MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tenminste alles een keer suited getraind. Nice.

Shrugs met barbell?

nette training wat voor shirt was het?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.004
Even een wijziging. Ik ga morgen EN vrijdag bij Spartacus trainen, alleen morgen dan niet benchen aangezien Pjotr een shirt meebrengt vrijdag dus dan train ik daar vrijdag in.
Zaterdag in de avond weer eens naar een hardcore-gabber feestje, al 3 jaar niet geweest.
Ik drink ondertussen ook al 2 jaar en 1 maand niet, maar besloten om me toch maar weer eens te laten gaan dus hopelijk overleef ik het.
Mmmm whiskey. :heart:

Ben toch maar wel nuchter gebleven hehe zag het nut er niet van in. Kwam er, nadat ik m'n ticket had gekocht, achter dat er alleen terror en speedcore werd gedraaid op het feest dus was al minder. Feest was dus al niets aan voor de rest.
's middags opzich wel lekker getraind in Baarn, was super gezellig en heerlijk weertje. Niet heel veel gedaan eigenlijk, ook veel naar de mannen gekeken hahaha. :p Zal vanavond even m'n training posten.

• Like
Waarderingen: wwe
Ben toch maar wel nuchter gebleven hehe zag het nut er niet van in. Kwam er, nadat ik m'n ticket had gekocht, achter dat er alleen terror en speedcore werd gedraaid op het feest dus was al minder. Feest was dus al niets aan voor de rest.
's middags opzich wel lekker getraind in Baarn, was super gezellig en heerlijk weertje. Niet heel veel gedaan eigenlijk, ook veel naar de mannen gekeken hahaha. :p Zal vanavond even m'n training posten.

Beter Sanne:D
En als je wel had gedronken had je dbb naam ook niet meer geklopt he, dus had je een nieuwe account moeten beginnen;) x

• #2.006

Nee zo een machine maar pak je gewoon net zoveel gewicht.

nette training wat voor shirt was het?

Dank je. Ik dacht van centurion als dat kan, anders inzer haha.

Beter Sanne:D
En als je wel had gedronken had je dbb naam ook niet meer geklopt he, dus had je een nieuwe account moeten beginnen;) x

Haha wou m'n naam sowieso al veranderen maar kan alleen als ik ga betalen. :mad:

• #2.008
Alleen sXe weg. Ben er niet meer zo mee bezig eigenlijk. :P

• #2.010
Huh.. sXe heeft iets met buf te maken. :P Wat bedoel je nu?

Huh.. sXe heeft iets met buf te maken. :P Wat bedoel je nu?

Ik dacht dat jij bedoelde dat je sXe weg wilde hebben omdat je eerst voor uiterlijk trainde en nu eigenlijk vooral voor kracht en daar automatisch wel wat buffer van wordt.

Daarom zeg ik dat buffe vrouwen ook best sexy kunnen zijn, maar misschien heb ik jou helemaal verkeerd begrepen. Kan best hoor aangezien ik vrouwen over het algemeen verkeerd begrijp (en andersom) haha :roflol:

Ik dacht dat jij bedoelde dat je sXe weg wilde hebben omdat je eerst voor uiterlijk trainde en nu eigenlijk vooral voor kracht en daar automatisch wel wat buffer van wordt.

Daarom zeg ik dat buffe vrouwen ook best sexy kunnen zijn, maar misschien heb ik jou helemaal verkeerd begrepen. Kan best hoor aangezien ik vrouwen over het algemeen verkeerd begrijp (en andersom) haha :roflol:

Je hoeft jezelf geen minderwaardigheidscomplex aan te praten hoor haha je moet maar es googlen op straight edge ;) (Dan snap je ook meteen de grapjes over de alcohol kwestie)

Je hoeft jezelf geen minderwaardigheidscomplex aan te praten hoor haha je moet maar es googlen op straight edge ;) (Dan snap je ook meteen de grapjes over de alcohol kwestie)

Oh hahaha sXe = straight edge!
Ik dacht altijd moet wel sexy betekenen aangezien Sanne zo sexy kijkt :D

Maaruh...minderwaardigheidcomplex? :eek::eek::eek:
Het ligt niet aan mij dat ik vrouwen niet snap :D

hmm weer wat geleerd kende het hele woord niet.

Ja haha weet ik veel, omdat je het meteen koppelde aan vrouwen niet begrijpen terwijl dat er niks mee te maken had.

Maar je hebt gelijk hoor, het vrouwenbrein werkt soms ietsjes anders :)

• #2.016

Dat dus haha. Naja buff, ik ben van mezelf al breed dus veel verschil zie ik nog niet alleen dat m'n bovenarm kei hard is als ik hem aanspan. Helaas is het geen voordeel als vrouw zijnde om dikke bovenarmen te hebben maarja ik ben dan ook niet standaard. :P
Ik train nu op kracht, klopt... maar zou m'n vet% ook lager willen hebben en daar werk ik nu aan. Alleen merk al meteen dat als ik te weinig eet, meteen te weinig energie heb tijdens het trainen en dat is 1 ding wat ik niet moet hebben.
Voor een man is het toch echt een anders dan voor een vrouw, maar ach je kunt niet alles hebben. Keuzes maken en verder gaan.

Zin om morgen weer te gaan trainen en zondag het Nederlands kampioenschappen Bankdrukken, ben benieuwd. Ik doe nog RAW mee en ga zeker meer drukken dan 70 kg! :p

Begrijpelijk hoor dat je vrouwen vaak niet snapt, ik snap mezelf soms ook niet. :D

Laatst bewerkt:
  • #2.017
Zaterdag 19 maart
Training @ Raw Power Baarn

Axle Continental clean. Eerste keer.
1x39 kg
1x39 kg
1x39 kg
1x46,5 kg + Push press
1x46,5 kg + Push press
1x46,5 kg + Push press
1x51,5 kg
1x51,5 kg
1x51,5 kg
1x56,5 kg + Push press = PR op push press
1x56,5 kg + Push press met wat mooiere techniek

Toen geprobeerd om stones te gaan doen maar de misvormde steen van 80 kilo was te zwaar om hem er op te tillen dus deze maar overgeslagen.

Yoke.
150 kg - 20 meter
180 kg - 10 meter
haha en toen was m'n motivatie weg, de hele week al getraind en vond het wel best zo. Alleen nog prowler gedaan lol.

Prowler.
20 kg - 30 meter

Ja haha weet ik veel, omdat je het meteen koppelde aan vrouwen niet begrijpen terwijl dat er niks mee te maken had.

Maar je hebt gelijk hoor, het vrouwenbrein werkt soms ietsjes anders :)

Was ook maar een grapje bro en de post daarna ook :D
Behalve dat ik Sanne sexy vind , daar wordt niet over gelogen he ;)

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

@sanne

Droger worden terwijl je sterker wordt is idd een kunst en lukt bijna niet zonder AAS. Ik merk wel dat nu ik gewend ben aan low carb en daar rustig op cut dat het wel redelijk gaat, maar zodra je overgaat naar low carb moet je lichaam daar aan wennen en kan dus je krachtgains tijdelijk vernken.

• Like
Waarderingen: Enc
Yoke.
150 kg - 20 meter
180 kg - 10 meter
haha en toen was m'n motivatie weg, de hele week al getraind en vond het wel best zo. Alleen nog prowler gedaan lol.

En ik maar denken dat het aan mijn uitleg lag. Heb ik daar nou het hele weekend van wakker gelegen :p:D

• #2.020
Was ook maar een grapje bro en de post daarna ook :D
Behalve dat ik Sanne sexy vind , daar wordt niet over gelogen he ;)

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

@sanne

Droger worden terwijl je sterker wordt is idd een kunst en lukt bijna niet zonder AAS. Ik merk wel dat nu ik gewend ben aan low carb en daar rustig op cut dat het wel redelijk gaat, maar zodra je overgaat naar low carb moet je lichaam daar aan wennen en kan dus je krachtgains tijdelijk vernken.

:o.. Dat hoor ik bijna nooit haha bedankt.

Ja i know, kan wel 2 weken duren. Is voor mij op het moment niet echt handig, maargoed zolang ik maar niet aankom is het wel goed. En sowieso 1 junkdag per week houd ik er in anders ga ik dood. :P

En ik maar denken dat het aan mijn uitleg lag. Heb ik daar nou het hele weekend van wakker gelegen :p:D

Haha nee ik wilde eigenlijk niet voor PR gaan, en toen later weer wel en daarna weer niet. Dat is ook geen goeie instelling. Next time, BAM!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven