MuscleMeat

Samples TNHC

Methyl Xanthine Anhydrous Caffeine hier ga je lekker van maar krijg ike ook nog een sample Stilnox®.;)

wel grappig dat er nog nergens in nederland een postkantoor is gesloten vanwegen een vreemde poeder in de brief

:rolleyes: Grappig dat je er over begint.. Wij hebben ooit een hele boze politieman aan de telefoon gehad :roflol: .. er was een emmer whey opengegaan en het kwam aan alle kanten uit de doos. Blijkbaar had iemand (denk bezorger) de Politie gewaarschuwd, en die hadden er een heel team opgezet. Ik schoot me een partij in de lach dat ik die agent aan de telefoon had, toen werdt hij nog kwaaier. Alsof ik een misdrijf gepleegd had...

Hoe konden we zo onvoorzichtig zijn!!! :hahaha:

Had de eerste lichting probleemloos ontvangen (alle vijf heel) en vandaag de tweede lichting ontvangen - ook alle vijf heel!

Goede service, thnx. :thumbs:

:eek:dus dat wil zeggen dat jij twee hele pakketjes hebt ontvangen jij zal lekker trainen de komende weken......

Zeg meneer Zwier...Ik hoop niet dat de leden van dit forum jou of je bedrijf gaan beoordelen op je Nederlands. Dan kunnen ze je namelijk finaal afbranden. ff een spellingschecker gebruiken en je eigen verhaal eens goed nalezen doet wonderen...een paar leestekens plaatsen overigens ook.

Zeg meneer Zwier...Ik hoop niet dat de leden van dit forum jou of je bedrijf gaan beoordelen op je Nederlands. Dan kunnen ze je namelijk finaal afbranden. ff een spellingschecker gebruiken en je eigen verhaal eens goed nalezen doet wonderen...een paar leestekens plaatsen overigens ook.

je moet minimaal 2 karma punten hebben wil je recht van spreken hebben hier :D

:who:

Nooit iets posten op het forum en dan hier over gaan zeiken :roflol:

:rolleyes: Grappig dat je er over begint.. Wij hebben ooit een hele boze politieman aan de telefoon gehad :roflol: .. er was een emmer whey opengegaan en het kwam aan alle kanten uit de doos. Blijkbaar had iemand (denk bezorger) de Politie gewaarschuwd, en die hadden er een heel team opgezet. Ik schoot me een partij in de lach dat ik die agent aan de telefoon had, toen werdt hij nog kwaaier. Alsof ik een misdrijf gepleegd had...

:D

mijne is nu ook goed aangekomen, goed bezig TNHC

Nee, jouw verhaal is correct Nederlands. :rolleyes:

OT: Ik heb de hele discussie niet meegekregen maar het lijkt me inderdaad niet redelijk om TNHC af te gaan zeiken vanwege een paar kapotte samples. Kan gebeuren toch?! Het levert jullie hoe dan ook geen voordeel op, dus beweren dat het bewust zou zijn gedaan is helemaal belachelijk.

Zeg jij....

ja kan ik mij voorstellen
die poeders zouden verboden moeten worden:D
j/k:D:p

Of je nou een product/bedrijf promoot doet niet echt ter zake, supplementen zijn zowiezo wack. Inclusief creatine.

De enige waar je wat aan hebt zijn of uit de schappen gehaald, of bestaan niet eens, potassium caps bijv.

Namelijk wel handig als je na je cardio op uitsluitend eiwit wilt teren en je kalium gehaltes niet wilt laten dalen.

Of je nou een product/bedrijf promoot doet niet echt ter zake, supplementen zijn zowiezo wack. Inclusief creatine.

De enige waar je wat aan hebt zijn of uit de schappen gehaald, of bestaan niet eens, potassium caps bijv.

Namelijk wel handig als je na je cardio op uitsluitend eiwit wilt teren en je kalium gehaltes niet wilt laten dalen.

Whey vind jij ook wack en vitamine tabletten? Alles wat een aanvulling vormt op je voeding valt onder supplement, dus jij eet erg veel vlees en vis op een dag om geen whey te moeten nemen?

hier zijn die samples heelhuids toegekomen, wat ik wel mis is beetje uitleg maar daarvoor hebben we internet he ;)

Goed dat je reageert in dit topic.
Ik snap dat je baalt over de gigantische extra marketing kosten die er gemaakt zijn, zonde.
Echter snap ik niet waarom jullie 'de schuldigen' zijn, aangezien jullie er eigenlijk niks aan konden doen dat de boel stuk ging, TNT ging er weer eens -zoals gewoonlijk- te onvoorzichtig mee om.

Kortom, bij mij is je reactie postief over gekomen, het geeft een teken dat jullie je er echt voor inzetten, voor DBB.com.
Mijn complimenten hiervoor.
Ook is mijn mening ten opzichte van jullie veranderd na het lezen van je post, ik ben veel positiever gaan kijken.

Over samples: ik heb ze wel besteld, maar heb ze nog niet binnen gekregen. (na 1 weekje wachten). Ik zie ze vanzelf wel verschijnen!
en dank je he voor de sample!:D
ik ben heeel benieuwd!

EDIT:
Ik heb iemand met samples zien lopen (instructeur) in m'n gym.
Hij was er positief over, dus het zal me niks verbazen als we ze binnenkort gaan verkopen. Hij had samples van zowel de blauwe als de roode.
Als ik het ook goed ervaar, dan zal ik het hem zeker ook nog extra aanraden.

Vandaag netjes toegekomen, bedankt. Morgen uitproberen ;)

ik wacht al 1 week op me samples maar niks gehad

iemand enig idee?

Terug
Naar boven