AndroidHealthClinic

Sanca Magni .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar aanleiding van dit topic zou ik vooral twijfelen aan de echtheid van je AI.

Sanca is allesbehalve een machtsmisbruikende mod IMO. Kerel is heel open en probeert vaak problemen te ontmijnen door deze uit te praten via PB of karma.

Dat jij problemen hebt met hem, zegt meer over jou @bain dan over Sanca.

Komop voel je je door een vraagstelling al geprovoceerd?

En weet je het zelf nou eigenlijk wel?
Zijn het "wetten" of "regels" :rolleyes:

Het lijkt meer dan logisch dat regels eh sorry wetten zo nu en dan eens onder de loep genomen worden (waar dan ook) of ze wel nut hebben of wel of niet nodig zijn.

En ik denk hélemaal niet even dingen te veranderen hier. Ik stel het alleen hier nu ter discussie.

Het is hier verdomme geen democratie. @Sanca Magni laat zien dat je geen mietje bent en zwaai met die banhamer.

Wat een handige manier om constructief de forumregels te bespreken! Ik denk dat dit je wel het gewenste resultaat zal opleveren! :roflol:

Meteen verbainen die hap.

giphy.gif

• Topic Starter Topic Starter
Niks bespreekbaar. Geen democratie.
Zeer onder de indruk van leden die ik nog nooit gesproken heb ;)

Maar goed.
@Sanca Magni mijn excuses ik zal uw leiderschap niet meer in twijfel trekken.
En de regels gewoon schaapachtig volgen en respecteren :engel::chainsaw:

PM's, mothafucka... Ooit van gehoord?

:trollfacex:

• Like
Waarderingen: mat
Niks bespreekbaar. Geen democratie.
Zeer onder de indruk van leden die ik nog nooit gesproken heb ;)

Maar goed.
@Sanca Magni mijn excuses ik zal uw leiderschap niet meer in twijfel trekken.
En de regels gewoon schaapachtig volgen en respecteren :engel::chainsaw:
Je moet gewoon de juiste momenten kiezen om ze te breken, en zorgen dat je net niet voldoende punten verzameld om gebannd te worden :trollface:

Niet buigen nu @bain of je bent voor eeuwig alle respect kwijt, inclusief je zelfrespect. Wees geen ja-knikker, geen meeloper. Ga ervoor!

@Sanca Magni

Uitloggen doe ik geregeld.
En dat je niks goed kan onderbouwen heb ik voor de rest vrede mee. Dat is wel vaker met mensen die niet goed begrijpend lezen of een bord voor hun kop hebben.

Maar wat wel ergelijk is uit machtspositie een slotje geven om geen tegen antwoord te krijgen.

Maar ach gelukkig volgens de regels mag en kan ik hier een gezonde discussie starten. ;)
Stel nou jij besteld wat op basis van een foto waar wij van zeggen dat het de real deal is.
Vervolgens krijg jij een product thuis gestuurd wat vrijwel identiek eruit ziet maar wel een spelfout of twee bevat of dat de label net iets anders erop zit.
Daar kijk jij niet naar want je hebt immers te horen gekregen dat het de real deal is.
Of dat jij een totaal ander merk binnen krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven