Heb jij wel eens ruzie gehad in het verkeer? Het echt uitstappen uit de auto en naar de andere persoon toestormen etc? Vertel hier je ultieme verhalen.
Xje.
Xje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben weleens tegen een dikke Mercedes aangereden met de fiets waarna er een arrogante kwal in pak uitstapte om mij uit te leggen hoe duur dat ding wel niet was.
Heb hem uitgelegd dat de verkeersregels ook gelden voor mensen met dikke bakken en ik gewoon voorrang had, daarna heb ik hem in zijn gezicht gespuugd en ben ik weggereden, woedebeheersing is niet mijn sterkste eigenschap.![]()

Ik ben weleens tegen een dikke Mercedes aangereden met de fiets waarna er een arrogante kwal in pak uitstapte om mij uit te leggen hoe duur dat ding wel niet was.
Heb hem uitgelegd dat de verkeersregels ook gelden voor mensen met dikke bakken en ik gewoon voorrang had, daarna heb ik hem in zijn gezicht gespuugd en ben ik weggereden, woedebeheersing is niet mijn sterkste eigenschap.![]()

.Het zou leuker zijn geweest als je was blijven staan ( i.p.v. weg te fietsen).

Wel mooi remspoor
Ik ga altijd zwaaien naar mensen met een vriendelijke lach op m'n gezicht als ze handgebaren maken of boze woorden naar mijn persoon richten.
Ik ben niet iemand die ****ed wordt achter het stuur, wel eens in de bus de chauffeur uitgescholden toen ie over een jong meerkoeten gezin reed terwijl hij makkelijk kon stoppen.

Yep, heerlijk sommige mensen krijgen nog net geen schuimbek dan, puur genieten daar kan geen Cote d'Or reep tegen op.Hehe idd, als ik gewoon relaxed ben dan krijg je mij ook moeilijk kwaad, prachtig om te zien hoe sommige mensen dan om de kleinste dingen helemaal woest kunnen worden, en ze dan ook nog eens opnaaien.![]()