- Waardering
- 62
ik woon in studenten huis met 20 man! kan ik voor al die 20, samples bestellen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik woon in studenten huis met 20 man! kan ik voor al die 20, samples bestellen?

wel grappig dat er nog nergens in nederland een postkantoor is gesloten vanwegen een vreemde poeder in de brief
Grappig dat je er over begint.. Wij hebben ooit een hele boze politieman aan de telefoon gehad
.. er was een emmer whey opengegaan en het kwam aan alle kanten uit de doos. Blijkbaar had iemand (denk bezorger) de Politie gewaarschuwd, en die hadden er een heel team opgezet. Ik schoot me een partij in de lach dat ik die agent aan de telefoon had, toen werdt hij nog kwaaier. Alsof ik een misdrijf gepleegd had...
Had de eerste lichting probleemloos ontvangen (alle vijf heel) en vandaag de tweede lichting ontvangen - ook alle vijf heel!
Goede service, thnx.![]()
dus dat wil zeggen dat jij twee hele pakketjes hebt ontvangen jij zal lekker trainen de komende weken......Zeg meneer Zwier...Ik hoop niet dat de leden van dit forum jou of je bedrijf gaan beoordelen op je Nederlands. Dan kunnen ze je namelijk finaal afbranden. ff een spellingschecker gebruiken en je eigen verhaal eens goed nalezen doet wonderen...een paar leestekens plaatsen overigens ook.

Zeg meneer Zwier...Ik hoop niet dat de leden van dit forum jou of je bedrijf gaan beoordelen op je Nederlands. Dan kunnen ze je namelijk finaal afbranden. ff een spellingschecker gebruiken en je eigen verhaal eens goed nalezen doet wonderen...een paar leestekens plaatsen overigens ook.

Grappig dat je er over begint.. Wij hebben ooit een hele boze politieman aan de telefoon gehad
.. er was een emmer whey opengegaan en het kwam aan alle kanten uit de doos. Blijkbaar had iemand (denk bezorger) de Politie gewaarschuwd, en die hadden er een heel team opgezet. Ik schoot me een partij in de lach dat ik die agent aan de telefoon had, toen werdt hij nog kwaaier. Alsof ik een misdrijf gepleegd had...
Hoe konden we zo onvoorzichtig zijn!!!![]()

Zeg meneer Zwier...Ik hoop niet dat de leden van dit forum jou of je bedrijf gaan beoordelen op je Nederlands. Dan kunnen ze je namelijk finaal afbranden. ff een spellingschecker gebruiken en je eigen verhaal eens goed nalezen doet wonderen...een paar leestekens plaatsen overigens ook.

ja kan ik mij voorstellenGrappig dat je er over begint.. Wij hebben ooit een hele boze politieman aan de telefoon gehad
Hoe konden we zo onvoorzichtig zijn!!!![]()

Of je nou een product/bedrijf promoot doet niet echt ter zake, supplementen zijn zowiezo wack. Inclusief creatine.
De enige waar je wat aan hebt zijn of uit de schappen gehaald, of bestaan niet eens, potassium caps bijv.
Namelijk wel handig als je na je cardio op uitsluitend eiwit wilt teren en je kalium gehaltes niet wilt laten dalen.
hier zijn die samples heelhuids toegekomen, wat ik wel mis is beetje uitleg maar daarvoor hebben we internet he![]()