MuscleMeat

Samurai, ninja films ???

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
hey jongens, ik ben op zoek naar wat films omtrent japans zwaardvechten, allez in de trant van samurai/ninja

films die ik al eens gezien heb zijn: GOEMON, Ninja assasin, en eigenlijk wil ik er meer zien, dus als er iemand enkele weet, liefst zo'n recent mogelijke maar mag ook vanuit de laatste tien jaar zijn of als hij echt goed is zoals revenge of the ninja vanuit 1983, dan mag hij er ook in :)

1zlevio.gif

Seven Samurai, Rashomon, Yojimbo, Heaven & Earth.

The Last Samurai :o

- Wo hu cang long
- Ying xiong
- Shi mian mai fu
- Kill Bill ;)
- Huo Yuan Jia
- Wong Fei Hung
- Yip man

Zatoichi, echt meesterlijke film...

ik ben op zoek naar een film ook met ninja's, waarbij een vrouw word bezeten door een geest die een ninja is en een andere ninja is op zoek naar die geest om het te doden.

uiteindelijk die goede ninja die ontmoet haar man in een taxi.
wat ik me nog kan herinneren is dat die vrouw vast gebonden word bij een excorsist om die geest eruit te krijgen maar die vrouw draait dan alleen maar koprols.

aan het einde van de film wanneer deze 2 ninja's ontmoeten is die geest geloof ik in een dode ninja verplaatst en dan gaan ze vechten maar ik dacht dat die geest allemaal dode ninja's tot leven wekt en die gaan dan in een soort bunker vechten met die goede ninja.

echt een goeie film maar ik heb em misschien 15 jaar niet meer gezien

echt levenslange karma voor diegene die de titel weet

Ninja films waarin taxi's voorkomen zijn niet ninja-waardig.

check bij de mediamarkt bij Asiamania series, daafr zitten vrij veel van zulke films tussen.

-Sword in the moon is zeker een goede

Itchi the killer

Dat is een zieke film...Om even in dat straatje te blijven\

Batoru rowaiaru

Gaat over een klas die gedropt wordt op een eiland en allemaal een wapen meekrijgen. Van een geweer tot een kompas. Degene die blijft leven is de winnaar:cool:

Dat is een zieke film...Om even in dat straatje te blijven\

Batoru rowaiaru

Gaat over een klas die gedropt wordt op een eiland en allemaal een wapen meekrijgen. Van een geweer tot een kompas. Degene die blijft leven is de winnaar:cool:

hehe die is idd ook wel ziek (zal mss makkelijker te vinden zijn onder "battle royal")

hey jongens, ik ben op zoek naar wat films omtrent japans zwaardvechten, allez in de trant van samurai/ninja

films die ik al eens gezien heb zijn: GOEMON, Ninja assasin, en eigenlijk wil ik er meer zien, dus als er iemand enkele weet, liefst zo'n recent mogelijke maar mag ook vanuit de laatste tien jaar zijn of als hij echt goed is zoals revenge of the ninja vanuit 1983, dan mag hij er ook in :)

check alle goede films van Sho Kosugi (onlangs nog Ninja Asassin in de bios :p )

verder zijn veel films van Akira Kurosawa de moeite waard...ook de Zatoichi series:bow: (in 2007 een remake gemaakt van Zatoichi met in de hoofdrol de regisseur zelf Takeshi Kitano)

hmmm...PB voor meer info want ik heb een shitload aan goede titels:D

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

gare verwesterde verkachtfilm van het chanbara genre:(
- Wo hu cang long
- Ying xiong
- Shi mian mai fu
- Kill Bill ;)
- Huo Yuan Jia
- Wong Fei Hung
- Yip man
dat is het wuxia genre...kung fu en hong kong filsm..ook erg vet maar dat zocht ie niet:D
ik ben op zoek naar een film ook met ninja's, waarbij een vrouw word bezeten door een geest die een ninja is en een andere ninja is op zoek naar die geest om het te doden.

uiteindelijk die goede ninja die ontmoet haar man in een taxi.
wat ik me nog kan herinneren is dat die vrouw vast gebonden word bij een excorsist om die geest eruit te krijgen maar die vrouw draait dan alleen maar koprols.

aan het einde van de film wanneer deze 2 ninja's ontmoeten is die geest geloof ik in een dode ninja verplaatst en dan gaan ze vechten maar ik dacht dat die geest allemaal dode ninja's tot leven wekt en die gaan dan in een soort bunker vechten met die goede ninja.

echt een goeie film maar ik heb em misschien 15 jaar niet meer gezien

echt levenslange karma voor diegene die de titel weet

Ninja III: the Domination ;)

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

check bij de mediamarkt bij Asiamania series, daafr zitten vrij veel van zulke films tussen.

-Sword in the moon is zeker een goede

da's een Koreaanse "Bichunmoo" :p

dat ene youtube filmpje is echt fokking ziek :P wtf man

Terug
Naar boven