XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bench is trouwens ook niet slecht!

Vet gaaf Sanne!! En echt cool die filmpjes..Ben ik dit weekend weer helemaal geinspireerd door Cecile haar foto´s en jouw kracht:D..Ik heb trouwens wel het zelfde gevoel dat mijn bench echt op max. zit en deadlift en squat nog lang niet.

Mooie techniek ook bij de deadlift :)

• Topic Starter Topic Starter
Bench is trouwens ook niet slecht!

Ik vind hem wel erg laag maarja :D

Vet gaaf Sanne!! En echt cool die filmpjes..Ben ik dit weekend weer helemaal geinspireerd door Cecile haar foto´s en jouw kracht:D..Ik heb trouwens wel het zelfde gevoel dat mijn bench echt op max. zit en deadlift en squat nog lang niet.

Thanks meis! :) Jammer dat BP zo langzaam gaat he, wil daar wel 100 kg mee kunnen maargoed who knows someday :rolleyes:

Mooie techniek ook bij de deadlift :)

Bedankt :D

Super gedaan hoor Sanne. Tof dat het gefilmt is! Was het de reis waard?:P

edit: Bij die deadlift zit er sowieso nog veel meer in!

Laatst bewerkt:
Impressive!!Mooie lifts, nice!

Knappe prestatie hoor!

Maar hey, je logboek staat nog niet in de powerlifters sectie. Maar gezien je trainingsstijl en al hoort hij daar wel thuis? Of blijft het vormen van je lichaam wel het main goal?

Super gedaan hoor Sanne. Tof dat het gefilmt is! Was het de reis waard?:P

edit: Bij die deadlift zit er sowieso nog veel meer in!

Ofcourse was het de reis waard. :P Ik vind reizen leuk dus niets is voor mij te ver. :p

Ja zat het ook wel maar kom nooit geweten dat ik 100 kg kon pakken. M'n techniek was gewoon ruk waardoor ik niet zwaarder kon dan 60.. En nu 100 :D Op de wedstrijd pak ik gewoon 120 :rolleyes:

Impressive!!Mooie lifts, nice!

Knappe prestatie hoor!

Maar hey, je logboek staat nog niet in de powerlifters sectie. Maar gezien je trainingsstijl en al hoort hij daar wel thuis? Of blijft het vormen van je lichaam wel het main goal?

Thanks!
Jep heb al een bericht gestuurd of ze hem naar de PL sectie willen verplaatsen en nee heb al genoeg vormen lol :p maar nee ben niet meer met BB bezig ofzo. Wel houd ik m'n voedingsschema gewoon bij voor mezelf.

Laatst bewerkt:
hmm... 45 paginas van log... om eerlijk te zijn had eerste post beetje doorgelezen en laatste training met 2 filmpjes van dl gezien dus mijn mening is nogal "biased" maar...

je moet minder eten (gewoon cut)
meer richting onderhoud en cardio dan kt (volgens mij doen iets aan je figuur is meer belangrijk dan massa te pakken) qua je coïtusappeal

sorry voor mijn "biased" post maar ik ga vanuit dat mannen moeten maanen zijn en vrouwen moeten vrouwen zijn ik wilde niemand begeleiden het is alleen mijn mening over zakken

oh ja nog iets... is slecht dat je zo lang verkeerde techniek gehad, misschien moet/moest (omdat nu beheerst je juiste techniek) je meer filmpjes op youtube bekijken en zelf over wat je doet nadenken?

Laatst bewerkt:
hmm... 45 paginas van log... om eerlijk te zijn had eerste post beetje doorgelezen en laatste training met 2 filmpjes van dl gezien dus mijn mening is nogal "biased" maar...

meer richting onderhoud en cardio dan kt (volgens mij doen iets aan je figuur is meer belangrijk dan massa te pakken) qua je coïtusappeal

sorry voor mijn "biased" post maar ik ga vanuit dat mannen moeten maanen zijn en vrouwen moeten vrouwen zijn ik wilde niemand begeleiden het is alleen mijn mening over zakken

oh ja nog iets... is slecht dat je zo lang verkeerde techniek gehad, misschien moet/moest (omdat nu beheerst je juiste techniek) je meer filmpjes op youtube bekijken en zelf over wat je doet nadenken?

Dude hier kan ik echt helemaal niets mee. Als je niet weet waar m'n log over gaat, kun je beter niets posten. En leer eens fatsoenlijk Nederlands.. damn. ???

Jij moet gewoon harder trainen en minder zeiken. :D

Laatst bewerkt:
Ectotalk.
Leer eerst zelf fatsoenlijk trainen voor je je opinie over "zakken" geeft.

:roflol: volgens mij ben je een beetje ''biased''

Ik denk dat je meer zou moeten studeren gezien je spelling. Ook zou je misschien een cursus sociale vaardigheden kunnen overwegen vanwege je ongelofelijk lompe manier waarop je overkomt. Ten derde heeft niemand er enige boodschap aan wat je hier zegt en moeten mensen lekker zelf weten hoe zij met hun lichaam bezig willen zijn. Misschien moet je ook eens langs Hans Anders als je de filmpjes hebt bekeken want Sanne is duidelijk gewoon een vrouw en absoluut geen man. Post eens een filmpje van jou dan kunnen we jou even lekker beoordelen.

@ Jurek Wat g-men zegt dus. Jij gaat nu serieus even bepalen voor mensen hoe ze er uit moeten zien, is dit een grap ofzo?

Maandag 22 november
Week 4 dag 10
Workout B

Squat.
5 x 5 x 52,5 kg

Overhead Press.
5 x 5 x 20 kg

Deadlift.
1 x 5 x 50 kg

Pull-ups 3xF.
set 1: 3 reps zelf
set 2: 3 reps zelf
set 3: 2 reps zelf

Prone Bridges.
3 x 30sec

Filmpjes zijn echt leuk om te zien.
Super prestatie!

Te grappig hoe mensen kunnen reageren. :roflol:(Jurek)
Zo heb ik eens te horen gekregen dat deadliften en BOR's te zware oefeningen zijn voor vrouwen en ik ze beter niet kan doen.;)
Leuk om te lezen dat de training met de mannen geslaagd was.

Filmpjes zijn echt leuk om te zien.
Super prestatie!

Te grappig hoe mensen kunnen reageren. :roflol:(Jurek)
Zo heb ik eens te horen gekregen dat deadliften en BOR's te zware oefeningen zijn voor vrouwen en ik ze beter niet kan doen.;)
Leuk om te lezen dat de training met de mannen geslaagd was.

Hehe er wordt gelijk afgerekend met de haters:p

Weet ik, ik heb het gelezen en ben het ook met je eens;)

Zeer domme post

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven