :o

Ik heb af en toe wel de neiging om uit te stappen ,maar krop mijn agressie dan toch maar weer op ,ik weet niet hoelang dat nog goed moet gaan :(

Ik ben weleens tegen een dikke Mercedes aangereden met de fiets waarna er een arrogante kwal in pak uitstapte om mij uit te leggen hoe duur dat ding wel niet was.:roflol:

Heb hem uitgelegd dat de verkeersregels ook gelden voor mensen met dikke bakken en ik gewoon voorrang had, daarna heb ik hem in zijn gezicht gespuugd en ben ik weggereden, woedebeheersing is niet mijn sterkste eigenschap.:D

Ik ben weleens tegen een dikke Mercedes aangereden met de fiets waarna er een arrogante kwal in pak uitstapte om mij uit te leggen hoe duur dat ding wel niet was.:roflol:

Heb hem uitgelegd dat de verkeersregels ook gelden voor mensen met dikke bakken en ik gewoon voorrang had, daarna heb ik hem in zijn gezicht gespuugd en ben ik weggereden, woedebeheersing is niet mijn sterkste eigenschap.:D

:roflol:

Zo , toen voelde je je zeker wel trots?:rolleyes:

Niet echt uitstappen ofzo. Wel regelmatig een toeter of een handgebaar, want helaas kan 80% van de weggebruikers niet rijden.

Weet nog wel een tijdje terug, weg waar je 50 mocht.. Zelf reed ik 60 km/h, maar toen kwam er van achteren uit de bocht opeens een mong**l met minstens 80 km/h inhalen in de bocht. Moest behoorlijk hard op de rem ivm een tegenligger. Na een flinke toeter stapte 'meneer' uit. Het was een broekie van 18 jaar van nog geen 1.65m. :o

Dat was wel vrij triest, evenals dit verhaal.. :D

Ik ben wel is achtervolgd door een mong**l in zo'n lelijk klein autootje. Reed op me brommertje, hij kwam veel te hard van rechts en wilde nog voorrang ook:eek:
Ik ging express voor en ging voor de leuk stilstaan midden op de weg zodat hij er niet langskon. Nou toen waren er opeens problemen! Ik stukje verder rijden, stoppen en net voor dat ie uit wilde stappen weer verder:)

hij heeft me nog heel ver achtervolgt totdat ik op een fietspad ging met zo'n paaltje in het midden.

Niet echt heel stoer maar dit was de enige soort van 'ruzie', wilde ik toch even delen. Denk aan het snelheidslimiet, ook in woonwijken of ik ga stil staan voor je en je mag me niet aanrijden of ik lig met me dikke kont op je mooie auto die dan kapot is:D

Nee wel mensen de huid volgescholden.

Ik kwam terug van me examen vrijdag reed op me paupersnorbrommer (super lelijk maar gaat wel hard). Kwam keihard op het fietspad aangescheurd, vond een dom wijf in haar cabrio het nodig om zonder te kijken af te slaan over het fietspad heen (vanaf de normale weg zeg maar).
Moest vol in de remmen vloog bijna van me brommer af :( Wel mooi remspoor

Mwa niet echt in het verkeer maar 1 keer een vent in elkaar geschopt omdat ie ze hond een rotschop gaf terwijl ik stilstond, dus even uitgestapt en vriendelijk verzocht om te sterven.

Ik ga altijd zwaaien naar mensen met een vriendelijke lach op m'n gezicht als ze handgebaren maken of boze woorden naar mijn persoon richten.
Ik ben niet iemand die ****ed wordt achter het stuur, wel eens in de bus de chauffeur uitgescholden toen ie over een jong meerkoeten gezin reed terwijl hij makkelijk kon stoppen.

Ik ga altijd zwaaien naar mensen met een vriendelijke lach op m'n gezicht als ze handgebaren maken of boze woorden naar mijn persoon richten.
Ik ben niet iemand die ****ed wordt achter het stuur, wel eens in de bus de chauffeur uitgescholden toen ie over een jong meerkoeten gezin reed terwijl hij makkelijk kon stoppen.

Hehe idd, als ik gewoon relaxed ben dan krijg je mij ook moeilijk kwaad, prachtig om te zien hoe sommige mensen dan om de kleinste dingen helemaal woest kunnen worden, en ze dan ook nog eens opnaaien.:D

Hehe idd, als ik gewoon relaxed ben dan krijg je mij ook moeilijk kwaad, prachtig om te zien hoe sommige mensen dan om de kleinste dingen helemaal woest kunnen worden, en ze dan ook nog eens opnaaien.:D
Yep, heerlijk sommige mensen krijgen nog net geen schuimbek dan, puur genieten daar kan geen Cote d'Or reep tegen op.

Terug
Naar boven