- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het zo zegt, dan klinkt het veel beter.@Mentat 10k PR was het wel maar tegelijkertijd ook weer niet echt. Het was behaald met een HF gem. van 157 wat bij mij in mn trainingen redelijk laag is en dus ook met behoorlijk gemak gehaald is. Het was niet voor niets een rustige duurloop. 10k echt hard gelopen heb ik (nog) niet gedaan. Zo verontrustend hoeft het dus niet te zijn.
Hoe je het noemt maakt overigens wel uit, Prevost's threshold model is erg anders opgebouwd dan het polarized model wat maffetone en Sparks aandragen. In zijn optiek en ervaring is dat alleen succesvol voor gevorderden tot elite niveau atleten die zoveel tijd en energie te besteden hebben in hun wekelijkse schema dat zij zoveel volume kunnen draaien dat het polarized model werkt. Wat hij zag is dat een gevorderde gemiddelde atleet te weinig tijd heeft om het benodigde volume te draaien om het polarized model succesvol te maken en onderpresteren ze dus. Allemaal terug te lezen in het bestandje: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/mike-prevost-endurance-training-pdf.662560/, bladzijde 12. Als je vervolgens verder leest, lees je op bladzijde 27 wat in Prevost's optiek het belangrijkste gedeelte is van zijn threshold model in verhouding met de te racen afstand. Een 2 mijl race vraagt natuurlijk een andere voorbereiding dan een 10k. Daarnaast is beschikbare tijd en tijd tot de race zelf ook iets wat meegenomen dient te worden in het schema.
Overigens in de 3k test van vandaag liep ik een 2,78km coopertest. Deze lijn doortrekkend moet het 9 dec. op een keuring ook wel lukken hoop ik.
Tot zover mijn pleidooi. Ik denk zometeen nog even 15km lopen met 15kg op de rug en daarna 2 rondjes van 50 herhalingen in mijn KB circuit, maar misschien ook niet. Wie weet. Fijn weekend!
Dit!En vergis je niet, wij zijn ook alleen maar supporters en proberen je goede raad te geven.
En deze twee ook!En als we je een beetje pissig hebben gemaakt zodat je harder bent gaan trainen om die ouwe lullen eens wat te laten zien: beetje de bedoeling.
Mooi als je als jonge vent de kans krijgt je droom achterna te gaan. Je krijgt die kansen maar een paar keer in je leven.
Hahaha, pissig zou ik het niet direct noemen. Meer gefrustreerd omdat ik dan enkele weken loop te zwoegen en er wordt gezegd dat het trainen niet hard genoeg gaat terwijl ik tot 0130 in de sportschool sta te zwoegen vanwege werk. Al moet ik zeggen dat bij mijn 3k loop het zeker niet averechts werkte dat ik niet veel onder wou doen voor iemand die het dubbele van mijn leeftijd is 😜.En als we je een beetje pissig hebben gemaakt zodat je harder bent gaan trainen om die ouwe lullen eens wat te laten zien: beetje de bedoeling.
Mooi als je als jonge vent de kans krijgt je droom achterna te gaan. Je krijgt die kansen maar een paar keer in je leven.
Dit!
En deze twee ook!
Sorry, ben geen cheerleader, maar gun het je enorm!

Welkom, ik bench meer dan jesper en heb meer circuitjes gedaan in mijn trainingen. 1 en 1 is 2 zou ik zeggen.In, circuits zijn voor kasten zei jesper dus nu ben ik ook hier
Blijven hardlopen om je tijd te halen. Voor de opleiding zeg is het net halen eigenlijk nauwelijks genoeg. Je weet dat we heel veel afvallen ... conditie/ belastbaarheid is een heel belangrijke reden. Dus als je sterk genoeg bent: werk aan die conditie en misschien twee weken voor de test tapeten, goed eten en niet al te hard trainen. Zeker niet elke dag.Welkom, ik bench meer dan jesper en heb meer circuitjes gedaan in mijn trainingen. 1 en 1 is 2 zou ik zeggen.
Helaas wat weinig actief ivm rugblessure. Sport al een beste poos behoorlijk wat dus even een weekje rustig aan doen en dan volgende week weer verder met hopelijk een rug die niet meer zeurt.
Er zit tijd tussen test en begin opleiding dacht ik?Blijven hardlopen om je tijd te halen. Voor de opleiding zeg is het net halen eigenlijk nauwelijks genoeg. Je weet dat we heel veel afvallen ... conditie/ belastbaarheid is een heel belangrijke reden. Dus als je sterk genoeg bent: werk aan die conditie en misschien twee weken voor de test tapeten, goed eten en niet al te hard trainen. Zeker niet elke dag.
Maar de echte vraag is natuurlijk wat je deadliftWelkom, ik bench meer dan jesper en heb meer circuitjes gedaan in mijn trainingen. 1 en 1 is 2 zou ik zeggen.
Helaas wat weinig actief ivm rugblessure. Sport al een beste poos behoorlijk wat dus even een weekje rustig aan doen en dan volgende week weer verder met hopelijk een rug die niet meer zeurt.
Niet de echte vraag is wat is mn squat en die is 2,5 kg minder dan de jouwe
Compenseert weer voor die 2,5kg die je meer druktNiet de echte vraag is wat is mn squat en die is 2,5 kg minder dan de jouwe
of BW 🤢🤢🤢🤢Geen belasting op CNS morgen dus maar ff pompen ofzo?
Is voor deze dikke veel te zwaar dus ik ben voor 8kg curls
Welke fans?
Only fans