Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb zo'n prone bridge nooit gedaan, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je dat voelt? dat is toch geen belasting van je core of wel?
Ah de gewichten klimmen weer op!
Mooi en geniet er nog maar even van![]()
heb zo'n prone bridge nooit gedaan, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je dat voelt? dat is toch geen belasting van je core of wel?
Ik voel het wel. Probeer het maar eens zou ik zeggen... anders doe je 3 x 1 minuut.Prima getraind, wat is je doel van squat in papendal 80+?
Probeer het eens, valt nog tegen als je geen conditie hebt...(zoals ik)

Daarnaast is het geen uitdaging voor je lichaam meer na een tijdje als je 3x30 seconden blijft doen.huh? 100kg dl? waar hebben jullie het allemaal over? ik zie niks.
wel nice hoor, 100kg. zelf nu ook 1x gedaan, maar tis nog niet mijn max.![]()
. Maar ik denk dat 100kg deadlift ook haar max niet was..

HoppaJe bent goed bezig geweest vandaag! Logverplaatsing.
Jooo Sanne, 100 DL, super zeg!
Hopelijk kan ik er de 12e bij zijn om je aan te moedigen.
cheers
haha en makkelijk en dan niet te vergten 70x5 buigen goed op diepte
netjes hoor
Vond het ook best wel goed gaan, kan nu alleen maar beter worden!Ik lees dat je zo nu en dan opwerkt naar een 1rm? Of dit wilt gaan doen?
Persoonlijk zou ik dit absoluut niet doen aangezien je kracht aan het bouwen bent met behulp van 5x5. 1rm is eigenlijk niet aan de orde op dit moment, je bent bezig met techniek en basis kracht. Een 1rm meting gaat gepaard met onnodige blessure risico's en kunnen je trainingen daarna in de war brengen ivm onnodige CZS belasting. Succes iig.
Ik kwam voor mn techniek, daar ben ik mee geholpen en toen gewoon met wat lekkere gewichten aan de gang gegaan. huh? 100kg dl? waar hebben jullie het allemaal over? ik zie niks.
wel nice hoor, 100kg. zelf nu ook 1x gedaan, maar tis nog niet mijn max.![]()

We hebben het IRL mogen aanschouwen. Maar ik denk dat 100kg deadlift ook haar max niet was..
Nope is het ook niet... we shall see 4 of 12 december.Lekker zeg zo'n dagje, zeker om gelijk wat commentaar op je techniek te krijgen.
Je laat die 100 kg er nog als een eitje uitzien![]()