Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best veel opwarm setjes, datmag wel wat minder en dan kun je wat meer vollume of intensiteit pakken ? Het is maar een idee ghehe.
Ziet er wel lekker uit allemaal. Suc 6 .
Chick, je gaat hard!
Qua gewichten al weer bijna op het oude niveau?
Ik weet niet of ik al beetje op m'n niveau zit, moet nogsteeds rustig aan doen. In september kan ik pas gaan zien of ik vooruitgang heb geboekt want dan doe ik weer mee aan een wedstrijd.60 min, ik snap eccht niet hoe je het kan volhouden![]()

Jeetje Sanne, na zo;n training een uur op de cross..... respect meid. Dat krijg ik niet voor elkaar hoor....
Leuk je morgen weer eens te zien![]()

Jij gaat morgen helemaal niets bij mij knijpen.Ik neem trouwens die lepel weer mee die ik nogsteeds van je heb lol
![]()

geen junkdag bij de jaarlijkse RPB-meet? doe het dan gewoon onder het mom van je metabolisme laten schrikken ofzo (dat excuus doet het altijd goed) daarnaast heb ik een gruwelijk aardappelsalade gemaakt die je echt moet eten...al zit ie vol met carbsHaha lichtelijk dan... moet wel opletten want kan er geen junkdag van maken hihi. Vlees mag altijd toch.![]()

owjeee ik knijp hem nou al...... want jij kan mij deadliften, shit is real.
Die lepel ja, goed van je! Ik was het al weer vergeten.... Mijn ex ook weer blij dat haar bestek weer compleet is![]()

geen junkdag bij de jaarlijkse RPB-meet? doe het dan gewoon onder het mom van je metabolisme laten schrikken ofzo (dat excuus doet het altijd goed) daarnaast heb ik een gruwelijk aardappelsalade gemaakt die je echt moet eten...al zit ie vol met carbs![]()

Erwin dacht dat hij er 160 op had gedaan, ik natuurlijk ****ing blij totdat ik hoorde dat het 140 was gvd..

.Deadlift from block, is dat niet gewoon een rackpull? F*cking nice gewichten voor de rest, damn!
Hmm, ja, maar je hebt al best een tijdje niet echt zwaar getraind toch? Dan vind ik het niet slecht dat je toch nog 147,5kg trekt (ook al was ie zwaar) en een easy 140.
Maar goed, ik weet hoe ontzettend balen het is als het niet lukt... En iemand anders kan het wel goed vinden, maar ja, als je er zelf niet blij mee bent...