Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontzettend sterk, je core is echt al behoorlijk sterk als je zo je yoke etc bekijkt. Je begint al te lopen terwijl hij nog wiebelt dat je hem dan nog een flink stuk kan corrigeren is knap. De yoke is 50 leeg, we hebben toen verhoogt met 2x15 naar 80kg. De gewichten kloppen dus wel maar is 50 leeg. Je hebt ook al behoorlijk wat gedaan, als je weet wat er allemaal kan dan kun je zelf bepalen hoeveel volume je nog erbij wilt doen aan events zoals fat db press, zwerfkei press, chain yoke, axle dl etc. Ook kun je aan het eind van de training assistance doen in de vorm van safetybar goodmornings, rackpress, swissbar etc alleen is dat afhankelijk van wat je de dag ervoor doet in je schema.
Grappig dat de weg gebruikt wordt voor deze activiteiten, de buurtbewoners staan denk ik niet meer raar te kijken
Bedacht ik me ook al.Ah, dat vroeg ik me af dus

heb eerlijk gezegd nooit zo t nut ingezien van die legs up bench press. Zie niet in hoe dit overdracht zou moeten hebben op je normale bench. Vind t nog n vrij gevaarlijke oefening ook. Hooguit voor stabiliteitsspieren, maar dan zou ik m niet zo zwaar pakken, en gewoon voor 3 x 10 gaan ofzo.
Goeie training wel natuurlijk.

Heb eerlijk gezegd nooit zo t nut ingezien van die legs up bench press. Zie niet in hoe dit overdracht zou moeten hebben op je normale bench. Vind t nog n vrij gevaarlijke oefening ook. Hooguit voor stabiliteitsspieren, maar dan zou ik m niet zo zwaar pakken, en gewoon voor 3 x 10 gaan ofzo.

Thanks mannen en dame!
Door je benen in de lucht te houden, spreek je alleen je borst aan is me verteld... Het zal gerust wel nut hebben. M'n bench gaat iig wel vooruit.
Gevaarlijk? Lol.. waarom dat dan? Ik heb sowieso iemand achter me staan voor de zekerheid. Voor de rest vind ik het wel een fijne oefening.![]()

Heb eerlijk gezegd nooit zo t nut ingezien van die legs up bench press. Zie niet in hoe dit overdracht zou moeten hebben op je normale bench. Vind t nog n vrij gevaarlijke oefening ook. Hooguit voor stabiliteitsspieren, maar dan zou ik m niet zo zwaar pakken, en gewoon voor 3 x 10 gaan ofzo.