AndroidHealthClinic

Ruziezoekende mannetjes

  • Topic starter Allrox
  • Startdatum
  • Reacties 520
  • Weergaven 71K
  • Volgers 100

Bezoekers in dit topic

het is enkel over je heen laten lopen als het je iets kan schelen;) als iemand per ongeluk een pint over je zou morsen, zou je vechten?
Nee natuurlijk niet:) Bij vreemden die ik daarna nooit meer zie maakt enkel het resultaat me iets uit, niet hun intenties:)
Iemand uit mn social circle daarentegen zou ik gek genoeg wel slaag geven:D (of eerder het gewoon terug doen)
Nee. Per ongeluk kan gebeuren, shit happens.

Voor jou is het misschien alleen over je heen laten lopen als het je iets kan schelen, maar zo kun je alles wel goedpraten. :roflol: Als je zelf alles tot een illusie maakt kun je jezelf alles wijsmaken.

En vrienden van je zou je wel slaag geven? Vreemd mannetje ben je ook. :roflol:
 
Ik had geprobeerd wat jij heb gedaan,
maar ik weet van mezelf dat , dat waarschijnlijk heel anders had gegaan........
 
Nee. Per ongeluk kan gebeuren, shit happens.

Voor jou is het misschien alleen over je heen laten lopen als het je iets kan schelen, maar zo kun je alles wel goedpraten. :roflol: Als je zelf alles tot een illusie maakt kun je jezelf alles wijsmaken.
vanuit een volledig rationeel standpunt geef ik NIKS om die vreemde, daarom maakt het me ook geen verschil als ik nu per ongeluk of expres dat bier over me heen kreeg.
zei er ook wel bij: 'weet zelf ook niet als ik genoeg zelfbeheersing zou hebben om dit in de praktijk toe te passen', maar er nu zo rationeel over nadenkend lijkt het me volslagen achterlijk om te beginnen vechten:)

een gevecht beginnen zou betekenen dat mn bewustzijn het van mn ego verloren heeft, en dat is veel "belangrijker" voor me dan mijn ego die verliest van een mocroego:D
En vrienden van je zou je wel slaag geven? Vreemd mannetje ben je ook. :roflol:
zei dat ik het eerder gewoon zou terugdoen:P
reden: dan is het een zaak van status. Als je zoiets onbestraft laat in je vriendenkring krijg je vroeg of laat elke week een pint over je heen, omdat ze dan denken dat ze zomaar alles bij je kunnen doen. Bij vreemden heb je dit probleem niet.
 
Zelfs als er in je gezicht wordt gespuugd gewoon laten gaan. .

Dit meen je toch niet serieus? Je hebt toch wel een beetje trots in dat lijf van je zitten..
 
mensen zoeken nooit ruzie met mij...
 
kzou die marokkaan neersteken met ze eigen nifi
 
Levertrap en zodra hij gehurkt zit van de pijn een knie in his face!
 
het gastje stelde niets voor en was duidelijk iemand die bewust ruzie zoekt. bij het desbetreffende café is vaker ruzie en messen zijn niet ongebruikelijk. daarbij komt ook dat heel marokko voor de deur staat op het moment dat je zo iemand manieren bijbrengt.

ik denk dat je altijd aan de gevolgen moet denken. Wat heb je eraan om stoer te doen en flink op hem in te hakken? je weet in dit geval dat je opgewacht wordt en ook nog problemen krijgt met politie, die een abonnement heeft bij dit café.
 
het gastje stelde niets voor en was duidelijk iemand die bewust ruzie zoekt. bij het desbetreffende café is vaker ruzie en messen zijn niet ongebruikelijk. daarbij komt ook dat heel marokko voor de deur staat op het moment dat je zo iemand manieren bijbrengt.

ik denk dat je altijd aan de gevolgen moet denken. Wat heb je eraan om stoer te doen en flink op hem in te hakken? je weet in dit geval dat je opgewacht wordt en ook nog problemen krijgt met politie, die een abonnement heeft bij dit café.
Wat heb je eraan om altijd maar alles van iedereen te slikken? Als iedereen zo zou doen zou dit land onderhand al Marokko geheten hebben. Je moet niet alles doen wat iemand wil alleen omdat ze je bang maken voor wat er zou kunnen gebeuren.
 
het gastje stelde niets voor en was duidelijk iemand die bewust ruzie zoekt. bij het desbetreffende café is vaker ruzie en messen zijn niet ongebruikelijk. daarbij komt ook dat heel marokko voor de deur staat op het moment dat je zo iemand manieren bijbrengt.

ik denk dat je altijd aan de gevolgen moet denken. Wat heb je eraan om stoer te doen en flink op hem in te hakken? je weet in dit geval dat je opgewacht wordt en ook nog problemen krijgt met politie, die een abonnement heeft bij dit café.

Waarom doen nederlands dit niet een keer. Hoe mooi zou het zijn als er dan een Marokkaan met zijn familie/vrienden aan rond de 20 man komt en dan stormt heel de bar naar buiten met 200+ man.
 
Nederlanders/belgen hebben niet zo'n samenhorigheidsgevoel als marokkanen.
 
Kijk op zo'n moment is het gewoon tijd voor anale vernedering eerste klas!
 
Wat ik me dan afvraag... wat moet een Mocro met bier.
Die mogen toch helemaal niet drinken.....
 
Wat ik me dan afvraag... wat moet een Mocro met bier.
Die mogen toch helemaal niet drinken.....

om het uit te gieten over OP natuurlijk, staat nergens in de koran dat dat niet mag;)
 
om het uit te gieten over OP natuurlijk, staat nergens in de koran dat dat niet mag;)

Dat verklaart een hoop. Daarom zie ik al die goedwillende en sociale Mocro's met drank lopen in de club!
 
het gastje stelde niets voor en was duidelijk iemand die bewust ruzie zoekt. bij het desbetreffende café is vaker ruzie en messen zijn niet ongebruikelijk. daarbij komt ook dat heel marokko voor de deur staat op het moment dat je zo iemand manieren bijbrengt.

ik denk dat je altijd aan de gevolgen moet denken. Wat heb je eraan om stoer te doen en flink op hem in te hakken? je weet in dit geval dat je opgewacht wordt en ook nog problemen krijgt met politie, die een abonnement heeft bij dit café.


stats: 1m91 84kg.



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven