XXL Nutrition

verzoekje sample aanvragen TNHC

• Topic Starter Topic Starter
Idd beetje jammer!
Zelf hoef ik geen samples. Merk ik toch niks van (een losse sample). Wel handig om de smaak te testen, maar de werking van producten word moeilijk.

Richard, we samplen juist producten waarvan ik denk dat je ze wel binnen enkele malen of de eerste keer voelt. We kiezen dan ook niet voor samples voor 1 training, maar voor meerdere malen. Dat is uiteraard ook het doel van de actie mensen producten laten testen, waar ze sceptich tegenover staan (iets wat ik volkomen begrijp door de tientallen "hypes" op de markt die meer beloven dat je kuur met sth en insuline bij elkaar). Ik zeg ook eerlijk dat ik uiteraard uiteindelijk hoop dat mensen een product aanschaffen als het ze goed bevalt. Samplen met producten die niet goed bevallen is dus voor mij ook totaal niet zinvol.

het gaat vaak om producten die kracht of energie boosten en niet om shakes of poeders die gewoon onderdeel van je basis dienen te zijn. Ik ben het helemaal met je eens dat je van 1 sample zakje eiwitten niet kilo's zal aankomen, ondanks dat bepaalde fabrikanten dat je graag laten geloven.

Ik heb die backdraft ook besteld, 1 keer ;)

Zo'n booster heeft Swier idd gelijk in. Toen ik me eerste halve ephedrine capsule had geproefd wou ik gelijk zo'n volle pot op m'n plank hebben staan.

die kan je zo omzeilen via een proxy ;)
Nee dat kan je niet.

ip= numeriek adres voor pc, toegewezen door isp

woonadres = straat + nr, postcode, gemeente

Als zwier een extra controle toevoegd die nagaat over iemand al eens eerder een bepaald woonadres heeft toegevoegd, dan kan een dubbele aanvraag, en dus misbruik vermeden worden. Heeft niets te maken met ip.

Goeie actie Zwier, en groot gelijk dat je je kaas niet laat eten (of toch niet de hele schaal :p)

Ik had 5 capsules opengepelt en het poeder in water gemengt. Echt stom van me!!! Ik kwam er pas achter toen ik een slok nam.. Had het natuurlijk in een lekker sapje moeten dumpen. Nu leek het wel of ik een pakje asprines weg probeerde te kauwen. Brrrrrrrrrr...... Overige capsules ga ik wel normaal proberen!

Oh, trouwens...wel een goede actie!!! Top

Ik had 5 capsules opengepelt en het poeder in water gemengt. Echt stom van me!!! Ik kwam er pas achter toen ik een slok nam.. Had het natuurlijk in een lekker sapje moeten dumpen. Nu leek het wel of ik een pakje asprines weg probeerde te kauwen. Brrrrrrrrrr...... Overige capsules ga ik wel normaal proberen!

Waarom pel je capsules open? moet je gewoon doorslikken

Waarom pel je capsules open? moet je gewoon doorslikken

Ja had ook gekund, maar heb altijd het gevoel dat die dingen blijven hangen in mijn keel. Zelfs na inname met water oid. Dit was wel een geslaagde actie geweest, als ik het maar in de goede vloeistof had gedaan.

Ja had ook gekund, maar heb altijd het gevoel dat die dingen blijven hangen in mijn keel. Zelfs na inname met water oid. Dit was wel een geslaagde actie geweest, als ik het maar in de goede vloeistof had gedaan.

Haha zal wel vreselijk gesmaakt hebben.

ja is triest.. agh ik heb 2day de CEE binnen gehad,,, ik ga het lkkr uitproberen. :D thankss

haha wat een gabber zeg :D 15x sample bestellen in 1min :roflol:
ik vind dat je een acount daar moet maken en minimaal x aantal keren eerder besteld moet hebben voor dat je samples kan aanvragen. Filteren op IP's en woonadres etc kan makkelijk worden omzeild.

dan ben je echt triest idd !

denk dat ik ook maar sample bestel trouwens

ik bestel 2x, namelijk voor mij en mijn broertje (zelfde adres, andere naam + email)

die creatine nooit gezien, nu de backdraft... benieuwd of ik daar iets ga van zien? :p

T, dat is inderdaad een goed idee en zullen we inderdaad, indien mogelijk in de toekomst inbouwen.

Ik heb dit echter express niet gedaan, omdat ik vanuit het "positieve" dacht en het mogelijk maakte er 1 tje extra aan te vragen voor je trainingsmaatje of broertje.
pff, probeer je eens wat leuks te doen, komen er dat soort schooiers. gewoon ip bannen van je site lijkt me, aan dat soort figuren zul je echt geen winst maken.

verder waardeer ik jullie acties, ondanks dat ik misschien een beetje te scheptisch ben om uberhaupt maar samples aan te vragen ;)

Nee dat kan je niet.

ip= numeriek adres voor pc, toegewezen door isp

woonadres = straat + nr, postcode, gemeente

Als zwier een extra controle toevoegd die nagaat over iemand al eens eerder een bepaald woonadres heeft toegevoegd, dan kan een dubbele aanvraag, en dus misbruik vermeden worden. Heeft niets te maken met ip.

Zo'n check is zo klaar, gewoon op het zelfde IP en woonadres laten controleren, en misschien een bevestigings mailtje, dan zouden de meeste "zielige" gozers wel afhaken.

Helaas dat dit gebeurt, ik vond het een toffe actie :thumb:

Moet nog steeds even wat bestellen hehe, zal binnekort even doen.

Triest idd, hopelijk krijgen de mensen die het normaal bestelden nog wel hun portie. :)

Vraagje, wanneer moet backdraft worden ingenomen?
Ik snap het niet helemaal.. :(
En hoe moet dit in cominatie met BCAA's?

ik haal deze samples gewoon bij Jonathan Later in Leiden en of utrecht.

Terug
Naar boven