Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een wijziging. Ik ga morgen EN vrijdag bij Spartacus trainen, alleen morgen dan niet benchen aangezien Pjotr een shirt meebrengt vrijdag dus dan train ik daar vrijdag in.
Zaterdag in de avond weer eens naar een hardcore-gabber feestje, al 3 jaar niet geweest.
Ik drink ondertussen ook al 2 jaar en 1 maand niet, maar besloten om me toch maar weer eens te laten gaan dus hopelijk overleef ik het.
Mmmm whiskey.![]()
Zal vanavond even m'n training posten.Ben toch maar wel nuchter gebleven hehe zag het nut er niet van in. Kwam er, nadat ik m'n ticket had gekocht, achter dat er alleen terror en speedcore werd gedraaid op het feest dus was al minder. Feest was dus al niets aan voor de rest.
's middags opzich wel lekker getraind in Baarn, was super gezellig en heerlijk weertje. Niet heel veel gedaan eigenlijk, ook veel naar de mannen gekeken hahaha.Zal vanavond even m'n training posten.

xBeter Sanne
En als je wel had gedronken had je dbb naam ook niet meer geklopt he, dus had je een nieuwe account moeten beginnenx

Haha wou m'n naam sowieso al veranderen maar kan alleen als ik ga betalen.![]()
Alleen sXe weg. Ben er niet meer zo mee bezig eigenlijk.![]()

Huh.. sXe heeft iets met buf te maken.Wat bedoel je nu?

Ik dacht dat jij bedoelde dat je sXe weg wilde hebben omdat je eerst voor uiterlijk trainde en nu eigenlijk vooral voor kracht en daar automatisch wel wat buffer van wordt.
Daarom zeg ik dat buffe vrouwen ook best sexy kunnen zijn, maar misschien heb ik jou helemaal verkeerd begrepen. Kan best hoor aangezien ik vrouwen over het algemeen verkeerd begrijp (en andersom) haha![]()
(Dan snap je ook meteen de grapjes over de alcohol kwestie)Je hoeft jezelf geen minderwaardigheidscomplex aan te praten hoor haha je moet maar es googlen op straight edge(Dan snap je ook meteen de grapjes over de alcohol kwestie)

Oh hahaha sXe = straight edge!
Ik dacht altijd moet wel sexy betekenen aangezien Sanne zo sexy kijkt
Maaruh...minderwaardigheidcomplex?
Het ligt niet aan mij dat ik vrouwen niet snap![]()

Ik dacht dat jij bedoelde dat je sXe weg wilde hebben omdat je eerst voor uiterlijk trainde en nu eigenlijk vooral voor kracht en daar automatisch wel wat buffer van wordt.
Daarom zeg ik dat buffe vrouwen ook best sexy kunnen zijn, maar misschien heb ik jou helemaal verkeerd begrepen. Kan best hoor aangezien ik vrouwen over het algemeen verkeerd begrijp (en andersom) haha![]()
Je hoeft jezelf geen minderwaardigheidscomplex aan te praten hoor haha je moet maar es googlen op straight edge(Dan snap je ook meteen de grapjes over de alcohol kwestie)
Oh hahaha sXe = straight edge!
Ik dacht altijd moet wel sexy betekenen aangezien Sanne zo sexy kijkt
Maaruh...minderwaardigheidcomplex?
Het ligt niet aan mij dat ik vrouwen niet snap![]()

Ja haha weet ik veel, omdat je het meteen koppelde aan vrouwen niet begrijpen terwijl dat er niks mee te maken had.
Maar je hebt gelijk hoor, het vrouwenbrein werkt soms ietsjes anders![]()

Yoke.
150 kg - 20 meter
180 kg - 10 meter
haha en toen was m'n motivatie weg, de hele week al getraind en vond het wel best zo. Alleen nog prowler gedaan lol.

Was ook maar een grapje bro en de post daarna ook
Behalve dat ik Sanne sexy vind , daar wordt niet over gelogen he
---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------
@sanne
Droger worden terwijl je sterker wordt is idd een kunst en lukt bijna niet zonder AAS. Ik merk wel dat nu ik gewend ben aan low carb en daar rustig op cut dat het wel redelijk gaat, maar zodra je overgaat naar low carb moet je lichaam daar aan wennen en kan dus je krachtgains tijdelijk vernken.
.. Dat hoor ik bijna nooit haha bedankt.
En ik maar denken dat het aan mijn uitleg lag. Heb ik daar nou het hele weekend van wakker gelegen![]()