Oh Oh Iris
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 69kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat nou juist niet de bedoeling van sterk worden?
130kg kunnen deadliften en niet eens denken dat het je max is, maar trainen met 50kg? nee nee nee Sanne.. laat dat schema los, je kan er veel meer uithalen als je nu verder gaat op 5x5x90-100![]()
Haha keiharde deadlift.
Wel zorgen dat het ook lukt zonder straps, die zijn niet toegestaan.
Jezus zeg, verdorie hup hard trainen en de pl selectie van nl in!
gefeliciteerd met je pr.:evilnana:
Niet te vaak toppen he.
Maar klinkt goed dus we kunnen van jou een 130plus zonder straps op de 12de verwachten
Is dat nou juist niet de bedoeling van sterk worden?
130kg kunnen deadliften en niet eens denken dat het je max is, maar trainen met 50kg? nee nee nee Sanne.. laat dat schema los, je kan er veel meer uithalen als je nu verder gaat op 5x5x90-100![]()
Gaat lekker mevrouw! Flink grip trainen dan, komt het helemaal goed met die deadlift van jou!
Goeie DL, maar ik snap eigenlijk niet hoe je voorheen altijd setjes met 60 deed en nu opeens 130+ kan liften...? Hoe heb je die kracht opgebouwd dan?
Ik voerde de Deadlift helemaal verkeerd uit. Zakte veels te diep met m'n kont en stond te ver van de stang. Ik weet nog dat ik toen 70 kg niet eens omhoog kreeg, en gister ging het easy.. zelfs 2 x 5 x 70 gedaan. Denk dat het door m'n techniek kwam, maar merk ook zelf wel dat ik sterker word. 

yeah jullie ook bedankt haha.

i wonder hoelang het duurt voor je je 1e date hebt met iemand van DBB.

geldt dit ook voor een supportdate
Dan heeft ze die al!i wonder hoelang het duurt voor je je 1e date hebt met iemand van DBB.
Lekker bezig! Hele goede deadlift, die 100kg op het filmpje was een makkieGa zo door!
Een sterke vrouw in de PL sectie! NICE! nu een..160kg DEAD!![]()
Netjes, ook goed dat je de phonebridges blijft doen.
i wonder hoelang het duurt voor je je 1e date hebt met iemand van DBB.
geldt dit ook voor een supportdate
Dan heeft ze die al!
Nette training weer meid!