Ik gebruik dit schema nu al even, maar zou graag wat commentaar en tips hebben van meer ervaren mensen. Ik train 3x per week buik (de rest ook natuurlijk, maar dit even terzijde).
Dinsdag:
- Normale crunches met 40kg op mijn borst: 4 sets - 15 reps - 15 sec tussen elke set
- Dumbbell bend met halter van 16kg: 4 sets - 15 reps - 30 sec tussen elke set
- Knee raises (aan bar hangen en knieën naar borst): 4 sets - 15 reps - 1 min tussen elke set
- Leg raises (aan bar hangen en benen omhoog doen): 3 sets - 10 reps - 1 min tussen elke set
Donderdag:
- Normale crunches met 40kg op mijn borst: 4 sets - 15 reps - 15 sec tussen elke set
- Knee raises (aan bar hangen en knieën naar borst): 4 sets - 15 reps - 1 min tussen elke set
- Leg raises (aan bar hangen en benen omhoog doen): 3 sets - 10 reps - 1 min tussen elke set
Zaterdag:
- Normale crunches met 30 kg op mijn borst: 50 reps
- Schuine crunches: 70 reps (elke kant)
- Benen omhoog/omlaag: 60 reps
- Crunches met borst naar boven brengen: 60 reps
- Normale crunches met 30kg op mijn borst: 50 reps
Ik doe dus dinsdag en donderdag wat zwaardere oefeningen met minder reps, en dan zaterdag minder
zware oefeningen met meer reps. Ik weet helemaal niet of dit goed is of niet, maar vind deze routine wel leuk om te doen. Laat maar weten of dit goed, of helemaal NIET goed is. =D
Alvast bedankt iedereen!
Dinsdag:
Donderdag:
Zaterdag:
- Normale crunches met 30 kg op mijn borst: 50 reps
- Benen omhoog/omlaag: 60 reps
- Crunches met borst naar boven brengen: 60 reps
- Normale crunches met 30kg op mijn borst: 50 reps
Ik doe dus dinsdag en donderdag wat zwaardere oefeningen met minder reps, en dan zaterdag minder
zware oefeningen met meer reps. Ik weet helemaal niet of dit goed is of niet, maar vind deze routine wel leuk om te doen. Laat maar weten of dit goed, of helemaal NIET goed is. =D
Alvast bedankt iedereen!