AndroidHealthClinic

Ruzie in het verkeer

werd een keer afgesneden door een taxichauffeur op de willemsbrug in rotterdam, vond hij leuk denk ik.. stond hij even later voor het stoplicht, ik er naar toe rennen en sloeg hem vol op zijn dikke rotkop, twee wagens achter mij kwam er een collega van hem al half uit zijn wagen om hem te helpen, ik er naar toe rennen en sloeg die papz*k ook vol op zijn bek, verderop kwam nog een collega van hem aangelopen.. maar die draaide snel om.
liep rustig naar mijn wagen en voelde me heerlijk....
ik voelde me oppermachtig!
skinniepower!!

Toen ik nog taxichauffeur was eens in Rotterdam iemand afgesneden. Die halve gare sprong direct uit zijn auto bij de stoplichten met een dumbbell in zijn hand :eek:

1 keer , werd afgesneden door een k*twijf in een Audi TT cabrio.
Ik toeterde en zij ging vet op de rem, vervolgens bleef ik nog een paar keer toeteren en dicht op dr rijden, zij weer op de rem trappen en gasgeven tot ze bij een rood stoplicht kwam en dr middelvinger op stak.
Ik reed toen toch nog in een oude k*t suzuki dus terwijl zij lekker de vingertje op stak en hard remde voor t stoplicht, gaf ik extra gas en knalde vol achter op dr.
Je zag dr hele smoel wegtrekken in de binnenspiegel:roflol:
Ik stapte nog uit en ging een beetje schelden, terwijl zij vlug dr dakje dicht deed (en de politie belde uiteraard)
Ik ontkende natuurlijk alles en zei dat t een ongeluk was, dat ik toch niet zo debiel zou zijn om me eigen autotje in de prak te rijden.
Uiteindelijk is het dus verzekeringswerk geworden en me suzuki alto van 450 euro total loss:D

But it was sooooo worth it!! **** yeah:cool:

Laatst bewerkt:
nooit zelf in een verkeersruzie gezeten maar wel een gezien. Ws een man bij mij uit de buurt vanwaar ik toen nog woonde. Hij als voetganger stak een kruising over (rechtdoorgaand verkeer) en een auto kwam van achter hem uit en sloeg af en raakte hem bijna. Die jonge van bij mij uit de buurt schelden, spugen en vloeken naar die auto dus die gast stapt uit. Nou is het zo dat die gozert een Boerboel en een american bulldog heeft waar hij altijd mee rondloopt. Toen die gast die 2 honden zag grommen is ie weer snel ingestapt en hem gesmeerd :D

Ik toeterde en zij ging vet op de rem, vervolgens bleef ik nog een paar keer toeteren en dicht op dr rijden, zij weer op de rem trappen en gasgeven tot ze bij een rood stoplicht kwam en dr middelvinger op stak.
Ik reed toen toch nog in een oude k*t suzuki dus terwijl zij lekker de vingertje op stak en hard remde voor t stoplicht, gaf ik extra gas en knalde vol achter op dr.
Ik stapte nog uit en ging een beetje schelden, terwijl zij vlug dr dakje dicht deed (en de politie belde uiteraard)
Ik ontkende natuurlijk alles en zei dat t een ongeluk was, dat ik toch niet zo debiel zou zijn om me eigen autotje in de prak te rijden.
Uiteindelijk is het dus verzekeringswerk geworden en me suzuki alto van 450 euro total loss:D

:roflol:

Geweldig. :D

Elke dag maak je hier van die situaties mee. Amsterdam west he.. De geen met de grootste ego gaat voor en mag alles..
Het k*tte is alleen dat als je er een aanpakt, je een familie van 10.000 man op je dak krijgt.

Ik ben wel is achtervolgd door een mong**l in zo'n lelijk klein autootje. Reed op me brommertje, hij kwam veel te hard van rechts en wilde nog voorrang ook:eek:
Ik ging express voor en ging voor de leuk stilstaan midden op de weg zodat hij er niet langskon. Nou toen waren er opeens problemen! Ik stukje verder rijden, stoppen en net voor dat ie uit wilde stappen weer verder:)

hij heeft me nog heel ver achtervolgt totdat ik op een fietspad ging met zo'n paaltje in het midden.

Niet echt heel stoer maar dit was de enige soort van 'ruzie', wilde ik toch even delen. Denk aan het snelheidslimiet, ook in woonwijken of ik ga stil staan voor je en je mag me niet aanrijden of ik lig met me dikke kont op je mooie auto die dan kapot is:D

Ze zouden je hartstikke dood moeten schoppen met dit soort gedrag

Als dit waar is dan is het echt een prachtverhaal.
Die blik van dat wijf had ik willen zien.

OT: bij mij is het momenteel bij schelden en roepen gebleven, bumperkleven om de-pas-af-snijders terug te pakken, je kent het wel.
Voor verkeersagressie (fysiek geweld) kan je serieus gestraft worden dus probeer me wel in te houden.

werd een keer afgesneden door een taxichauffeur op de willemsbrug in rotterdam, vond hij leuk denk ik.. stond hij even later voor het stoplicht, ik er naar toe rennen en sloeg hem vol op zijn dikke rotkop, twee wagens achter mij kwam er een collega van hem al half uit zijn wagen om hem te helpen, ik er naar toe rennen en sloeg die papz*k ook vol op zijn bek, verderop kwam nog een collega van hem aangelopen.. maar die draaide snel om.
liep rustig naar mijn wagen en voelde me heerlijk....
ik voelde me oppermachtig!
skinniepower!!
:roflol: TCA hufters zeker ?

Oo ik ja maar hoe of wat , heb ik het liever niet over ..

Laatst bewerkt:
paar maanden geleden :

kwam net uit training
iemand aggresief voorrang genomen, dacht wat een kl***zak.
toen begon hij nog te remmen... dacht wat een kl***zak.
daarna nog een paar keer.
moestie stoppen voor een roodlicht, ik met mijn auto ervoor gedrongen, uitgestapt.
zijn deur opengedaan en zonder woorden een stoot op zijn duitse blaaskaak gegeven.
meteen weggereden en gelukkig nooit wat van gehoord...

paar maanden geleden :

kwam net uit training
iemand aggresief voorrang genomen, dacht wat een kl***zak.
toen begon hij nog te remmen... dacht wat een kl***zak.
daarna nog een paar keer.
moestie stoppen voor een roodlicht, ik met mijn auto ervoor gedrongen, uitgestapt.
zijn deur opengedaan en zonder woorden een stoot op zijn duitse blaaskaak gegeven.
meteen weggereden en gelukkig nooit wat van gehoord...
Train je nog steeds bij die healthcenter? :o

mwah ik zelf nooit echt, maar ik kan me nog herrineren toen ik klein was en ik achterin zat bij mijn pa in de auto dat mijn pa uitstapte. Want wat gebeurde er mijn pa reed op de rotonde en oppeens komt er een auto met 80 kilometer per uur de rotonde op rijden en hij raakte ons net niet, die man stopte vervolgens, mijn pa werd helemaal boos omdat ik aan die kant zat waar de auto ons geraakt zou hebben dus hij stapt uit en nu is mijn pa 1,92 en best wel breed naja toen nu is die breed en ehm ja wat dikker:rolleyes: maarja dus toen reed die man maar weg dus vrij weinig gebeurd maar als 7 a 8 jarige jongentje vindt je dat heel spannend :D

Terug
Naar boven