XXL Nutrition

Ruzie in het verkeer

Ik schop wel eens tegen een autodeur als ze me niet laten oversteken aan het zebrapad. Of bv als mensen voorsorteren op het fietspad, terwijl ze me van kilometers aan zien komen met mijn fiets, en besluiten om toch niet terug achteruit te rijden. Dan durf ik ook wel eens met mijn pedaal tegen hun bumper te schaven, zodat er wat lak af is.

Niet echt een stoer verhaal ofzo.
Maar meestal als ik afgesneden word ed dan ga ik bumperkleven...een tik die ik niet af kan leren.

ben 2jaar terug aangereden door een bmw,ik kwam uit het park rijden en stak over op een punt waar hij niet mocht rijden,buiten dat om,reed hij ook nog eens dik 70,hij remde maar raakte me alsnog vol,ik had mijn enkelband die 2weken daarvoor gescheurd,en die was meteen weer opgekomen.
patser doet stoer zijn raam open,zegt eigen schuld dikke bult en rijdt door.
ik was zo geschrokken dat ik zijn nummer bord niet had onthouden.

had beide knieen open.
polsen gekneusd,mijn enkelband weer verkloot.
en mijn fiets was total los.

maar ik weet nog precies hoe die vent eruitziet,ik fiets er vrij regelmatig in de hoop hem tegen te komen.

Nee. Heb wel eens per ongeluk met mijn oldtimer lichtjes tegen een redelijk nieuwe auto gereden in de file waarna de man vervolgens uitstapte maar hij was gelukkig niet echt boos.

Ik wacht eigenlijk op de reactie van skinnie! :D

er zijn hier zoveel stoere mensen op dit forum

om bang van te worden

Heb jij wel eens ruzie gehad in het verkeer? Het echt uitstappen uit de auto en naar de andere persoon toestormen etc? Vertel hier je ultieme verhalen.

Xje.

neen, want dat doen alleen maar van die bmwrijders....

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Ik wacht eigenlijk op de reactie van skinnie! :D

die heeft vast dumbbells in zijn koffer

Eén keer gehad. Ik werd afgesneden door een auto dus ik kwam met m'n wiel tegen de zijkant van de stoeprand en ging onderuit. De auto stond 20 meter verder bij een kruispunt te wachten om over te steken dus ik rij erheen maak een gebaar van wat was dat net. Zie ik die vent z'n raampje opendraaien, dus ik denk hij zegt ff sorry ofzo, maar wat doet hij, tuft me gewoon recht in m'n snufferd. Uit woede stapte ik van m'n fiets af en trapte z'n linkerachterruit in. Stapt die vent de auto uit en trapt een slag in m'n voorwiel. Ik hem uitschelden en hij mij, maar er waren al omstanders die ons uit elkaar hielden anders was het denk ik anders afgelopen. Uiteindelijk had ik m'n pols gebroken door die val???.

Doe ik niet aan mee, probeer altijd vriendelijk te zijn en niet te stressen.

Ik heb tijd al pizzakoerier gewerkt, had non stop ruzie. Maakte me er op een gegeven moment ook neit meer druk om.

Nee, ik niet.

Er is wel eens iemand uitgestapt naar mij (figuur allaa Jarno Hams) toen ik uitstapte, liep ie lachend weg. Ja ik ben maar 1.74m

Wel af en toe een handgebaar als mensen echt gevaarlijke manoeuvres maken waar ik de dupe van wordt.. Maar dat is het dan ook wel :).

heb nooit ruzie in het verkeer, ik chill hem gewoon.

Eén keer gehad. Ik werd afgesneden door een auto dus ik kwam met m'n wiel tegen de zijkant van de stoeprand en ging onderuit. De auto stond 20 meter verder bij een kruispunt te wachten om over te steken dus ik rij erheen maak een gebaar van wat was dat net. Zie ik die vent z'n raampje opendraaien, dus ik denk hij zegt ff sorry ofzo, maar wat doet hij, tuft me gewoon recht in m'n snufferd. Uit woede stapte ik van m'n fiets af en trapte z'n linkerachterruit in. Stapt die vent de auto uit en trapt een slag in m'n voorwiel. Ik hem uitschelden en hij mij, maar er waren al omstanders die ons uit elkaar hielden anders was het denk ik anders afgelopen. Uiteindelijk had ik m'n pols gebroken door die val???.
:roflol:

Mwa niet echt in het verkeer maar 1 keer een vent in elkaar geschopt omdat ie ze hond een rotschop gaf terwijl ik stilstond, dus even uitgestapt en vriendelijk verzocht om te sterven.

Karma, ik weet alleen niet hoe ik die moet geven, maar die krijg je van mij. Respect voor hen die de medemens durft aan te spreken (al dan niet fysiek) als ze dieren of medemensen mishandelen .....

Zelf weinig tot geen verkeersruzies gehad, wel een keer keihard gesneden door een figuur en ik moest vol in de ankers ... ik dacht, dat kan ik ook en deed dat ook, maar die andere kerel remde niet, dus reed ik hem van de weg .... toen ben ik wel uitgestapt om hem uit zijn auto te helpen (hij was in shock) en mijn excuses aan te bieden. Thuis onder een lekker bakkie koffie gewoon de papieren ingevuld en nooit meer last van elkaar gehad ....
De reden trouwens waarom hij mij moest snijden? Ik had hem rechts ingehaald bij een splitsing van snelwegen (A4 - A44) maar toch weer op de A-4 (linkersnelweg) verder gereden, dat schoot in zijn verkeerde keelgat .....

Grtz,

Aad

Mwa niet echt in het verkeer maar 1 keer een vent in elkaar geschopt omdat ie ze hond een rotschop gaf terwijl ik stilstond, dus even uitgestapt en vriendelijk verzocht om te sterven.

Het zou toch te komisch voor woorden zijn geweest als die hond het voor zijn baasje had opgenomen en jou flink te grazen had genomen. :D

Op de standaard frustraties vanwege achterlijke verkeersdeelnemers na weinig.

Terug
Naar boven