Fitness Seller

safe mail al tijd offline

Gelukkig zat de mijne op meerdere email services dan alleen safemail.
Echt belachelijk hoe lang ze er nu al uit liggen!

Bij mij ook al een tijdje dood.
Alle contacten weg.

Waarvoor werd sfemail gebruikt, welke source?

Politie houdt zich voorlopig nog even alleen bezig met drugs, en niet met gear. N.a.v. dat lab wat laatst was opgerold in Spijkenisse, toen waren de 'officiële' cijfers dat naar schatting Nederland 25.000 gebruikers van AAS telt. Nou, zolang ze dat waanbeeld hebben (denk dat ze er een factor 10 naast zitten namelijk) denk ik heel serieus dat dit nooit en te nimmer een prioriteit gaat worden. Zeker niet omdat de problematiek rondom drugs veel concreter en directer te relateren is aan de middelen zelf (denk aan witte heroine verhaal, vervuilde XTC, etc.) t.o.v. AAS en de potentiële medische risico's (waarbij gebruik, mocht het gedocumenteerd zijn, altijd een soort kanttekening is die dan eigenlijk nog geen uitsluitsel geeft).

Als je nagaat dat voor toezicht op het rookverbod of bijv. voedsel-/hygiëne inspectie een horeca-gelegenheid gemiddeld eens in de 20+ jaar wordt gecontroleerd (geloof meest recente officiële cijfers = 27 jaar), begrijp je wel dat er niet alleen bestuurlijk, maar ook strafrechtelijk een groot tekort is aan mankracht om allerlei van dit soort zaken uit te pluizen. Ze houden zich zeker nu even vooral bezig met mogelijk terrorisme en enkel de grote zware jongens die in beeld zijn.

Overigens heb ik al eerder gezegd dat het een illusie is om te denken dat door het gebruik van safemail mailadressen etc. je überhaupt veiliger af zou zijn, laat staan veilig. Je ligt denk ik zelfs alleen maar sneller onder de loep.

Ze zullen ook wel door een bepaalde reden plat gegaan zijn.. Of geldnood voor onderhoud, of dwang.

Verkapt 'hallo-ik-zoek-een-nieuwe-source' topic

Politie houdt zich voorlopig nog even alleen bezig met drugs, en niet met gear. N.a.v. dat lab wat laatst was opgerold in Spijkenisse, toen waren de 'officiële' cijfers dat naar schatting Nederland 25.000 gebruikers van AAS telt. Nou, zolang ze dat waanbeeld hebben (denk dat ze er een factor 10 naast zitten namelijk) denk ik heel serieus dat dit nooit en te nimmer een prioriteit gaat worden. Zeker niet omdat de problematiek rondom drugs veel concreter en directer te relateren is aan de middelen zelf (denk aan witte heroine verhaal, vervuilde XTC, etc.) t.o.v. AAS en de potentiële medische risico's (waarbij gebruik, mocht het gedocumenteerd zijn, altijd een soort kanttekening is die dan eigenlijk nog geen uitsluitsel geeft).

Als je nagaat dat voor toezicht op het rookverbod of bijv. voedsel-/hygiëne inspectie een horeca-gelegenheid gemiddeld eens in de 20+ jaar wordt gecontroleerd (geloof meest recente officiële cijfers = 27 jaar), begrijp je wel dat er niet alleen bestuurlijk, maar ook strafrechtelijk een groot tekort is aan mankracht om allerlei van dit soort zaken uit te pluizen. Ze houden zich zeker nu even vooral bezig met mogelijk terrorisme en enkel de grote zware jongens die in beeld zijn.

Overigens heb ik al eerder gezegd dat het een illusie is om te denken dat door het gebruik van safemail mailadressen etc. je überhaupt veiliger af zou zijn, laat staan veilig. Je ligt denk ik zelfs alleen maar sneller onder de loep.

Was laatst in Amsterdam centrum gear aan het zoeken, geloof me de politie die houdt ook "supplementen shops" nauw in de gaten.
Ben een shop binnen gestapt en tussen de lijnen door geinformeerd, werd de deur gewezen. Later via via vernomen dat de shop wel gear heeft, maar door de politie in e gaten wordt gehouden. Reed ook toen ik naar buiten stapte meteen een politiewagen de straat in.

Dan heb je het over een vaste inrichting en dus een fysieke winkel. Vind ik toch wel wat anders nog dan een thuiswinkelier om het maar zo te zeggen. Dat die fancy supp-winkels inderdaad de eerste zijn die onder de loep liggen als dat al zo daadwerkelijk voor enkel de gear is (sluit niet uit dat er ook gewoon hard drugs wordt verhandeld bijv.) is niet zo gek, dit zijn doorgaans winkels die op basis van hun assortiment en gehanteerde prijzen nauwelijks bestaansrecht zouden moeten kunnen hebben. Dit zijn dan vaak ook nog jongens die de administratie belastingtechnisch niet helemaal op de juiste manier kunstmatig op orde houden, en geloof maar dat een hele hoop terug te voeren is naar de belastingdienst en alles wat daar bekend is.

• Topic Starter Topic Starter
Red010 zoekt in Amsterdam...?
Je heb in Rotterdam toch zat van zulke winkels... Ga er even vanuit dat je uit Rotterdam komt

haha daar zou ik me niet zo druk om maken. Gewoon binnen stappen. Anders in Hoogvliet/Vlaardingen/Schiedam zoeken. Handelaren bij Rotterdam kom je niet tegen. Heb ze nog niet gevonden Haha. Gelukkig word veel verzonden

Lol in sup winkels om gear vragen :1e:
Nooit over na gedacht dat die dit wel eens zouden kunnen verkopen:o
Ga het ook is doen. Kijken wat er onder toonbank vandaan komt.

haha daar zou ik me niet zo druk om maken. Gewoon binnen stappen. Anders in Hoogvliet/Vlaardingen/Schiedam zoeken. Handelaren bij Rotterdam kom je niet tegen. Heb ze nog niet gevonden Haha. Gelukkig word veel verzonden

Ja, ik zou evt ook in die wijken kunnen gaan zoeken, maar ben niet bekend in die wijken. Ook loop ik liever niet in Hoogvliet met een paar honderd euro in mn zak :rolleyes:

Lol in sup winkels om gear vragen :1e:
Nooit over na gedacht dat die dit wel eens zouden kunnen verkopen:o
Ga het ook is doen. Kijken wat er onder toonbank vandaan komt.

Nou, laat het ons weten als het lukt!

Ja, ik zou evt ook in die wijken kunnen gaan zoeken, maar ben niet bekend in die wijken. Ook loop ik liever niet in Hoogvliet met een paar honderd euro in mn zak :rolleyes:

Nou, laat het ons weten als het lukt!

:') grapje toch?
Gewoon op internet zoeken waar ze zitten en langsgaan
Maar je inbox zal wel vol zitten
Lopen wel paar flinke buffels in Hoogvliet

Terug
Naar boven