AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Sanne's Miss Beachproof contest log 2011

je ben aan het cutten nou?

gewoon snel vergeten en volgende keer 4x 150kg eruit knallen

• Topic Starter Topic Starter
Ja daar moet ik ook rekening mee houden, dat ik lichtelijk aan het cutten ben. Vet% is al bijna 4% omlaag en gewicht is bijna 7 kg af dus dat werkt bij mij een beetje tegen.. plus dat ik even met een blessure zit terwijl het zo lekker ging dus train al 1 dag minder en gewichten zijn een stuk lager.
Vorige week zaterdag was ook geen slimme zet eigenlijk lol want voel me nu epic slap vanwege die fails. Maarja die Block Deadlift was dan wel weer nice.

gebruik je ook ephedrine ofzo tijdens het cutten?

Haha nee wel soms wat juice, vandaar m'n roid rage.

gewoon anavar?

Sanne zit aan de chocomel brah, heb ik zelf gezien:)

Dankje Sanne, zijn we van die douchebag af :P Gaat wel lekker met je trainingen zo te zien :)

damn :/ e-war gemist

what can I say, sommige van die dudes met baby-stats zijn mss afgunstig t.o.v. de jouwe en dan komt het klassieke "powerlifters zijn dikkertjes" argument al gauw boven

Sanne zit aan de chocomel brah, heb ik zelf gezien:)

Haha sssssst dat was alleen op de BBQ. Mocht willen dat ik iedere dag chocomel kon drinken.. nom nom :lick:

Dankje Sanne, zijn we van die douchebag af :P Gaat wel lekker met je trainingen zo te zien :)

Volgens mij is hij terug, is het niet achterkantborst?

Trainingen gaan wel fijn ja! :D De pijntjes die er waren zijn er gelukkig niet meer dus dat scheeld al.

damn :/ e-war gemist

what can I say, sommige van die dudes met baby-stats zijn mss afgunstig t.o.v. de jouwe en dan komt het klassieke "powerlifters zijn dikkertjes" argument al gauw boven

Hehe ja ze waren lekker aan het trollen, de slappelingen. :D

Nu weer opweg naar de sportschool.. laatste keer was maandag. Gister kwam het niet uit... en dan zaterdag @ Goirle m'n 3de trainingsdag doen.

Laatst bewerkt:
Donderdag 30 juni
Training @ Gym Alkmaar

Warming up 5 minuten crosstrainer

Full Squat Weightlifting Style.
Warming up
8x20 kg
5x40 kg
5x45 kg
5x50 kg
Worksets
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg

Close Grip Bench Press. Zag bij m'n laatste set pas dat het middle grip moest zijn...:rolleyes:
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x35 kg
5x40 kg
Worskets
5x45 kg
5x45 kg

Dumbbell Fly (Swiss Ball). Gewicht en reps = per hand.
8x6 kg
8x6 kg
8x6 kg
8x6 kg

Dumbbell Pull Over (Swiss Ball). Gewicht en reps = per hand.
8x8 kg
8x8 kg
8x8 kg
8x8 kg

Military Press.
6x12 kg
6x12 kg
6x12 kg
6x12 kg
Weer de lichtste stang gepakt... ging super nice dus misschien volgende week weer de 20 kg stang pakken.

Sumo Deadlift.
Warming up
5x50 kg
5x60 kg
3x70 kg
3x80 kg
Worksets
3x90 kg
3x90 kg
3x90 kg

Dumbbell Curl. Gewicht en reps = per hand.
8x10 kg
8x10 kg
8x12 kg
8x12 kg

Barbell Curl.
8x20 kg
8x20 kg
8x25 kg
8x25 kg

Buik.
Crunches 20x
Crunches zijbuikspier rechts 8x
Crunches zijbuikspier links 8x

Squat is best apart om te doen. Je staat smal en het is high bar. Je hoort het geloof ik in je quads te voelen maar ik voel voornamelijk m'n hamstring. Voelt wel nice.

Geen cardio gedaan vandaag, deze hele week eigenlijk niet. Even kijken of ik morgen middag na m'n werk kan en of 's avonds.

Voeding voor vandaag.. beetje vage voeding. Was vrij vandaag en 5 uur lang wezen winkelen, en daarna thuis nog opruimen en klaarmaken voor het trainen.

M1 (11:00) 40 gr havermout, 10 gr rozijnen, 20 gr whey delicious, beetje magere melk
136 kcal - 68 kcal - 78,4 kcal - 20 kcal = 302,4 kcal
M2 (14:00) Volkoren pistolet, tonijnsalade, sla, komkommer en tomaat @ bakker bart nom nom
Geen idee hoeveel.. ik gok 350 kcal.
M3 (17:00) Peijnenburg goede start koek, salade met walnoten, manderijntjes en bleekselderij. Zat ook dressing doorheen dus heb ook geen idee hoeveel kcal
198 kcal - 200? kcal = 398 kcal
M4 (21:00) 3 gekookte eieren: 2 met geel, 1 zonder
75 kcal - 75 kcal - 16 kcal = 166 kcal
M5 (23:00) voor het slapen: 250 gr magere kwark, scoop muscle milk
137,5 kcal - 130 kcal = 267,5 kcal

Totaal: 1483,9 kcal.

Het kan meer of minder zijn, weet niet precies hoeveel kcal dat broodje bij bakker bart en de salade was...
Ach care, het was aardig clean. :)

Laatst bewerkt:
Mooie training hoor!!
Wauwie, en wat betreft die chocomel....

Heb jij het nog in je?

:D:D:D En ik zie je zo weer een zware deadlift pakken :D:D:D

Check. ;)

Chocomel reclame Sanne. ;)

Terug
Naar boven