Fitness Seller

Schema opstelling ?

Generic

Novice
Waardering
0
Hallo allen !

Ik ben sinds kort begonnen met eens wat aan mijn lichaam te doen.
Ik ben nooit echt dik of dun geweest, altijd gewoon een normale bouw gehad.
Heb vroeger wel eens wat gedaan qua trainen, maar dat bleef meestal bij wat opdrukken en ab crunches.

Nou wil ik toch wel eens wat verder gaan dan dat, maar ik wil wel graag zo optimaal mogelijk beginnen.

Ik beschik over wat apparatuur, en wil graag zeker in het begin thuis sporten.
Later wil ik een sport school best overwegen, maar voor zolang het mogelijk kan hou ik het sporten toch liever binnen de deur.
( ook omdat de dichts bijzijnde sport school niet om de hoek is )

Ik heb in mijn bezit, het volgende :

- Een pull up bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- Een bankje ( verstelbaar )

- Een olympische halterstang
stanglanggr.jpg

- Een EZ curl stang

- Setje dumbells ( met opzetbare schijven )

- 2 x 10 KG schijven
- 6 x 5 KG schijven
- 4 x 2 KG schijven

Nou wil ik graag met deze materialen beginnen te trainen.
Mijn vraag is, of iemand me kan vertellen of dit mogelijk is, en zo ja, met wat voor schema ik aan de gang zou kunnen.

Qua tijds besteding kan ik 5 dagen per week een uur trainen, welke dagen dat zijn maakt weinig uit, ik kan mijn prive leven daar wel omheen rondschuiven.

Ik wacht nieuwsgierig jullie reacties af.

M.v.g.

Erik

Een trainingsschema gaat niemand hier voor je maken tenzij je betaalt, probeer eens zelf te kijken welke oefeningen je met jouw materiaal kan doen en dan zelf een schema op te stellen zodat wij dat dan kunnen beoordelen

• Topic Starter Topic Starter
Ik wist niet dat dat hier de norm was.
Vreemd, had wel verwacht op een webforum een paar enthousiastelingen te kunnen vinden die het leuk zou vinden om mee te kijken/denken met zoiets, vrij van betaling.

Als ik zelf de kennis zou hebben om zelf een schema op te zetten, kwam ik natuurlijk niet om hulp daarbij vragen.
Maar goed, ik ga bij de lokale supplementen verkoper hier anders wel om advies vragen, die doet het blijkbaar wel gratis.

Erg teleurstellend overigens dit, als ik dan zo eerlijk mag zijn.

ten eerste zou ik meer schijven kopen.
voor deadlifts en squats heb je niks aan 38 kilo.

• Topic Starter Topic Starter
Geregeld, mijn broer had nog oude schijven liggen, dus krijg er 4 x 10 KG schijven bij.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven