Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weglopen omdat er een weirdo traint, je bent toch wel een kerel el-terrible? Nooit wijken.

ach in begin trok ik het mij niet aan, maar na enkele weken begint het wel goed op men zenuwen te werken
bye the way ben vandaag toch één uurtje gaan trainen heb gewoon getraind zoals altijd zonder me van iets aan te trekken

Lekker laten kijken joh, als het al te irritant wordt gewoon een knipoog geven als ie kijkt, dat zal em leren;-)
Als het echt zo'n hufter is wacht je gewoon effe tot dat ie alleen in de kleedkamer is, als ie dan onder de douche gaat stomp je 'm effe in mekaar dan zeg je gewoon dat ie is uitgegleden op de natte vloer

Je gaat trainen doet een waanzinnig hard setje met de grootste dumbbells die je kunt vinden onder luid gebrul, en als je klaar bent laat je ze keihard vallen.
Als ie je weer aanstaart kijk je hem recht in de ogen en zegt"wat is het probleem ? nog nooit iemand zien trainen??"
Dan haal je je neus op en krab je je kruis.
Beter niet luisteren naar mijn want ik ben al in verschillende zalen geband of zelf weggegaan
nu train ik thuis![]()
bye the way ben vandaag toch één uurtje gaan trainen heb gewoon getraind zoals altijd zonder me van iets aan te trekken
wat doen jullie dan? die gast zit me altijd aan te staren, en praat altijd achter mijn rug, ik weet dat die nu werkt en heb ongelooflijk zin om te gaan trainen, maar k'wil die gast gewoon niet zien
zit al bijna 2 jaar in die gym en denk er echt over na om een andere gym te zoeken
weet wel niet of dit in deze subforum hoort maar bon