XXL Nutrition

SBD Gainz

Bezoekers in dit topic

weer nieuwe week nieuwe kansen om beter te loggen.

gisteren UB A
Paused Benchpress Singles
93,5kg x 5 x 1

Paused Benchpress
78,5kg x 6,6,6

Pull-Ups
BW + 4,5kg x 8,8,6,6

Low Incline Dumbbell Press @15-20% hoek
32.25kg x 12,9,9

Unilateral Cable Row
28kg x 15,15,15

DB Butterfly Raises (5 sec. excentrisch)
5,5kg x 15,15,15

Unilateral Katana Extension
14kg x 15,14,12

en toen nog even flexxen met Portonia1. niet raar voor 2 dikkerdjes.
 
Bij die 12,9,9 train je dan echt tot falen of? Lijkt me namelijk niet echt gucci als je focus vooral power is.
 
Yoo Furry, jij hebt een tijd terug toch n/suns 4-days gedraaid? Ik wil a.s. maandag ook beginnen met n/suns 4-days, alleen zag ik dat er bij de 4-days geen +1 set is op de OHP (deze zit wel ingeroosterd op de 1e training van de week). Hoe heb jij dit gedaan?

Nu denk ik eraan om dit elke week met 2,5 kg op te hogen zover het gaat.
 
Yoo Furry, jij hebt een tijd terug toch n/suns 4-days gedraaid? Ik wil a.s. maandag ook beginnen met n/suns 4-days, alleen zag ik dat er bij de 4-days geen +1 set is op de OHP (deze zit wel ingeroosterd op de 1e training van de week). Hoe heb jij dit gedaan?

Nu denk ik eraan om dit elke week met 2,5 kg op te hogen zover het gaat.
OHP, gaat vanzelf mee (dacht ik) ik heb het best een tijdje gedraaid en ik vond het zeker mooi om te doen. allleen je moet er niet zo positief in staan hoe ik het doe. voor je het weet ram je 20 reps op de bench weg. zou net als Vissertje1980 echt minimaal verhogen en gewoon reppen wat je minimaal moet doen.
 
OHP, gaat vanzelf mee (dacht ik) ik heb het best een tijdje gedraaid en ik vond het zeker mooi om te doen. allleen je moet er niet zo positief in staan hoe ik het doe. voor je het weet ram je 20 reps op de bench weg. zou net als Vissertje1980 echt minimaal verhogen en gewoon reppen wat je minimaal moet doen.
Oké, top. Ben inderdaad van plan om rustig de gewichten te verhogen, denk dat je op de langere termijn er meer uit kan halen op die manier.
 
coronie macaronie. zojuist mijzelf laten testen en nu wachten op de uitslag.

hopelijk negatief zodat ik morgen weer naar de gym kan gaan.
 
coronie macaronie. zojuist mijzelf laten testen en nu wachten op de uitslag.

hopelijk negatief zodat ik morgen weer naar de gym kan gaan.
Als je morgen al bericht krijgt;)
 
werelds beste logger. ik merk sinds ik log in een excel schema en direct richting coach. dat ik minder op dbb log.

even samenvatting van afgelopen 7 dagen.

- geen corona
- meest lekkere singles tot nu toe gehad met 95kg bench paused en 132.5kg squat
- techniek verbeterd snel
- kan weer iets meer kcal eten.
- gewicht schommelt tussen 82.5 en 83.1
- overplaatsing op werk, ga naar een andere vestiging (meer werk, meer kansen en betere begeleiding)
- koekjes gang blijft ontwikkelen.
 
Laatste week van dit blok. Volgende week deloaden ben er ook wel aan toe want klapper alle kanten op.

Nu op 100kg paused bench
147.5kg squat zojuist heerlijk! Dus PR op -3.6kg

Nou tot volgende maand ofzo. Ben op het moment erg druk op mijn nieuwe werkplek.
 
He man, koekjesbaas geworden zie ik :cool: Succes met jullie bedrijfje en met de nieuwe (niet meer zo nieuwe ...) log natuurlijk.
Nou tot volgende maand ofzo. Ben op het moment erg druk op mijn nieuwe werkplek.
En nu?
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven