Fitness Seller

safe mail al tijd offline

miggie boss bedoel je? haha

:') grapje toch?
Gewoon op internet zoeken waar ze zitten en langsgaan
Maar je inbox zal wel vol zitten
Lopen wel paar flinke buffels in Hoogvliet

Geen grapje man, heb al vaker een set up meegemaakt. Een paar Antilianen wilde me beroven van mijn iPhone 4s, tis dat het in mijn eigen wijk gebeurde dat ik een grote bek durfde te geven. Toen hebben ze uiteindelijk de iPhone teruggegeven.
In Hoogvliet zou ik dat niet durven, heb verhalen gehoord van vrienden die met Crooks rolde, dat gasten daar als normaal met een strap lopen.

Ik loop met aan hiv bloodgestelde injectienaalden rond. Kom maar op met je strap

lol:roflol: volgens mij is het nog gemakkelijker om iemand op het forum te zoeken dan in een shop:laugh: Dik voor lul lijkt mij het

Shitttt rip gains! Nu maar hopen dat het alsnog online komt :D

In Hoogvliet, a man a man je weet niet wat je ziet in Hoogvliet

Haha iedereen weet waar safemail en dergelijke mails voor gebruikt worden.
Zou me niks verbazen dat veel van dit soort mails zijn plat gegooid of aanvallen hebben gehad door overheidsinstanties.
Gelukkig kan ik m'n contact op diverse manieren bereiken.

Proton Mail ftw!

• Topic Starter Topic Starter
Getto

Geen grapje man, heb al vaker een set up meegemaakt. Een paar Antilianen wilde me beroven van mijn iPhone 4s, tis dat het in mijn eigen wijk gebeurde dat ik een grote bek durfde te geven. Toen hebben ze uiteindelijk de iPhone teruggegeven.
In Hoogvliet zou ik dat niet durven, heb verhalen gehoord van vrienden die met Crooks rolde, dat gasten daar als normaal met een strap lopen.

Strap on?

Hij had zn string aan met zn strapgordel eromheen...Das voor die crooks jonguh!!!:rolleyes:

Zou idd niet gebukt gaan..Dan komt die zeker aan met zn strap :p

Hint hint hint

Probeer het email adres eens met protonmail.com er achter ipv safe-mail.net

;)

haha daar zou ik me niet zo druk om maken. Gewoon binnen stappen. Anders in Hoogvliet/Vlaardingen/Schiedam zoeken. Handelaren bij Rotterdam kom je niet tegen. Heb ze nog niet gevonden Haha. Gelukkig word veel verzonden

Ze zijn er wel degelijk hoor :p...Spijkenisse, Rotterdam, Hellevoetsluis

• Topic Starter Topic Starter
Tell me more!!

Hint hint hint

Probeer het email adres eens met protonmail.com er achter ipv safe-mail.net

;)

Ik ben zo stom geweest om zelf ook een safemail account aan te maken voor mijn adresjes, dat ga ik zeker niet fixen met protonmail?
Zal eens in hellevoet in spijk gaan kijken of er ergens nog wat in de potten whey zit :eek:

Gewoon reageren in dit topic joh, krijg je vanzelf waarschijnlijk wel reacties.

Ik ben ook nog op zoek naar een goeie whey dealer.

Terug
Naar boven