- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
#nohomo want @EigenWereld vind mij gay 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Komop voel je je door een vraagstelling al geprovoceerd?
En weet je het zelf nou eigenlijk wel?
Zijn het "wetten" of "regels"
Het lijkt meer dan logisch dat regels eh sorry wetten zo nu en dan eens onder de loep genomen worden (waar dan ook) of ze wel nut hebben of wel of niet nodig zijn.
En ik denk hélemaal niet even dingen te veranderen hier. Ik stel het alleen hier nu ter discussie.

behhhh
Je moet gewoon de juiste momenten kiezen om ze te breken, en zorgen dat je net niet voldoende punten verzameld om gebannd te wordenNiks bespreekbaar. Geen democratie.
Zeer onder de indruk van leden die ik nog nooit gesproken heb
Maar goed.
@Sanca Magni mijn excuses ik zal uw leiderschap niet meer in twijfel trekken.
En de regels gewoon schaapachtig volgen en respecteren![]()

Hoe kom je daar uberhaupt in? ik wil er ook bijWaarom geeft die potentie groep geen melding meer? Wat is deze @bodybuilding.nl

Stel nou jij besteld wat op basis van een foto waar wij van zeggen dat het de real deal is.@Sanca Magni
Uitloggen doe ik geregeld.
En dat je niks goed kan onderbouwen heb ik voor de rest vrede mee. Dat is wel vaker met mensen die niet goed begrijpend lezen of een bord voor hun kop hebben.
Maar wat wel ergelijk is uit machtspositie een slotje geven om geen tegen antwoord te krijgen.
Maar ach gelukkig volgens de regels mag en kan ik hier een gezonde discussie starten.![]()
Waarom geeft die potentie groep geen melding meer? Wat is deze @bodybuilding.nl