AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Sanne's Miss Beachproof contest log 2011

60 min, ik snap eccht niet hoe je het kan volhouden???

Jeetje Sanne, na zo;n training een uur op de cross..... respect meid. Dat krijg ik niet voor elkaar hoor....

Leuk je morgen weer eens te zien:)

• Topic Starter Topic Starter
Best veel opwarm setjes, datmag wel wat minder en dan kun je wat meer vollume of intensiteit pakken ? Het is maar een idee ghehe.
Ziet er wel lekker uit allemaal. Suc 6 .

Hoezo minder? Opwarmen is juist heel belangrijk. Volume draai ik al genoeg. Toch bedankt voor je comment.

Chick, je gaat hard!

Qua gewichten al weer bijna op het oude niveau?

Thanks chick. :cool: Ik weet niet of ik al beetje op m'n niveau zit, moet nogsteeds rustig aan doen. In september kan ik pas gaan zien of ik vooruitgang heb geboekt want dan doe ik weer mee aan een wedstrijd.

60 min, ik snap eccht niet hoe je het kan volhouden???

Als het moet dan moet het. :D

Jeetje Sanne, na zo;n training een uur op de cross..... respect meid. Dat krijg ik niet voor elkaar hoor....

Leuk je morgen weer eens te zien:)

Bart je kent m'n andere trainingen toch.... dit zijn voor mij soort van deload trainingen lol. :p

Tot morgen. :D

morgen ga ik je knijpen hoor, volgens mij ben je een robot:)

tot morgen!

Jij gaat morgen helemaal niets bij mij knijpen. :D Ik neem trouwens die lepel weer mee die ik nogsteeds van je heb lol :roflol:

je gaat morgen niet bezig zijn met cutten neem ik aan heh? :p

Haha lichtelijk dan... moet wel opletten want kan er geen junkdag van maken hihi. Vlees mag altijd toch. :D

Jij gaat morgen helemaal niets bij mij knijpen. :D Ik neem trouwens die lepel weer mee die ik nogsteeds van je heb lol :roflol:

owjeee ik knijp hem nou al...... want jij kan mij deadliften, shit is real.

Die lepel ja, goed van je! Ik was het al weer vergeten.... Mijn ex ook weer blij dat haar bestek weer compleet is:)

Haha lichtelijk dan... moet wel opletten want kan er geen junkdag van maken hihi. Vlees mag altijd toch. :D
geen junkdag bij de jaarlijkse RPB-meet? doe het dan gewoon onder het mom van je metabolisme laten schrikken ofzo (dat excuus doet het altijd goed) daarnaast heb ik een gruwelijk aardappelsalade gemaakt die je echt moet eten...al zit ie vol met carbs :p

owjeee ik knijp hem nou al...... want jij kan mij deadliften, shit is real.

Die lepel ja, goed van je! Ik was het al weer vergeten.... Mijn ex ook weer blij dat haar bestek weer compleet is:)

En het was niet eens jou lepel of wel? :roflol:

geen junkdag bij de jaarlijkse RPB-meet? doe het dan gewoon onder het mom van je metabolisme laten schrikken ofzo (dat excuus doet het altijd goed) daarnaast heb ik een gruwelijk aardappelsalade gemaakt die je echt moet eten...al zit ie vol met carbs :p

Hahaha ik heb alsnog niets van je salade gegeten. :p

Zaterdag 25 juni
Training (en BBQ) @ Raw Power Baarn

Deadlift. (Stang was 17,5 kg ipv 20 kg)
Warming up
5x47,5 kg
5x67,5 kg
3x97,5 kg
3x107,5 kg
1x127,5 kg
1x147,5 kg
Workset
1x160 kg Fail
1x160 kg Fail
Was ook totaal kansloos, kreeg de stang maar een klein stukje van de grond...:mad:

Deadlift from block. Stang kwam net iets onder de knie.
Warming up
5x70 kg
5x90 kg
3x100 kg
3x110 kg
3x130 kg
1x140 kg
Worksets
1x160 kg
1x165 kg
Zo, bam.. wel hier even een ego-streling gehad lol. Vanaf 140 is sowieso allemaal een PR.

Deadlift. Hop nog een keer proberen
1x160 kg... Kreeg de stang al een stuk hoger van de grond, klein beetje onder knie zat hij nog maar wel fail
1x140 kg...:rolleyes: Erwin dacht dat hij er 160 op had gedaan, ik natuurlijk ****ing blij totdat ik hoorde dat het 140 was gvd..
1x160 kg.. ging beter dan de andere maar weer fail helaas. Ach ik moest het gewoon proberen. Nu lekker door trainen tot 16-17 september, dan ga ik knallen op de West-Europese Powerlifting Kampioenschappen. BAM!

Swiss Bar Bench Press.
5x43 kg
5x43 kg
5x43 kg
5x43 kg

Echt een top dag gehad! Was super gezellig, goeie sfeer, veel mensen en daarna nog gezellig met een groepje in een kring gezeten, kampvuur verhalen vertellen zonder kampvuur. :roflol:

Gisteren rond de 2500 kcal gegeten ongeveer, dus vandaag weer goed aan de bak. Had echt even geen zin in havermout met rozijntjes, dus iets gepakt wat er op leek. :p
Voeding voor vandaag:

M1 (10:00) Peijnenburg Goede Start koek, whey perfection shake
198 kcal - 110 kcal = 308 kcal
M2 (13:30) 1 sinaasappel, 250 gr optimel kwark
48 kcal - 100 kcal = 148 kcal
M3 (16:00) 2 gekookte eieren, 100 gr rosbief
150 kcal - 168 kcal = 318 kcal
M4 (18:00) Nog even zien wat ik ga eten op het werk.

M5 (20:00) 1 scoop whey perfection, 1 ei-eiwit, scheutje magere melk (brownie)
110 kcal - 16 kcal - 20 kcal = 146 kcal
M6 Voor het slapen: 250 gr kwark, 1 scoop muscle milk
137,5 kcal - 130 kcal = 267,5 kcal

Totaal: 1187,5 kcal
De kcal van M4 komen er nog bij. En nu weer klaarmaken voor het werk. Had liever nog in m'n bed gelegen na een avond met whiskey en jägermeister :roflol:.

Chill dat je in ieder geval 147,5 had (en een speed rep met 140), je bent dus niet echt achteruit gegaan qua kracht.

Ehmmm juist wel.. hij was echt heel zwaar, heb al een keer 2x150 getrokken en 1x157,5 kg. 147,5 kg word ik dus niet vrolijk van. Maargoed die 140 was echt een speedrep dus ik mag niet mopperen. Maar ik doe het lekker wel want het is m'n favo oefening haha dus dan baal je gewoon..

Deadlift from block, is dat niet gewoon een rackpull :P? F*cking nice gewichten voor de rest, damn!

Hmm, ja, maar je hebt al best een tijdje niet echt zwaar getraind toch? Dan vind ik het niet slecht dat je toch nog 147,5kg trekt (ook al was ie zwaar) en een easy 140.
Maar goed, ik weet hoe ontzettend balen het is als het niet lukt... En iemand anders kan het wel goed vinden, maar ja, als je er zelf niet blij mee bent...

Laatst bewerkt:
Deadlift from block, is dat niet gewoon een rackpull :P? F*cking nice gewichten voor de rest, damn!

Bedankt man!
Ehmm volgens mij ligt de stang bij een rack pull hoger maar dat weet ik niet. :p

Hmm, ja, maar je hebt al best een tijdje niet echt zwaar getraind toch? Dan vind ik het niet slecht dat je toch nog 147,5kg trekt (ook al was ie zwaar) en een easy 140.
Maar goed, ik weet hoe ontzettend balen het is als het niet lukt... En iemand anders kan het wel goed vinden, maar ja, als je er zelf niet blij mee bent...

Dat klopt, dat klopt.. maar ik ben niet snel tevreden dus dat scheeld ook weer haha. ;)

Wat hou jij een mooie log bij zeg!! Echte ijzervreetster :) Extra punt voor jou dalijk in de stemronde.

Jeetje, ik vind je echt stoer met je zware gewichten!

Voeding voor morgen:

M1 (10:00) 40 gr havermout, 20 gr rozijnen, 20 gr whey delicious, beetje magere melk
136 kcal - 136 kcal - 78,4 kcal - 20 kcal = 370,5 kcal
M2 (13:30) Sinaasappel, 2 volkoren boterhammen, 50 gr kalkoenfilet
48 kcal - 150 kcal - 62,5 kcal = 218,5 kcal
M3 (16:00) 2 volkoren boterhammen, 50 gr kalkoenfilet
150 kcal - 62,5 kcal = 212,5 kcal
M4 (18:00) 55 gr volkoren pasta, 150 gr saus, half bakje tonijn waterbasis, 50 gr sla
184,2 kcal - 90 kcal - 73 kcal - 4,5 kcal = 351,7 kcal
Whey shake perfection
110 kcal
Krachttraining
Whey shake perfection
110 kcal
M5 (22:00) 2 haringen met uitjes
187,5 kcal - 5 kcal = 192,5 kcal
M6 (23:00) voor het slapen: 250 gr magere kwark, 1 scoop muscle milk
137,5 kcal - 130 kcal = 267,5 kcal

Totaal: 1833,2 kcal

Laatst bewerkt:
Wtf, wat een gewichten komen hier voorbij!!
Spannend straks in september, maar dat gaat daar zeker goedkomen als ik je weights zo bekijk;)
Merk je niet dat nu je wat in kg's afneemt (gewicht) dat je trainingen zwaarder worden of valt t mee??

Terug
Naar boven