MuscleMeat

Samples TNHC

Ik wacht ook nog op de mijne...

op dan denk ik.
t is wel op is op..?
k heb ze ook nog niet, maar komt wel! :D
hoop ik ;)

Goede post en bij mij hebben jullie punten gescoord in ieder geval. Gister 5 pillen weggewerkt in een keer. Voelde wel lekker :D

Ik heb mijn sample vrijdag ontvangen, waarvoor dank!! Morgen eens uitproberen!

• Topic Starter Topic Starter
Het kan inderdaad zijn dat er soms enkele dagen tussen de verzendingen zit, aangezien we wachten tot er weer genoeg aanvragen zijn zodat we er meerdere tegelijk kunnen verzenden.

Even een opmerking, waarvan ik denk dat iedereen het zelf kan bedenken. Maar goed...

Het is niet de bedoeling 10 tallen samples op 1 adres aan te vragen.

Uiteraard wil ik iedereen die deze actie wel kan waarderen bedanken voor de positieve emails en reacties.

Het kan inderdaad zijn dat er soms enkele dagen tussen de verzendingen zit, aangezien we wachten tot er weer genoeg aanvragen zijn zodat we er meerdere tegelijk kunnen verzenden.

Even een opmerking, waarvan ik denk dat iedereen het zelf kan bedenken. Maar goed...

Het is niet de bedoeling 10 tallen samples op 1 adres aan te vragen.

Uiteraard wil ik iedereen die deze actie wel kan waarderen bedanken voor de positieve emails en reacties.

dus je krijgt maar 1 sample per adres??? en me broertje dan die wilt ook

Vestuur je al iets gratis en dan meteen 10 samples aanvragen, als het na 1 sample bevalt kan je toch gewoon dat potje bestellen.

:Dhaha zie je straks een beginende bber, bij elke huis in de straat vragen of hij ff achter de pc mag om samples te bestellen

• Topic Starter Topic Starter
dus je krijgt maar 1 sample per adres??? en me broertje dan die wilt ook

Nee, Als jou broertje gewoon een eigen email adres heeft worden er gewoon 2
samples naar een adres verzonden.

We hebben ook niet moeilijk gedaan na mensen die 2 maal iets aangevraagd hebben. Kan zijn dat het voor een traingingsmaatje is of iemand zonder internet toegang(positief gedacht).

Het gaat meer om gevallen, die niet 1 of 2 aanvragen doen, maar "gebruik" maken van de actie.

Terug
Naar boven