- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spel vandaag binnen gekregen. Net 2 uur lang gespeeld.
Zeker een aanrader!
Vooral als je zeker een beetje van aankloten houdt, zijn de mogelijkheden oneindig.
Vette wapens met upgrades; flinke garderobe; groot assorti aan auto's, scooters en motors; voertuigen tunen en veranderen; missies; rekruten; geld verdienen dmv winkels overnemen; gangupgrades; verschillende enemies (teleporting ninja's!?) etc.
Altijd wel wat te doen dus. Zeker geen spijt van dat ik hier mijn 40 euro aan heb besteed.
![]()

Zit op 97% completion... Enigste wat ik nog moet zijn 2 gangoperations en wat verzamelobjecten.
Zoek me kapot, ook online voor wat extra hulp... Maar krijg maar geen fatsoenlijke kaart gevonden waar gangoperatie's en verzamelobjecten staan vermeld.
Levenslang karma voor diegene die mij een map van dit kan sturen!!
Je moet gewoon kijken op de kaart wat nog niet paars omringd is, daar zit dus nog wat.
Dan ff met een heli ofzo eroverheen vliegen en knallen maar
Je moet gewoon kijken op de kaart wat nog niet paars omringd is, daar zit dus nog wat.
En? Binnen hoeveel uur kan je dit spel uitgespeeld hebben?
Dat ligt eraan... Het grootste voordeel van dit spel is al de vrijheid die je toegereikt krijgt. Als je hier optimaal gebruik van maakt kun je er meer dan genoeg uren uit halen.
Ik zelf heb er 30 uur over gedaan, zit op 99% completion op het moment. Enigste wat ik nog moet zijn verzamelobjecten vinden.
Als je alleen de main missions speelt, zul je er wel binnen een kleine 10 uur klaar mee zijn. Maar dan is dit spel niets voor jou, als je het alleen voor de main missions doet.
Replay value is er wel tho. Aangezien je vaak moet kiezen tussen 2 opties in een missie die het spel voor een deel kunnen veranderen.

Mij lijkt 't te kort, ik wacht wel tot ie in de koopjesbak ligt
En voor god's sake, het is enige!!!![]()

![]()
Was expres, had verwacht dat ik dan nog eens karma zou krijgen
Zal niet lang duren voor SR3 voor een paar tientjes te krijgen is. Alleen de grote multiplayer hypes als GoW, CoD, BF etc. blijven altijd hoog in de prijzen zitten.
Hou anders www.budgetgaming.nl in de gaten.

alle missies gehaald een tijdje terug, toch een heel leuk spel vooral alle delen van de stad overnemen kon ook niet alle gang operations vinden trouwens.
Wat kun je eenmaal als je het spel 100% hebt uitgespeeld?
Krijg je speciale voertuigen, wapens, outfits etc. ?