XXL Nutrition

ruzie met een monitor

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
wat doen jullie dan? die gast zit me altijd aan te staren, en praat altijd achter mijn rug, ik weet dat die nu werkt en heb ongelooflijk zin om te gaan trainen, maar k'wil die gast gewoon niet zien

zit al bijna 2 jaar in die gym en denk er echt over na om een andere gym te zoeken

weet wel niet of dit in deze subforum hoort maar bon

Dacht eerst die heeft ruzie met zijn computerscherm....

Hen je wel is verhaal gehaald bij hem? Waarom hij over je lult achter je rug om.
Ik zou er zelf schijt aan hebben en gewoon gaan trainen, **** die gast toch....!!!?!?!

• Topic Starter Topic Starter
Dacht eerst die heeft ruzie met zijn computerscherm....

Hen je wel is verhaal gehaald bij hem? Waarom hij over je lult achter je rug om.
Ik zou er zelf schijt aan hebben en gewoon gaan trainen, **** die gast toch....!!!?!?!

tja tis zo ne irritante turk praten met hem heeft geen zin, hij probeert mij buiten te krijgen maar met de baas van de gym heb ik een redelijke goede relatie, k'denk gewoon dat hem jaloers is of zo

Wat bedoel je met monitor?

Begrijp niet goed wat het probleem is tussen jullie twee, waarom zou hij iets tegen je hebben? Als de gym erg goed is en er zijn weinig goede alternatieven dan moet je je toch niet laten wegjagen vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
ach k'heb een keer men dumbbells niet goed op zijn plaats gezet, en wanneer er nu dumbbells rondslingeren (die ik zelf niet heb gebruikt) is het weer direct men fout , en dan vind ik het ook heel irritant dat hem elke twee minuten naar mij kijkt wanneer ik een setje aan het doen ben

Love is in the air!!

Hij vind je gewoon een geil ventje!

Gewoon schijt aan hebben gozer. Laat je niet wegjagen door zo'n popie-jopie instructeur. Je komt in de gym voor jezelf, en voor niemand anders.

Dude, je klinkt als een wijf. Hoe weet je dat hij achter je rug om praat als hij achter je rug om praat? En ben je echt zo belangrijk, of onzeker of gay or what?

Ga trainen man!

Begrijp niet goed wat het probleem is tussen jullie twee, waarom zou hij iets tegen je hebben? Als de gym erg goed is en er zijn weinig goede alternatieven dan moet je je toch niet laten wegjagen vind ik.

Valt niks meer aan toe te voegen.

Haha die gekke belgen ook :roflol: Monitor haha :D Wel heel goed gevonden, dat dan weer wel :D

Dude, je klinkt als een wijf. Hoe weet je dat hij achter je rug om praat als hij achter je rug om praat? En ben je echt zo belangrijk, of onzeker of gay or what?

Ga trainen man!

Idd.. Wtf???!!! Je gaat toch naar je Gym om te trainen? Vanaf nu:

1. Leg je dumbbells weg
2. Bouw nog een betere relatie op met je gym eigenaar
3. Groei nog harder, train nog harder

en OWN die homo toch gewoon!!! :verneder:

monitor? haha ik dacht ook even aan computerscherm huh ???

ik zou me niet laten wegjagen door zo'n gast, je komt om te trainen. komt zo vaak voor dat je op bepaalde plaatsen mensen tegenkomt die je niet mag, weerhoud mij er niet van om niet meer naar zulke plaatsen toe te gaan.

Als het echt zo'n hufter is wacht je gewoon effe tot dat ie alleen in de kleedkamer is, als ie dan onder de douche gaat stomp je 'm effe in mekaar dan zeg je gewoon dat ie is uitgegleden op de natte vloer

ik heb altijd ruzie met mijn monitor bij Medal of Honor: Allied Assault :P

Ontopic:

stop being a b*ch. Wat geef jij er om.

Terug
Naar boven