Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vet gaaf Sanne!! En echt cool die filmpjes..Ben ik dit weekend weer helemaal geinspireerd door Cecile haar foto´s en jouw kracht..Ik heb trouwens wel het zelfde gevoel dat mijn bench echt op max. zit en deadlift en squat nog lang niet.
Jammer dat BP zo langzaam gaat he, wil daar wel 100 kg mee kunnen maargoed who knows someday 

Super gedaan hoor Sanne. Tof dat het gefilmt is! Was het de reis waard?
edit: Bij die deadlift zit er sowieso nog veel meer in!
Ik vind reizen leuk dus niets is voor mij te ver. 
Op de wedstrijd pak ik gewoon 120 
Knappe prestatie hoor!
Maar hey, je logboek staat nog niet in de powerlifters sectie. Maar gezien je trainingsstijl en al hoort hij daar wel thuis? Of blijft het vormen van je lichaam wel het main goal?
maar nee ben niet meer met BB bezig ofzo. Wel houd ik m'n voedingsschema gewoon bij voor mezelf.hmm... 45 paginas van log... om eerlijk te zijn had eerste post beetje doorgelezen en laatste training met 2 filmpjes van dl gezien dus mijn mening is nogal "biased" maar...
je moet minder eten (gewoon cut)
meer richting onderhoud en cardio dan kt (volgens mij doen iets aan je figuur is meer belangrijk dan massa te pakken) qua je coïtusappeal
sorry voor mijn "biased" post maar ik ga vanuit dat mannen moeten maanen zijn en vrouwen moeten vrouwen zijn ik wilde niemand begeleiden het is alleen mijn mening over zakken
oh ja nog iets... is slecht dat je zo lang verkeerde techniek gehad, misschien moet/moest (omdat nu beheerst je juiste techniek) je meer filmpjes op youtube bekijken en zelf over wat je doet nadenken?

hmm... 45 paginas van log... om eerlijk te zijn had eerste post beetje doorgelezen en laatste training met 2 filmpjes van dl gezien dus mijn mening is nogal "biased" maar...
meer richting onderhoud en cardio dan kt (volgens mij doen iets aan je figuur is meer belangrijk dan massa te pakken) qua je coïtusappeal
sorry voor mijn "biased" post maar ik ga vanuit dat mannen moeten maanen zijn en vrouwen moeten vrouwen zijn ik wilde niemand begeleiden het is alleen mijn mening over zakken
oh ja nog iets... is slecht dat je zo lang verkeerde techniek gehad, misschien moet/moest (omdat nu beheerst je juiste techniek) je meer filmpjes op youtube bekijken en zelf over wat je doet nadenken?
volgens mij ben je een beetje ''biased''hmm... 45 paginas van log... om eerlijk te zijn had eerste post beetje doorgelezen en laatste training met 2 filmpjes van dl gezien dus mijn mening is nogal "biased" maar...
Filmpjes zijn echt leuk om te zien.
Super prestatie!
Te grappig hoe mensen kunnen reageren.(Jurek)
Zo heb ik eens te horen gekregen dat deadliften en BOR's te zware oefeningen zijn voor vrouwen en ik ze beter niet kan doen.
Leuk om te lezen dat de training met de mannen geslaagd was.

hmm... 45 paginas van log... om eerlijk te zijn had eerste post beetje doorgelezen en laatste training met 2 filmpjes van dl gezien dus mijn mening is nogal "biased" maar...