AndroidHealthClinic

Ruziezoekende mannetjes

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

-------------------------------------------------------------
Je bent geen mislukkeling als je valt, wel als je blijft liggen!
:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ruzie zoekers heb je overal, als je daar op gaat reageren blijf je bezig.
Je kunt dus elke dag en nacht wel vechten als je wilt, zeker in een grote stad.
Vechten is minder, als iemand je uitlokt en je hapt en wat daarna allemaal volgt daar sta je echt niet op te wachten zoals dat jij iemand letsel toebrengt of andersom of beide naar de klote en als er dan nog eens politie bijkomt en dan justitie enz.
Soms loopt het een aantal keer goed af en kan het een enorme ego boost zijn maar door de houding die je dan hebt ga je er zeker achter komen dat er altijd grotere apen in het bos zijn.

Je kunt beter door het leven wandelen zonder met anderen op de vuist te gaan.
Als je jong bent is een vechtsport ideaal, lekker sparren of een wedstrijdje vechten op de mat of in de ring een prima oplossing om buiten te zorgen dat je eigen leven niet te veel in gevaar komt.

kijk jij snapt het.. maar dat mag ook wel als je 39 bent toch hehe :)

kwam een keer voor een vriend op waardoor ik opgepakt werd.. had alleen geduwt en zat toen in de cel voor zware mishandeling.. die gozer die ruzie zocht bloede aan zn arm en zei tegen de agent dat ik dat had gedaan :o

zo kan het ook aflopen :s..

krijg gelukkig wel schadevergoeding :D

Slotje will be come soon (ik doe maar even mee met engels praten aangezien de meerderheid hier bb.com kopiert.)

Praat dan op zijn minst goed Engels...

Ik ben dronken en had een 7 voor engels dus wat praat je.

zou bij mij wel even duren, zou eerlijk gezegd nog steeds een beetje beduusd zijn van het glas bier ??? waarvan ik niet weet waarom ie dat over me heen gooide ??? na een seconde of 5 tot 10 zou ik hem een grijpen en een mep verkopen :)

goed topic, het is opeens stil :D

---------------------------------------------------------------------
je bent een mislukkeling als je door de mand valt, ook als je hier blijft

Plek te koop.

in b4 da lock

Ik had heel diep adem gehaald en ergens ander gaan staan. Zo erg is dat toch niet als een Marrokaan een glas bier met opzet over je heen gooit.
grootste vernedering ooit :roflol: :roflol:
serieus, ik zou die gast zelf alles laten opkuisen & doet ie het niet
de vuist boven halen of gebruiken als dweil. ik ben persoonlijk niet voor geweld gebruiken maar zeg nu zelf, dit is er toch wel erg over.
je moet ook wat aan je trots denken hé :rolleyes:

vervelende mensen negeer ik of loop weg, maar als iemand met opzet een glas bier in m'n gezicht gooit dan krijgt hij er zeker 1. zou zeker NIET weglopen

2012 trapt af met leuke topics!

More plzz!

Slotje will be come soon zegt ie, lollipop.

Waar is onze vechtersbaas?

Tazzmaniak
Laatste activiteit: Vandaag 12:48

Hij probeerde mijn vriendin te versieren en bood haar een biertje aan toen dat niet lukte gooide hij het over mij heen. Dus ben ik maar vetrokken.

Jij bent gek. Er zijn grenzen.

Heeft nou niemand door dat ie aan het trollen is?
Als dit echt is, ben je wel de grootste watje ooit :roflol:

Al stond Jay cutler voor me, had ik 'm nog een klap verkocht. Dan zal ik er uiteraard wel al snel flink spijt van hebben :o maar je hebt toch ook je eigen trots?

Zit liever met een blauw oog thuis wetend dat ik voor mezelf & vriendin ben opgekomen... i.p.v. dat ik naar bier stink en dat ik me als een klein meisje voel

Terug
Naar boven