XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Slappeling ben je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
Zaterdag 7 mei
Training @ Raw Power Baarn

Nieuwe locatie vandaag maar was echt helemaal top. Veel ruimte en geen last van vervelende voorbijgangers. :D

Opwarmen
Prowler
2 x 20 m - 10 kg
2 x 20 m - 20 kg

Axle Clean and Press.
5x40 kg paar met leg drive
5x40 kg zonder leg drive
Ging nog vrij easy.. nice. :cool:

Yoke.
11 meter - 130 kg
11 meter - 160 kg
20 meter - 200 kg
Riem om
20 meter - 225 kg
BAM :D
Die 200 ging vergeleken met de vorige keer echt super easy. Zonder hem onderweg telkens te droppen. De 225 ging een stuk minder maar ik kan hem wel. Flink oefenen nog, die 250 is in zicht dit jaar. :cool:
200 kg yoke
http://www.youtube.com/watch?v=PujobfbB3SY

225 kg yoke
http://www.youtube.com/watch?v=hrdWw2L8rdk

Tire Flip 250 kg. Eerste keer. Best moeilijk maar kreeg goeie instructies van de mannen daarzo dus het lukte wel. :D
1x
1x
3x
Filmpje is van de eerste keer dat ik 'm 3x deed. Later nogmaals 3 keer gedaan en die gingen veel soepeler. Nu heb ik een soort van epic battle met die tire op de video. XD

http://www.youtube.com/watch?v=wFqg4k7b_F4

Touwklimmen. Alleen met armen. Eerste keer.
1x tot de helft. Afgemaakt met benen tot bijna bovenaan. :p
1x tot de helft
Is ****ing heavy dit, maar wel nice. Heb een flinke snee aan de binnenkant van m'n hand waardoor het moeilijk is om het touw goed vast te pakken. Next time klim ik tot boven! BAM

Boom 55 kg. Eerste keer.
6x geprobeert maar lukte gewoon niet. Krijg hem heel makkelijk gecleant maar hij is nog even te zwaar voor mij.
Gijs vertelde me ook dat de boom eigenlijk te groot is voor mij en volgende keer heeft hij dan misschien een kleinere zodat ik alsnog die 55 MOET doen! ;)

Touwklimmen. Alleen met armen.
1x tot de helft

Tire Flip 250 kg.
3x
Wil dat vaker gaan doen.. dat is echt een leuke oefening!

Gave dag gehad, locatie is ****ing dik, mensen waren top en de training was super! :D

Laatst bewerkt:
Echt supersterk. Ook gewoon ff tot de helft met alleen armen in dat touw klimmen. Da Jesus is impressed.

Nice training, vooral sterke yoke!!

Supertraining!

• #2.367
wtf Sanne... 2 x 150 al.... dat is echt sterk meid!

sweeeeeet:)

Thanks bart! :D

He gelukkig, Sanne moet ook nog wel eens gered worden door een sterke man :p

Wat een prs weer zeg en dat terwijl je ook nog aan t afvallen bent!

Hahaha jaa ook ik heb hulp nodig hoor. :P
Afvallen gaat wel lekker inderdaad... Op naar de 76, dan ben ik al erg blij. Daarna 75 en dan naar de 72 als het allemaal nog goed gaat zonder kracht verlies.

Heerlijke training! Je blijft ook maar sterker worden he!

+1

Echt respect voor jou PL talent Sanne!

Bedankt. :D

:o Zal beter m'n best doen dikkop.

Echt supersterk. Ook gewoon ff tot de helft met alleen armen in dat touw klimmen. Da Jesus is impressed.

Haha ja ik stond er zelf ook van versteld want eerlijk gezegt dacht ik dat zoiets me nooit zou lukken.
Next time klim ik helemaal omhoog, deal? :p

Nice training, vooral sterke yoke!!

Thanks mannen! En nog bedankt voor de tape Geddie.

Wat een brute training weer, en nice filmpjes: vooral die yoke en die tire flips waren impressive (ikzelf had er moeite mee vandaag)! :D

Over een paar jaar ben jij echt een strongwoman met zelfs weinig competitie op nationaal niveau ben ik bang ... ;)

wat een strijd met die yoke haha mooi man..en schaf wat shit aan, watk zei, die sleeves en die elbow units..als je vaker zulke trainingen wil doen;)

Wat een brute training weer, en nice filmpjes: vooral die yoke en die tire flips waren impressive (ikzelf had er moeite mee vandaag)! :D

Over een paar jaar ben jij echt een strongwoman met zelfs weinig competitie op nationaal niveau ben ik bang ... ;)

Idd dikke dikke progressie en potentie.

nice train :) nu een tijdje runs met 200kg op de yoke doen zonder drops, dan pak je die 225kg ook zo zonder drops.

Gaat echt hard idd met de progressie. Ben echt benieuwd waar je over een jaar of nog langer staat.

Vette training en filmpjes!! Die 225 yoke ziet er echt bruut uit.

gaat lekker Sanne, zieke yoke ook!

erg sterke training @ RPB, vooral die yoke is erg sterk !!

• #2.377
Laatst bewerkt:
  • #2.378
Zo ****ing hell.. heb fuuuuuucking spierpijn in m'n biceps. Niet normaal meer... Kon niet eens fatsoenlijk de prullenbak optillen. :o

haha, beest :p

welcome to the world of tyreflipping

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven