MuscleMeat

Saints row 3

Vond wel dat die God-mode upgrades die je krijgt boven een bepaald level niet veel bijdragen aan het spel. Op een gegeven moment ben je gewoon zo goed als onschendbaar en alleen klappen oplopen levert nog schade op. De laatste missies waren door het behaalde level een eitje, kon toch niet dood.

Spel vandaag binnen gekregen. Net 2 uur lang gespeeld.

Zeker een aanrader!
Vooral als je zeker een beetje van aankloten houdt, zijn de mogelijkheden oneindig.
Vette wapens met upgrades; flinke garderobe; groot assorti aan auto's, scooters en motors; voertuigen tunen en veranderen; missies; rekruten; geld verdienen dmv winkels overnemen; gangupgrades; verschillende enemies (teleporting ninja's!?) etc.

Altijd wel wat te doen dus. Zeker geen spijt van dat ik hier mijn 40 euro aan heb besteed.

fod9up.gif

Tss, ga naar depiraatbaai.be, vind je het gratis :)

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist de laatste main mission gespeeld! Heb er uiteindelijk 30 uur over gedaan maar er is nog meer dan genoeg te doen aangezien ik pas op 75% zit. Moet nog wat gangoperaties uitvoeren en activiteiten complete.

Vraag me alleen af waarom ik nog geen achievement heb van '' Complete act 1 '' of '' Complete act 1 in another way ''... Heb ze geen van beide terwijl ik net de laatste missie gespeeld heb.

Heb m nu ook. was grote fan van deel 2, en deze stelt tot nu toe niet teleur. Enige nadeel is wel dat ik tot nu toe niet echt een 'klik' heb met de gamewereld die ik in deel 2 wel had.
Nou ja, we zullen zien. Ben nu op 17% ofzo

Ben over de 50% atm, wel een leuke game wel een beetje over de top soms

Zit op 97% completion... Enigste wat ik nog moet zijn 2 gangoperations en wat verzamelobjecten.

Zoek me kapot, ook online voor wat extra hulp... Maar krijg maar geen fatsoenlijke kaart gevonden waar gangoperatie's en verzamelobjecten staan vermeld.

Levenslang karma voor diegene die mij een map van dit kan sturen!!

Zit op 97% completion... Enigste wat ik nog moet zijn 2 gangoperations en wat verzamelobjecten.

Zoek me kapot, ook online voor wat extra hulp... Maar krijg maar geen fatsoenlijke kaart gevonden waar gangoperatie's en verzamelobjecten staan vermeld.

Levenslang karma voor diegene die mij een map van dit kan sturen!!

Je moet gewoon kijken op de kaart wat nog niet paars omringd is, daar zit dus nog wat.
Dan ff met een heli ofzo eroverheen vliegen en knallen maar

Je moet gewoon kijken op de kaart wat nog niet paars omringd is, daar zit dus nog wat.

Heb ze inmiddels gevonden dankzij jouw tip! Karma obviously!

Nu alleen nog een map met alle verzamelobjecten

En? Binnen hoeveel uur kan je dit spel uitgespeeld hebben?

En? Binnen hoeveel uur kan je dit spel uitgespeeld hebben?

Dat ligt eraan... Het grootste voordeel van dit spel is al de vrijheid die je toegereikt krijgt. Als je hier optimaal gebruik van maakt kun je er meer dan genoeg uren uit halen.

Ik zelf heb er 30 uur over gedaan, zit op 99% completion op het moment. Enigste wat ik nog moet zijn verzamelobjecten vinden.
Als je alleen de main missions speelt, zul je er wel binnen een kleine 10 uur klaar mee zijn. Maar dan is dit spel niets voor jou, als je het alleen voor de main missions doet.

Replay value is er wel tho. Aangezien je vaak moet kiezen tussen 2 opties in een missie die het spel voor een deel kunnen veranderen.

Dat ligt eraan... Het grootste voordeel van dit spel is al de vrijheid die je toegereikt krijgt. Als je hier optimaal gebruik van maakt kun je er meer dan genoeg uren uit halen.

Ik zelf heb er 30 uur over gedaan, zit op 99% completion op het moment. Enigste wat ik nog moet zijn verzamelobjecten vinden.
Als je alleen de main missions speelt, zul je er wel binnen een kleine 10 uur klaar mee zijn. Maar dan is dit spel niets voor jou, als je het alleen voor de main missions doet.

Replay value is er wel tho. Aangezien je vaak moet kiezen tussen 2 opties in een missie die het spel voor een deel kunnen veranderen.

Mij lijkt 't te kort, ik wacht wel tot ie in de koopjesbak ligt ;)

En voor god's sake, het is enige!!! :p

Mij lijkt 't te kort, ik wacht wel tot ie in de koopjesbak ligt ;)

En voor god's sake, het is enige!!! :p

:roflol:
Was expres, had verwacht dat ik dan nog eens karma zou krijgen ;)

Zal niet lang duren voor SR3 voor een paar tientjes te krijgen is. Alleen de grote multiplayer hypes als GoW, CoD, BF etc. blijven altijd hoog in de prijzen zitten.

Hou anders www.budgetgaming.nl in de gaten.

alle missies gehaald een tijdje terug, toch een heel leuk spel vooral alle delen van de stad overnemen kon ook niet alle gang operations vinden trouwens.

alle missies gehaald een tijdje terug, toch een heel leuk spel vooral alle delen van de stad overnemen kon ook niet alle gang operations vinden trouwens.

Volg de advies van 'Rated' op. Als je goed kijkt en je gaat met je cursor op een deel van de map staan, staat ie soms paars gekleurd en soms grijs. Paars wilt zeggen dat de Saints dat gebied in bezit hebben en grijs betekend dat er nog een gangoperatie voltooid moet worden in dat gebied.

Vlieg een stuk rond met je helikopter en check je mini-map constant voor rodepuntjes die in een groepje staan. Zorg er wel voor dat je dicht genoeg bij de grond vliegt.

Succes in ieder geval.

Wat kun je eenmaal als je het spel 100% hebt uitgespeeld?
Krijg je speciale voertuigen, wapens, outfits etc. ?

Wat kun je eenmaal als je het spel 100% hebt uitgespeeld?
Krijg je speciale voertuigen, wapens, outfits etc. ?

Je unlocked steeds meer outfits, wapens en voertuigen naarmate je verder bent in de main missions. Dus ook wanneer je het hebt uitgespeeld.

Qua voertuigen kun je denken van golfkarretjes, quads e.d. tot dikke zwarte elite tanks en futuristische ''helikopters''.

Zelfde geld voor outfits, van carnavals kostuums tot STAG leger outfit.

Op zavvi was ie gisteren te krijgen voor €30, dus meteen besteld.

Terug
Naar boven