MuscleMeat

Schatting vetpercentage

Is je buik ook aangespannen? Dan denk ik wel iets meer dan 12% eigenlijk. Zo niet dan kan 't wel kloppen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja mensen, de buik is aangespannen!
Staat in eerste post...

Vetmetingen van de laatste weken in de sportschool (huidplooi) wezen 12-13 % uit, maar dit lijkt me erg sterk... als ik vooroverbuig heb ik nog steeds redelijk wat vet hangen...

Vetmetingen van de laatste weken in de sportschool (huidplooi) wezen 12-13 % uit, maar dit lijkt me erg sterk... als ik vooroverbuig heb ik nog steeds redelijk wat vet hangen...

Ik denk dat dat wel klopt hoor, lijkt me sterk dat je boven 13/14% aders op je armen hebt ?

12ish

Hmm raar, wat is je buikomtrek dan ?

Maar vet rondom je buik gaat volgens mij ook pas als laatste weg he, jammer genoeg :(

Als ik gewoon zit of voorover buig, kan ik dit vastpakken... :
2n7qv88.jpg

En buikomtrek, meet je dat op het smalste punt van je buik in ontspannen vorm?

Als ik gewoon zit of voorover buig, kan ik dit vastpakken... :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En buikomtrek, meet je dat op het smalste punt van je buik in ontspannen vorm?

Buikomtrek volgens mij op dikste punt gewoon ontspannen.

Maar denk dat je aan de hand van eerste foto wel op 12% staat, 12% is helemaal niet zo heel droog als meeste mensen denken

Buikomtrek volgens mij op dikste punt gewoon ontspannen.

Maar denk dat je aan de hand van eerste foto wel op 12% staat, 12% is helemaal niet zo heel droog als meeste mensen denken

Dit is 82 cm op smalste punt tussen ribbenkast en navel.
Dit vet is nog overblijfsel van m'n uit de hand gelopen bulk, alleen snap ik niet waarom die metingen dan niet meer vet uitwijzen... op de supra-iliacale huidplooi zit weliswaar minder vet dan op bij de buik zelf, misschien daarom...

Heb ook hyperlordosis, holle rug en dus ook een 'buikje' dat naar voren steekt.

Terug
Naar boven