Idd beetje jammer!
Zelf hoef ik geen samples. Merk ik toch niks van (een losse sample). Wel handig om de smaak te testen, maar de werking van producten word moeilijk.
Richard, we samplen juist producten waarvan ik denk dat je ze wel binnen enkele malen of de eerste keer voelt. We kiezen dan ook niet voor samples voor 1 training, maar voor meerdere malen. Dat is uiteraard ook het doel van de actie mensen producten laten testen, waar ze sceptich tegenover staan (iets wat ik volkomen begrijp door de tientallen "hypes" op de markt die meer beloven dat je kuur met sth en insuline bij elkaar). Ik zeg ook eerlijk dat ik uiteraard uiteindelijk hoop dat mensen een product aanschaffen als het ze goed bevalt. Samplen met producten die niet goed bevallen is dus voor mij ook totaal niet zinvol.
het gaat vaak om producten die kracht of energie boosten en niet om shakes of poeders die gewoon onderdeel van je basis dienen te zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat je van 1 sample zakje eiwitten niet kilo's zal aankomen, ondanks dat bepaalde fabrikanten dat je graag laten geloven.

)
thankss