XXL Nutrition

Ruziezoekende mannetjes

Gisternacht was er ook een gast die constant met iedereen ruzie zocht. Had wss speed of coke gesnoven. Wordt echt zo pissed van zo'n mensen, zo'n mensen verdienen het gewoon om keihard kapot geschopt te worden.

Laatst bewerkt:
Gezien je een ecto bent en toch klappen krijg. Zou ik in jouw geval tegen die marrokaan zeggen dat ik hem direct keihard wil ppen terwijl ik mijn tong over mijn lippen wrijf. Als je geluk hebt vindt je een vieze mafkees, trekt een lelijk gezicht een rent hij voor zijn leven. Maar je moet het wel geloofwaardig doen anders trappen ze er niet in en krijg je alsnog klappen.

Altijd gevechten proberen te vermijden , zeker als het met marokkanen is. Messen en ze kunnen het moeilijk laten om het bij 1vs1 te houden. Niet luisteren naar mensen die je een 'b*ch' noemen , zo'n gasten zoeken ruzie. En als zo'n types ruzie zoeken is het meestal niet onbewapend of alleen. Natuurlijke selectie gaat wel 'afrekenen' met de E-Hero's.

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

-------------------------------------------------------------
Je bent geen mislukkeling als je valt, wel als je blijft liggen!

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was mijn vader maar zo stoer als u.

@ iWJ. No Badass maar gewoon een feit, jij zou zekers weglopen?

Al die bullshit van ik zou weglopen en blablabla, jullie hebben geen zelf respect,
of je kunt niet knokken, als je niet kunt knokken tja dan moet je wel niks doen.
En trouwens er is niks stoers aan mij, ik doe gewoon dat wat ik moet doen, niets meer en niets minder.
Ben vast niet de enige die zo denkt.

Laatst bewerkt:

Al die bullshit van ik zou weglopen en blablabla, jullie hebben geen zelf respect,
of je kunt niet knokken, als je niet kunt knokken tja dan moet je wel niks doen.
En trouwens er is niks stoers aan mij, ik doe gewoon dat wat ik moet doen, niet meer en niet minder.

jij hebt zeker iets te veel ufc gekeken? als je echt 39 bent dan heb je zojuist gefaald in het leven.

En trouwens er is niks stoers aan mij, ik doe gewoon dat wat ik moet doen, niets meer en niets minder.
Ben vast niet de enige die zo denkt.

Het siert de mens als hij niet opschept over hoe stoer die is en hoe goed die knokken. Vooral voor iemand die eind 30 is.
En je vecht al een tijdje zie ik? Dan moet je vooral niet stoer doen. Je krijgt toch geleerd dat je je agressie en technieken alleen in de ring gebruikt en niet daarbuiten.

hoezo dat? kun je het niet hebben dat ik mijn mannetje sta?
blijkbaar voel jij je behoorlijk getrigerd, en ja ben 39 althans nog wel, morgen wordt ik 40 dus so what? en ik gefaald in het leven? Nee dat heb jij net aangezien jij diegene bent die oordeelt over mij.
Ik zeg gewoon wat ik zou doen, jij daar in tegen doet niks, dus moet je wel een mietje zijn.

Ik zeg gewoon wat ik zou doen, jij daar in tegen doet niks, dus moet je wel een mietje zijn.

Ohja, ooit gehoord van zelfbeheersing? Maar ga maar verder met u stoere verhalen, dan ren ik weg van angst, goed?

@ Ummelke

Ik zeg ook niet dat ik altijd buiten knok toch? maar wat ik zeg is dat ik het niet uit de weg ga en wat je wel of niet leer in de ring gaat niet altijd op in de real life.

dus ja soms moet je wel en soms hoef je niet, en nee ik schep niet op maar geef mijn mening want die jongen die deze topic begon vraagt om een mening van wat wij zouden doen, dus bij deze.
En als je vindt dat ik stoer praat nou dan zou ik zeggen Wake Up.

blijkbaar voel jij je behoorlijk getrigerd, en ja ben 39 althans nog wel, morgen wordt ik 40 dus so what? en ik gefaald in het leven? Nee dat heb jij net aangezien jij diegene bent die oordeelt over mij.

nou jah ik zou als 40er niemand meteen in de haren vliegen hoor, leuk dat jij het via een forum doet.

--------------------------------------------------------------------------------------
je bent echt achterlijk als je niet weet dat je een aparte handtekening kan instellen

@ iWJ

Jij veroordeelt mij dus verwacht ook een reactie terug, je kunt ook ander reageren inplaats van Badass en weet ik veel wat, zoals ik net al zei, die jongen die deze topic begon vraagt onze mening, ik geef niks meer dan dat, als jullie daar weer een mening over hebben dan is dat jullie probleem.

@ iWJ

Jij veroordeelt mij dus verwacht ook een reactie terug, je kunt ook ander reageren inplaats van Badass en weet ik veel wat, zoals ik net al zei, die jongen die deze topic begon vraagt onze mening, ik geef niks meer dan dat, als jullie daar weer een mening over hebben dan is dat jullie probleem.

Het gaat om het feit dat het makkelijk is om zoiets te roepen op het internet.

Ben ****ing lekker.

@ iWJ

allochtoon?

het komt wat internetheldachtig over om op een forum in geuren en kleuren te gaan vertellen hoe je iemand zou afrossen en hoe je dat wel niet kan.

---------------------------------------------------------------------------
je bent echt een flinke knuppel dat je dat van die handtekening nog steeds niet snapt

Weer zo'n verkapt kijk-mij-badass-zelfbeheersing-hebben-maar-toch-kan-ik-de-hulk-worden-en-iemand-slopen topic.

Als iemand blij doet, gewoon stompen als je weet dat je hem aankan en er verder geen consequenties zijn. Anders gewoon negeren, maar hee ik heb nooit ruzie want ik ben een lieve jongen dus wat weet ik nou

Ja man jij pakt ze wel hè e-held. Jij lijkt me juist zo'n figuur waarover heen gepist wordt dat je netjes gaat vragen: hey joh waarom doe je dat nou?

Ik krijg het gevoel dat Tazzmaniak een trolletje is.

Terug
Naar boven