Fitness Seller

Ruziezoekende mannetjes

Ik had ook niet verwacht dat je durft, maare als je het graag wilt weten wat ik doe dan kunnen we wel afspreken, afzeiken is makkelijk, maar werkelijk actie ondernemen doe je niet.

:roflol: wil je nou echt afspreken om met een 15-jarige te gaan vechten?
come at me,

Echte helden hoor, jullie zeggen wat over mij maar ondertussen lijken jullie wel wijven die steeds maar weer bullshit praten.

15 jaar? :eek: jeetje wordt dan gauw volwassen en ga op bed, sesamstraat is al afgelopen. :haha:

ogxjwk.gif

ok what ever

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

-------------------------------------------------------------
Je bent geen mislukkeling als je valt, wel als je blijft liggen!

:roflol::roflol::roflol:39 jaar?? :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Zwakstr00mpje

Nou jongens ik vondt het gezellig en heb met jullie gelachen, opa gaat zo op bed.

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

-------------------------------------------------------------
Je bent geen mislukkeling als je valt, wel als je blijft liggen!

Wat ben jij stoer zeg.

Echte helden hoor, jullie zeggen wat over mij maar ondertussen lijken jullie wel wijven die steeds maar weer bullshit praten.

15 jaar? :eek: jeetje wordt dan gauw volwassen en ga op bed, sesamstraat is al afgelopen. :haha:

Gast , je bent 40 en zit dan zo te praten om een internet forum. Om iemand anders onvolwassen te noemen terwijl jij duidelijk zo 'volwassen' bent is te ironisch voor woorden.

Tazzmaniak hoe komt het dat jou email gekoppeld is aan deze meneer die ook nog eens in groningen woont.

http://www.youtube.com/watch?v=E4ma0VPuMV4

Als jij dit bent ben je een geestelijk gestoorde en dat mensen van je schrikken heeft niet te maken met je heldendom.

Volgens mij is het hem egt zelfs de leeftijd datums komen overeen,

bronnen;

[Link niet meer beschikbaar]

Leuk toch zo een v card.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik moest lachen om tazzmaniak zijn verhaal.

is er eindelijk een echte alpha op dbb, gaan ze niet mir'en

Mijn naam is Rodo de la Rosa dit is mijn energetische naam geboren in 1972 in Nederland, kort na mijn geboorte ben ik met mijn ouders ( moeder Indisch & vader Italiaans ) verhuisd naar Italië waar ik tot mijn 7de jaar heb gewoond & naar school ben gegaan.

Geboren in 1972, 39 seems legit.

Pokerladron u win 1 internetz

Wordt er gereld hier en niemand die mij even waarschuwt.:mad:

tazzmaniak heeft wel ballen te minste maar ik betwijfel of je echt zon goede vechter bent je onderschat de nieuwe generatie zoals ik, we kunnen wel even sparren aangezien ik nu toch in de buurt van groningen ben tijdelijk. dinsdag 8 u balili gym of zo of is het niks daar

"Shamballa is een collectief bewustzijn van de galactische.."

Met zijn rotte tanden en oorbelletjes :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Daar staat ie dan in zijn zolderkamertje op een trommeltje te staan, gvd ik kom niet meer bij :roflol::roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven