Ja jammer als mensen negatief reageren op een artikel dat kapot binnenkomt, als je ziet hoe de tpg soms bubble enveloppen stempelen

, dan is het te begrijpen dat er wel eens wat niet goed overkomt.
TNHC had het misschien beter moeten verpakken maar je wil echt niet weten hoe sommige koeriers met te verzenden artikelen omgaan. Ik moet regelmatig pakketen versturen ivm werk en als ik ze retour krijg zitten er dozen (die echt stevig waren) bij echt half verkracht.
inderdaad, heb zelf ook een tijdje in de branche gewerkt, ging echt zo veel stuk, dat wil je gewoon niet weten en je moet echt niet verwachten dat er met zorg met je spullen word omgegaan hoor...
Top !
Ik had dan wel geen samples besteld bij TNHC, maar ik vond dat topic ook flink overdreven en totaal onnodig

Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even een "normaal" PM-tje of een mailtje te sturen en vertellen dat je samples kapot zijn aangekomen.... i.p.v. zo'n "rel-nichten-topic" te open over TNHC (of welk ander bedrijf dan ook).
inderdaad, ik snap niet waarom mensen meteen het publiek enzo erbij willen halen, ik durf te wedden dat als er een pbtje was verstuurd het gewoon opgelost was.
Om dan meteen even iets recht te zetten. Dat 'marketing' stukje sloeg niet op die capsules, maar op die overdreven teksten bij de supplementen. Ik weet het, in Amerika zie je niks anders, maar dat komt zo erg overdreven over dat het voor mijn gevoel meer kwaad dan goed doet. Als je bijv naar XXL-Nutrition kijkt zie je dat ze gewoon kort en bondig een verhaal neerzetten met info die er toe doet. Niet "we willen allemaal doelen bereiken en hiermee bereik je dat het snelst". En dat dan bij ieder supplement a la 5 A4'tjes groot.
Maar het is jouw shop, dus ook jouw aanpak. Maar dat was dus dat stukje waarbij ik dat marketingcommentaar gebruikte, om dat ff recht te zetten dus.
En dat maakt naam was natuurlijk sarcastisch bedoeld.
Nevertheless, ik denk dat je door zo'n reactie hier op het board juist punten scoort als webshop.
Wees blij dat er zo'n topic bestond. Veel mensen die die dingen hebben gekregen en niet op het fora lezen denken waarschijnlijk: "de laatste keer dat ik daar bestel". Maar door deze topic zullen veel leden nog een keer nadenken en toch alsnog bestellen.
misschien kopieert hij slechts wat de leveranciers als uitleg bij het product geven?
misschien is het idee van je topic goed, maar de toon die je opzette vond ik vrij onredelijk, ik bedoel als hij nou je mailtjes niet beantwoorde of lomp beantwoorde, dan was er wat voor te zeggen, maar je krijgt een paar gratis supps, bent er niet tevreden over en gaat meteen open en bloot je gal spuien, dat vind ik niet erg netjes, maar dat is misschien jouw aanpak.
Dankzij benchMarc kunnen jullie een domme fout rechtzetten. Een internetshop mag toch wel weten dat capsuletjes met de post kapot gaan. Ik heb laatst bij XXL Nutrition RPM besteld en daar kreeg ik gratis samples van DRIVE bij. Deze waren gewoon goed ingepakt en niet kapot.
Als jullie een beetje sportief zijn geven jullie benchMarc voor 100 euro gratis supplementen. Als hij een mailtje had gestuurd zouden jullie het negeren (mijn mailtje van gisteren heb ik ook nog geen antwoord op). Dankzij die thread móeten jullie wel actie ondernemen waardoor de schade enigszins beperkt blijft. Dus nogmaals, dankzij benchMarc kunnen jullie een domme fout rechtzetten, dus ben hem maar dankbaar!
als er gemaild was was zwier ook op de hoogte en kon hij eventueel zelf overwegen stappen te ondernemen ipv een topic waarin zijn shop helemaal word afgezeken.
vind het zelf allemaal een beetje een storm in een glas water, als er gewoon rustig een mailtje was gestuurd dan was er niks aan de hand, magoed dat is mijn kijk op de zaken, ik wil hier verder geen flame war oid starten.