XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Impressive:D

Leuk bezig geweest zo voor de eerste keer. Sterk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
Ontzettend sterk, je core is echt al behoorlijk sterk als je zo je yoke etc bekijkt. Je begint al te lopen terwijl hij nog wiebelt dat je hem dan nog een flink stuk kan corrigeren is knap. De yoke is 50 leeg, we hebben toen verhoogt met 2x15 naar 80kg. De gewichten kloppen dus wel maar is 50 leeg. Je hebt ook al behoorlijk wat gedaan, als je weet wat er allemaal kan dan kun je zelf bepalen hoeveel volume je nog erbij wilt doen aan events zoals fat db press, zwerfkei press, chain yoke, axle dl etc. Ook kun je aan het eind van de training assistance doen in de vorm van safetybar goodmornings, rackpress, swissbar etc alleen is dat afhankelijk van wat je de dag ervoor doet in je schema.

Dank je wel Gijs. Oke 50 leeg, wist het ook niet meer precies. Volgende keer ga ik wat andere dingen doen waar ik niet aan toe gekomen was. Wel even kijken hoe ik dit ga combineren met het PL schema maar opzich moet het makkelijk te doen zijn. 4 keer per week PL en dan om de week Strongwoman training erbij.

Grappig dat de weg gebruikt wordt voor deze activiteiten, de buurtbewoners staan denk ik niet meer raar te kijken
:D Bedacht ik me ook al.

Denk dat je met yoke wel voordeel hebt dat ie met jouw lengte niet zover van de grond af hoeft worden getild?

Wel heel stoer hoor!

Yoke is verstelbaar he ;)

Als je bij de Yoke vooruit blijft kijken ga je minder gauw inzakken met je borst waardoor je ook beter spanning vast kan houden. Halverwege ongeveer bleef je volgens mij naar beneden kijken, dus daaraan blijven denken. (neem een punt waarop je kan focussen, een auto of whatever)

• #1.888
Maandag 7 maart
Training @ Spartacus

Deadlift. Normal grip. 4 sec up, 4 sec down.
Warming up
8x50 kg
5x57,5 kg
5x65 kg
Worksets
5x70 kg
5x70 kg
5x70 kg

Stiff Deadlift.
6x50 kg
6x55 kg
6x60 kg
6x60 kg
6x60 kg

Squat Balance.
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x30 kg
5x30 kg
Hierbij sta je dus op een halve bal, die mee veert als je er op springt lol. Is echt heel moeilijk maar hierdoor leer je je balans houden en voel echt veel meer in m'n benen. Heel moeilijk, deze moet je ook niet meteen zwaar pakken.

Lying Legcurl.
6x15 kg
6x15 kg
6x15 kg
6x15 kg

Bench Press. Legs up. Touch n go.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x40 kg
5x50 kg
Worksets
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg
Stuk zwaarder als je je benen omhoog hebt ipv van op de grond.

Bent Over Rows.
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg

Dippen. Tussen 2 bankjes.
6x
6x
6x
6x

Shrugs.
12x60 kg
12x60 kg
12x60 kg
12x60 kg

Incline Sit Ups.
12x
Swiss Ball Sit Ups.
12x
Incline Sit Ups.
12x
Swiss Ball Sit Ups.
12x

Even gevraagt waarom er zoveel volume bij is. Veel oefeningen zijn voor stretch en hoeven niet zwaar, ik dacht dat ze wel zwaar moesten maar dat hoeft dus niet.
Alle oefeningen hebben een goede bedoeling natuurlijk, ze spreken allemaal weer iets anders aan en sterkere spieren is belangrijk om meer te kunnen tillen.
Nu ik weet dat ze niet al te zwaar hoeven, vind ik het volume niet zo erg meer.

M'n bank word wel wat zwaarder aangepakt aangezien ik 27 maart met het NK Bankdrukken mee doe @ SSS, Alkmaar. Ik doe deze dan nogsteeds RAW, daarna moet ik met shirt leren drukken.

Damn had wel spierpijn van zaterdag, vooral in m'n benen, biceps en traps. Maar wel lekker. :D

Bam! Lekkere training

Lekker ook h die spierpijn :d

Zo'n grote training past niet eens in 1 x op m'n scherm! Nice press.

Zegt ze tegen mij, guess who's back..
Zeg ik tegen jou: Guess who's going forward really fast?!
Mijn god..indrukwekkende trainingen Sanne..en nice Nk bankdrukken!

Haha lekker hoor zo snel na de training van zaterdag.

Heb eerlijk gezegd nooit zo t nut ingezien van die legs up bench press. Zie niet in hoe dit overdracht zou moeten hebben op je normale bench. Vind t nog n vrij gevaarlijke oefening ook. Hooguit voor stabiliteitsspieren, maar dan zou ik m niet zo zwaar pakken, en gewoon voor 3 x 10 gaan ofzo.
Goeie training wel natuurlijk.

heb eerlijk gezegd nooit zo t nut ingezien van die legs up bench press. Zie niet in hoe dit overdracht zou moeten hebben op je normale bench. Vind t nog n vrij gevaarlijke oefening ook. Hooguit voor stabiliteitsspieren, maar dan zou ik m niet zo zwaar pakken, en gewoon voor 3 x 10 gaan ofzo.

+1.:)

• #1.895
Thanks mannen en dame! :D

Heb eerlijk gezegd nooit zo t nut ingezien van die legs up bench press. Zie niet in hoe dit overdracht zou moeten hebben op je normale bench. Vind t nog n vrij gevaarlijke oefening ook. Hooguit voor stabiliteitsspieren, maar dan zou ik m niet zo zwaar pakken, en gewoon voor 3 x 10 gaan ofzo.

Door je benen in de lucht te houden, spreek je alleen je borst aan is me verteld... Het zal gerust wel nut hebben. M'n bench gaat iig wel vooruit. :D
Gevaarlijk? Lol.. waarom dat dan? Ik heb sowieso iemand achter me staan voor de zekerheid. Voor de rest vind ik het wel een fijne oefening. :)

Bench vooruit is het belangrijkste! Dan gaat het gewicht ook vast omhoog :D

Thanks mannen en dame! :D

Door je benen in de lucht te houden, spreek je alleen je borst aan is me verteld... Het zal gerust wel nut hebben. M'n bench gaat iig wel vooruit. :D
Gevaarlijk? Lol.. waarom dat dan? Ik heb sowieso iemand achter me staan voor de zekerheid. Voor de rest vind ik het wel een fijne oefening. :)

Ja, maar goed, je bankdrukt toch met je armen? Dikke triceps maken een dikke bankdruk. Ik heb nog nooit een powerlifter gezien die met z'n borst drukt. Natuurlijk, je wil je borstspieren sterker maken, en dit zal ook belangrijk zijn voor vooruitgang, maar daar zijn genoeg andere, functionelere oefeningen voor.
Gevaarlijk, als je richting fail gaat, en de halter gaat een beetje haperen, heb je geen mogelijkheid jezelf te stabiliseren en kan de halter gaan zwaaien. Daarom denk ik: als je het dan toch al wil doen, alleen heel licht en herhalingen maken.
Maar dit alles is slechts mijn mening natuurlijk ;)

Lekker training Sanne! Ik ben benieuwd naar die balance squats.. Zal ze donderdag wel moeten doen:p

+2

Net als thumbless deadlift etc ik zie het nut ook niet echt.

Maar goede training weer Sanne en ik had op dezelfde plekken de spierpijn zitten haha.

Damn Sanne, dat zijn weer mega trainingen girl, mooi filmpje bij Gijs ook! Die coach jou goed! Maaruh, PL Strongwomen... wat gaan we allemaal zien van jou komende tijd? Sterkste vrouw van NL Europa, wereld???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven