AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maandag 22 november
Week 4 dag 10
Workout B

Squat.
5 x 5 x 52,5 kg

Overhead Press.
5 x 5 x 20 kg

Deadlift.
1 x 5 x 50 kg

Pull-ups 3xF.
set 1: 3 reps zelf
set 2: 3 reps zelf
set 3: 2 reps zelf

Prone Bridges.
3 x 30sec

Heb je deze gewichten nu op basis van een % van je max, of hoe zijn deze tot stand gekomen? De squat is goed qua gewicht. De deadlift kun je nu al zeker naar 60-65 doen voor een 5je.

• Topic Starter Topic Starter
Filmpjes zijn echt leuk om te zien.
Super prestatie!

Te grappig hoe mensen kunnen reageren. :roflol:(Jurek)
Zo heb ik eens te horen gekregen dat deadliften en BOR's te zware oefeningen zijn voor vrouwen en ik ze beter niet kan doen.;)
Leuk om te lezen dat de training met de mannen geslaagd was.

Bedankt! :D Ben ook blij, nu lekker door blijven knallen.
hehe te zwaar voor vrouwen.. :rolleyes: whiners

Heb je deze gewichten nu op basis van een % van je max, of hoe zijn deze tot stand gekomen? De squat is goed qua gewicht. De deadlift kun je nu al zeker naar 60-65 doen voor een 5je.

Ik wist in het begin niet wat m'n max was bij de DL dus daar ben ik wel heel erg laag mee begonnen. Het is allemaal gericht op 5x5 he.. is stuk zwaarder dan 3x5.
Iemand heeft me geholpen met het invullen van het StrongLifts schema. Ik begon met 30 kilo DL 5x5, en op het einde van het schema staat 115. Dus opzich zijn de kilo's allemaal goed verdeeld.
Als ik met te hoge gewichten was begonnen in m'n schema, waren de eind gewichten nog veel hoger.
Mocht het wel te licht gaan, dan kan ik altijd nog extra verhogen maar voor nu zit het wel goed.

Je zit nu in week 4... Wanneer is het de bedoeling dat je pr´s gaat zetten op je 5RM ?

Bedankt! :D Ben ook blij, nu lekker door blijven knallen.
hehe te zwaar voor vrouwen.. :rolleyes: whiners

Ik wist in het begin niet wat m'n max was bij de DL dus daar ben ik wel heel erg laag mee begonnen. Het is allemaal gericht op 5x5 he.. is stuk zwaarder dan 3x5.
Iemand heeft me geholpen met het invullen van het StrongLifts schema. Ik begon met 30 kilo DL 5x5, en op het einde van het schema staat 115. Dus opzich zijn de kilo's allemaal goed verdeeld.
Als ik met te hoge gewichten was begonnen in m'n schema, waren de eind gewichten nog veel hoger.
Mocht het wel te licht gaan, dan kan ik altijd nog extra verhogen maar voor nu zit het wel goed.

Gewoon lekker langzaam opbouwen,goed bezig verder.
Zou persoonlijk zelf wel die prone bridges vervangen voor crunches of zoiets dergelijks.

what?
100 kilo DL?
netjes hoor.
Op naar de 150!
Lightweight Buddy!

Je zit nu in week 4... Wanneer is het de bedoeling dat je pr´s gaat zetten op je 5RM ?

Dit gaat niet om prs... Ik wil gewoon kijken of ik doel behaal aan het einde van het schema, zoniet moet ik het op een andere manier gaan doen. Eerst even afmaken.

Gewoon lekker langzaam opbouwen,goed bezig verder.
Zou persoonlijk zelf wel die prone bridges vervangen voor crunches of zoiets dergelijks.

Bedankt man. Mwoa ik vind die Prone Bridges wel lekker :)

what?
100 kilo DL?
netjes hoor.
Op naar de 150!
Lightweight Buddy!

yeahh 150 here i come :p

Hoezo het gaat niet om pr's? Je zegt zelf dat je aan het einde van het schema 115dl wil doen, dat is sowieso een dikke pr dan. En je bouwt nu alles langzaam op dus als je op een gegeven moment bij 5x80 ofzo komt is het toch ook een pr...

Oh **** verkeerd gelezen :P Ehmm 5 x 70 squat is al behaald. Week 7 en week 8 word het 75/85 SQ dus dan zit ik 5RM.
Met de DL is dat ook rond week 7 en 8 want daar zit ik dan ook op 70 / 80 maar nog nooit een 5RM gedaan.
Week 9 zit de BP op 55 en 57,5 dus dan word dat een 5RM Pr.
Bedoel je het zo?

Yes dat bedoel ik:)
Ben benieuwd of je het gaat halen!

Je gaat gewoon goed Sanne, volhouden en over een paar maanden je vruchten er van plukken!

En volgende week krijg ik mijn werkrooster binnen, weet ik of ik je kan komen aanmoedigen de 12e, dan knal je er gewoon een 150 DL uit op die wedstrijd.

cheers

Woensdag 24 november
Week 4 dag 11
Workout A

Squat.
5 x 5 x 55 kg

Bench Press.
5 x 5 x 40 kg
Moest eigenlijk 37,5 maar die 40 is al zo licht dat ik de 37,5 overgeslagen heb.

(Daarna heb ik stiekem de Deadlift gedaan...:o ik wilde toch echt weten of 100 m'n max was... Heb 1 x 130 gelift :D Maargoed heb geen video laten maken, maar wel 2 x 5 x 70 easy gedaan.. daarna 1 x 120 easy.. toen 2 x fail op de 130. Straps om gedaan en toen ging het opzich wel easy. Is denk nog steeds niet m'n max..)

Inverted Rows 3xF.
set 1: 3 reps met voeten op een bank
set 2: 2 reps met voeten op een bank
set 3: 5 reps met voeten op de grond

Push-ups 3xF.
set 1: 19 reps :D
set 2: 07 reps... m'n armen waren half dood.
set 3: 14 reps

Laatst bewerkt:
Haha keiharde deadlift:).

Wel zorgen dat het ook lukt zonder straps, die zijn niet toegestaan;).

Jezus zeg, verdorie hup hard trainen en de pl selectie van nl in!

gefeliciteerd met je pr.:banana::banana::rocknana::evilnana::lifter::wl:

Niet te aak toppen he.
Maar klinkt goed dus we kunnen van jou een 130plus zonder straps op de 12de verwachten

:woot: congratz, nice one!

Is dat nou juist niet de bedoeling van sterk worden? :banana:
130kg kunnen deadliften en niet eens denken dat het je max is, maar trainen met 50kg? nee nee nee Sanne.. laat dat schema los, je kan er veel meer uithalen als je nu verder gaat op 5x5x90-100 ;)

Gaat lekker mevrouw! Flink grip trainen dan, komt het helemaal goed met die deadlift van jou!

Goeie DL, maar ik snap eigenlijk niet hoe je voorheen altijd setjes met 60 deed en nu opeens 130+ kan liften...? Hoe heb je die kracht opgebouwd dan?

dikke statts heb je al!Doe zo verder!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven