MuscleMeat

Samples TNHC

bij mij waren er ook een paar stuk en geblutst maar ik was al zat blij met de graties sups :o

Ik vind het erg sportief dat jullie er zo op reageren! pluspuntje! :thumbs:

TNHC had het misschien beter moeten verpakken maar je wil echt niet weten hoe sommige koeriers met te verzenden artikelen omgaan. Ik moet regelmatig pakketen versturen ivm werk en als ik ze retour krijg zitten er dozen (die echt stevig waren) bij echt half verkracht.

Ik vond de reacties ook erg lullig moet ik zeggen. Ik heb ook kapotte samples gehad. jammer. Logisch als ze op een stapel post belanden, dan worden ze platgedrukt. Maar mensen, komop. Het is gratis. Dat je je beklaagd als je pot NO explode, geexplodeerd is bij de post, kan ik me wel in vinden. Maar dit?? Zielige reacties.

TNHC had het misschien beter moeten verpakken maar je wil echt niet weten hoe sommige koeriers met te verzenden artikelen omgaan. Ik moet regelmatig pakketen versturen ivm werk en als ik ze retour krijg zitten er dozen (die echt stevig waren) bij echt half verkracht.

Je weet niet wat die freakerige postbode allemaal met je pakje uitspookt op het postkantoortje :D

Mijne waren idd ook stuk, maar vind het een beetje erg triest om jullie voor het 1 en ander uit te maken, ik denk niet echt dat het een fout van jullie is maar meer van AN zelf, ik had nl. al eens een sample via deze board gekregen en die kwamen ook allemaal kapot aan.
Heb nl. ook eens capsules van AX(HDX2) gestuurd naar een vriend van me en die kwamen gewoon heel aan, dus de kwaliteit van de capsules zelf is om te janken.
Voor de rest heb ik altijd geleerd om een gegeven paard niet in de bek te kijken, en ben jullie gewoon dankbaar voor de samples en vind het gewoon een toffe actie, dikke pluim! :)

De bedoeling van TNHC zijn goed.. Als er dan in de uitvoering iets misgaat dan niet meteen met modder gooien. De Importeur NutriMinds - it's a way of thinking of Nutriminds hier op DBB verstuurd ook deze gratis samples. Als mensen bij ons om RPM/Drive samples vragen verwijzen wij naar Nutriminds ;) .

René

Top !

Ik had dan wel geen samples besteld bij TNHC, maar ik vond dat topic ook flink overdreven en totaal onnodig :no: Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even een "normaal" PM-tje of een mailtje te sturen en vertellen dat je samples kapot zijn aangekomen.... i.p.v. zo'n "rel-nichten-topic" te open over TNHC (of welk ander bedrijf dan ook).

Bij mij waren er een paar kapot maarja vond al een toffe actie dat je samples krijgt.
Goed opgelost zo :thumbs:

De bedoeling van TNHC zijn goed.. Als er dan in de uitvoering iets misgaat dan niet meteen met modder gooien. De Importeur NutriMinds - it's a way of thinking of Nutriminds hier op DBB verstuurd ook deze gratis samples. Als mensen bij ons om RPM/Drive samples vragen verwijzen wij naar Nutriminds ;) .

René

hoezo gratis!!!!
Prijzen samples

IGF-2 € 5,00
Lipo-AM € 2,00
Lipo-PM € 2,00
Neovar € 4,00
Osteobolin € 4,00
RPM € 0,00
U kunt per adres 1 sample van ieder product bestellen. Voor het verzenden maken we gebruik van DPD, graag uw begrip voor het doorrekenen van deze kosten (7 euro per zending).

hoezo gratis!!!!
Prijzen samples

IGF-2 € 5,00
Lipo-AM € 2,00
Lipo-PM € 2,00
Neovar € 4,00
Osteobolin € 4,00
RPM € 0,00
U kunt per adres 1 sample van ieder product bestellen. Voor het verzenden maken we gebruik van DPD, graag uw begrip voor het doorrekenen van deze kosten (7 euro per zending).

Ik heb er toch echt niks voor betaald toen ik bij Nutriminds samples had aangevraagd... :D

kom naar belgie, mensen klagen hier nooit ;)

Helaas kwamen mijn samples geheel verpletterd aan :( heb ze dus niet kunnen testen hehe.

Edit: haha ik was niet de enige :D, maar was niet erg hoor is tenslotte gratis idd

Laatst bewerkt:
Waar ik echter een stuk minder blij mee ben is dat mensen direct moeten reageren als "k*t bedrijf" en "maakt naam" ik weet niet of je ooit iets geleerd hebt over marketing, maar door dit soort fouten maak je juist geen naam.

Om dan meteen even iets recht te zetten. Dat 'marketing' stukje sloeg niet op die capsules, maar op die overdreven teksten bij de supplementen. Ik weet het, in Amerika zie je niks anders, maar dat komt zo erg overdreven over dat het voor mijn gevoel meer kwaad dan goed doet. Als je bijv naar XXL-Nutrition kijkt zie je dat ze gewoon kort en bondig een verhaal neerzetten met info die er toe doet. Niet "we willen allemaal doelen bereiken en hiermee bereik je dat het snelst". En dat dan bij ieder supplement a la 5 A4'tjes groot.

Maar het is jouw shop, dus ook jouw aanpak. Maar dat was dus dat stukje waarbij ik dat marketingcommentaar gebruikte, om dat ff recht te zetten dus.

En dat maakt naam was natuurlijk sarcastisch bedoeld.

Nevertheless, ik denk dat je door zo'n reactie hier op het board juist punten scoort als webshop.

Wees blij dat er zo'n topic bestond. Veel mensen die die dingen hebben gekregen en niet op het fora lezen denken waarschijnlijk: "de laatste keer dat ik daar bestel". Maar door deze topic zullen veel leden nog een keer nadenken en toch alsnog bestellen.

hoezo gratis!!!!
Prijzen samples

IGF-2 € 5,00
Lipo-AM € 2,00
Lipo-PM € 2,00
Neovar € 4,00
Osteobolin € 4,00
RPM € 0,00

even nutriminds vragen op DBB. en ik heb het over drive en rpm samples die zijn gratis en die worden ook verstuurd. Die andere samples hierboven zijn echt potjes met 10tallen caps.

Zwier,

Gewoon netjes opgelost, net zoals jullie goede service. Ennuh: van Benchmark moet je niets aannemen, die is alleen lovend over XXL Nutrition! ;)

Mijne waren allemaal kapot, ze waren wel verzonden in een bruine envelop met een klein supplementen guide.

Zou ik eventueel weer nieuwe kunnen krijgen? Moet ik dan gewoon weer op jullie site een bestelling maken?

Terug
Naar boven