XXL Nutrition

Sanca Magni .

  • Topic starter bain
  • Startdatum
  • Reacties 185
  • Weergaven 6K
  • Volgers 20

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee.
Maar ik heb het niet zo op regeltjes. Regeltjes zijn voor mensen die vast zitten in dagelijkse sleur. Voor mensen die geen uitdagingen aangaan of dingen in twijfel durven te trekken. Voor mensen die het fijn vinden om onde de tirannie van regeltjes willen leven omdat ze zich dan veilig voelen.
Wat natuurlijk een illusie is of een utopie.

Even serieus, die regels zijn er voor een reden. Heeft niets met dagelijkse sleur en uitdagingen te maken maar met orde zodat het geen promotiesectie voor dealers wordt.
 
Ik ben hier niet nieuw. Maar wel een tijdje weg geweest. En zie namen voorbij komen die ik nooit gezien heb. Dus ik weet hoe het forum werkt en ook hoe makkelijk het is om te narren of mensen op de kast te krijgen. Heerlijk geniaal
Ik zit hier al ~8 jaar en ken je totaal niet. Blijkbaar geen toegevoegde waarde geleverd?
 
Ik zit hier al ~8 jaar en ken je totaal niet. Blijkbaar geen toegevoegde waarde geleverd?

Mwah dat kan mag je denken. Ben toch bij aardig wat meetings geweest. Beetje trainen hapje sushi erna. En volgens mij kan je zien hoe lang ik aanwezig ben op het forum .... toch?
 
Mwah dat kan mag je denken. Ben toch bij aardig wat meetings geweest. Beetje trainen hapje sushi erna. En volgens mij kan je zien hoe lang ik aanwezig ben op het forum .... toch?
2013 28 mei
 
Even serieus, die regels zijn er voor een reden. Heeft niets met dagelijkse sleur en uitdagingen te maken maar met orde zodat het geen promotiesectie voor dealers wordt.

Ja ik snap best over dealers bla bla bla.
Maar als dat aangepakt moet worden laat mensen dan geen privé berichten kunnen ontvangen of versturen. Dan pak je dat probleem pas aan.
En niet of er echt of nep gereageerd wordt op een foto die ik kreeg van een kennis via insta, en die was inderdaad van google af.
Maar ik kon herl het merk niet.... vandaar.
 
9 pagina's over een modbeleid en kritiek op de mods .. jonge jonge jonge toch .. als die heikneuter van een TS nu gewoon de regels had gevolgd had dit nergens voor nodig geweest.

Ben wel benieuwd of bain ook zo tegen zijn eigen baas / vrouw / partner enz te keer gaat als hij een keer wordt tegengesproken ..
 
Ja ik snap best over dealers bla bla bla.
Maar als dat aangepakt moet worden laat mensen dan geen privé berichten kunnen ontvangen of versturen. Dan pak je dat probleem pas aan.
En niet of er echt of nep gereageerd wordt op een foto die ik kreeg van een kennis via insta, en die was inderdaad van google af.
Maar ik kon herl het merk niet.... vandaar.

Daar is de meldknop voor en pakken we dus degelijk aan. Privé berichten volledig niet toelaten is niet de bedoeling.

Dus je wou vragen naar de kwaliteit van het merk..
 
9 pagina's over een modbeleid en kritiek op de mods .. jonge jonge jonge toch .. als die heikneuter van een TS nu gewoon de regels had gevolgd had dit nergens voor nodig geweest.

Ben wel benieuwd of bain ook zo tegen zijn eigen baas / vrouw / partner enz te keer gaat als hij een keer wordt tegengesproken ..
Die laat die gewoon 9500 euro stelen, ondanks de tren een beta cuck
 
Sinds wanneer is iemand uit 2013 onderdeel van de oude garde.

:trollfacex:
 
ThaWasteland ik heb je zus gespot.

6D588F98-442E-41FD-A871-3C0663FCC622.jpeg
 
Je zit er niet ver naast nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven