Tazzmaniak
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ iWJ
Jij veroordeelt mij dus verwacht ook een reactie terug, je kunt ook ander reageren inplaats van Badass en weet ik veel wat, zoals ik net al zei, die jongen die deze topic begon vraagt onze mening, ik geef niks meer dan dat, als jullie daar weer een mening over hebben dan is dat jullie probleem.
-------------------------------------------------------------
Je bent geen mislukkeling als je valt, wel als je blijft liggen!
als dit geen troll is hahaha die handtekening ook de hele tijd XDIs niet bedoelt als internetheldachtig, nogmaals ik geef mijn mening meer niet, blijkbaar hebben jullie daar problemen mee.

Het is alleen maar mijn mening meer niet, jullie gaan daar heel diep op in.
Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Iemand gooit fokking glas bier over je heen en je doet niks![]()
Er staat nu b*ch op je voorhoofd
Ok dus jullie vinden het een hero verhaal?
Bijzonder zeg, want dat vinden wij hier niet, zo werkt dat hier nu eenmaal waar ik woon.
Trouwens ook hier hebben we marokanen die met een groep zijn so what, moet je niet door laten kisten lijkt me.

Bij jullie breken ze andermans ledematen regelmatig effe tijdens een gevecht?Ok dus jullie vinden het een hero verhaal?
Bijzonder zeg, want dat vinden wij hier niet, zo werkt dat hier nu eenmaal waar ik woon.
Trouwens ook hier hebben we marokanen die met een groep zijn so what, moet je niet door laten kisten lijkt me.