MikeMasters
Cool Novice
- Waardering
- 0
Goedemiddag,
Ik heb eens een vraagje over wat s'avonds te eten.
(ik heb de zoekfunctie al gebruikt en vind wel eea maar wil toch even wat specifieker zijn)
Allereerst: ik ben 23 jaar, train nu bijna een jaar, ben 1.71 en weeg nu 68 kg. bf% is 10,4% (bf is wel eens wat lager geweest( ik woog 56 toen ik begon met trainen)
Als ik s'avonds thuis kom na het trainen (+/- 22:00 uur) heb ik vaak honger.
De stommeling dat ik ben grijp ik meestal naar chips, het komt wel eens voor dat ik een hele zak in mijn eentje op een avond leegmaak...
ik ga dan meestal tussen 23:00 en 0:00 naar bed.
Verassend: Nu begint mijn buik de laatste tijd drastisch groter te worden
en begint mijn sixpack langsaam te verdwijnen....
Ik weet dat het door de chips komt (gaan zeker 3 zakken per week doorheen)
Nu wil ik graag van het chips eten af, maar ben bang als ik een shake neem ipv chips dat ik niet vol zit en dat dat alsnog aangaat zetten tot vet.
Ik ben iig begonnen met ipv 10 minuten cardio om op te warmen, nu 15 minuten aan het begin van de training en 15 minuten aan het eind. Nu wil ik natuurlijk mijn voeding aanpassen, anders heeft het ook geen nut.
Wat ik overdag eet:
momenteel ben ik gestopt met whey pro, om te voorkomen dat ik nog dikker word. dit nam ik normaal gesproken s'ochtends vroeg.
+/-10:00 2 bruine boterhammen (kipfilet, pindakaas, sandichspread of kaas)
+/-12:00 2 bruine boterhammen (kipfilet, pindakaas, sandichspread of kaas)
+/-13:30 2 bruine boterhammen (kipfilet, pindakaas, sandichspread of kaas)
+/-15:00 2 bruine boterhammen (kipfilet, pindakaas, sandichspread of kaas)
+/-17:20 avondeten
en dan s'avonds komt de vette troep.
Wat kan ik het beste eten rond +/- 22:00 uur s'avonds
Alvast bedankt,
Michael
Ik heb eens een vraagje over wat s'avonds te eten.
(ik heb de zoekfunctie al gebruikt en vind wel eea maar wil toch even wat specifieker zijn)
Allereerst: ik ben 23 jaar, train nu bijna een jaar, ben 1.71 en weeg nu 68 kg. bf% is 10,4% (bf is wel eens wat lager geweest( ik woog 56 toen ik begon met trainen)
Als ik s'avonds thuis kom na het trainen (+/- 22:00 uur) heb ik vaak honger.
De stommeling dat ik ben grijp ik meestal naar chips, het komt wel eens voor dat ik een hele zak in mijn eentje op een avond leegmaak...

ik ga dan meestal tussen 23:00 en 0:00 naar bed.
Verassend: Nu begint mijn buik de laatste tijd drastisch groter te worden
en begint mijn sixpack langsaam te verdwijnen.... Ik weet dat het door de chips komt (gaan zeker 3 zakken per week doorheen)
Nu wil ik graag van het chips eten af, maar ben bang als ik een shake neem ipv chips dat ik niet vol zit en dat dat alsnog aangaat zetten tot vet.
Ik ben iig begonnen met ipv 10 minuten cardio om op te warmen, nu 15 minuten aan het begin van de training en 15 minuten aan het eind. Nu wil ik natuurlijk mijn voeding aanpassen, anders heeft het ook geen nut.
Wat ik overdag eet:
momenteel ben ik gestopt met whey pro, om te voorkomen dat ik nog dikker word. dit nam ik normaal gesproken s'ochtends vroeg.
+/-10:00 2 bruine boterhammen (kipfilet, pindakaas, sandichspread of kaas)
+/-12:00 2 bruine boterhammen (kipfilet, pindakaas, sandichspread of kaas)
+/-13:30 2 bruine boterhammen (kipfilet, pindakaas, sandichspread of kaas)
+/-15:00 2 bruine boterhammen (kipfilet, pindakaas, sandichspread of kaas)
+/-17:20 avondeten
en dan s'avonds komt de vette troep.
Wat kan ik het beste eten rond +/- 22:00 uur s'avonds

Alvast bedankt,
Michael

)

)