AndroidHealthClinic

schema beginners

bodygreg

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
78kg
hey, ik ben dus een beginner en ga wat beginnen met krachtraining.

nu heb ik wat zitten lezen en heb begrepen dat ik dus met een full body het beste begin?

Ik ben dus 1m 72 en weeg 82 kg dus zal ik ook moeten cutten.

nu ben ik tot dit schema gekomen wat vinden jullie hier van?.

Squats 3x5
Bench press 3x5
Deadlift 3x5
Military press 3x5
Bent over row 3x5

ik zou beginnen met 3 x 8 als dit vlot gaat 3x 10 enz.

zou ik nu bij elke set het gewicht verhogen of niet?

Hoevaak per week ben je van plan te trainen?

hey, ik ben dus een beginner en ga wat beginnen met krachtraining.

nu heb ik wat zitten lezen en heb begrepen dat ik dus met een full body het beste begin?

Ik ben dus 1m 72 en weeg 82 kg dus zal ik ook moeten cutten.

nu ben ik tot dit schema gekomen wat vinden jullie hier van?.

Squats 3x5
Bench press 3x5
Deadlift 3x5
Military press 3x5
Bent over row 3x5

ik zou beginnen met 3 x 8 als dit vlot gaat 3x 10 enz.

zou ik nu bij elke set het gewicht verhogen of niet?

Het lijkt me wel zwaar om dit allemaal op 1 dag te doen. Iedereen is natuurlijk anders maar ik zelf zou dit schema nooit volhouden.

Rep range zou ik niet meteen aanpassen, als je bijvoorbeeld eerst 3x8 doet en daarna wordt dat te makkelijk, nog steeds 3x8 doen maar dan het gewicht verhogen. Rep range aanpassen kan je later nog doen maar daar hoef je je nu nog geen zorgen over te maken.

Ik zou alles op 3x5 of 5x5 houden.

Het lijkt me inderdaad wat zwaar, probeer het op te delen in een UB/LB split + enkele andere oefeningen. Je kan ook kiezen om de genoemde oefeningen op te delen over 2 workouts, google even op varianten van die Starting Strengths.

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt me wel zwaar om dit allemaal op 1 dag te doen. Iedereen is natuurlijk anders maar ik zelf zou dit schema nooit volhouden.