XXL Nutrition

Schema

Xand3r

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Ik ben al poos aan het trainen maar nu wil k men schema verbeteren.Zou iemand mij kunnen helpen met het indelen van wanneer en welke spiergroep.op dinsdag en donderdag-avond doe ik zaalvoetbal (zeer intensief)Ik wil 4x trainen zonder het voetbal meergerekend.Ik dacht zoiets maar feel free to correct me:Maandag: Biceps, rug, buikDinsdag: VoetbalWoensdag: Borst, triceps, buikDonderdag: voetbal(soms vrijdag ipv donderdag)Vrijdag: benen,schouders, buikZaterdag, triceps, biceps, rugWaarschijnlijk is het ronduit slecht, alvast bedankt :)Groetjes, Xander
Bij biceps en rug doe ik ook ofcourse de onderarmen!

stronglifts 5x5

• Topic Starter Topic Starter
Euhm wat is t ? ;) ik wil men hele lichaam in 4 verschillende trainingsdagen en dinsdag en donderdag voetbal k dus die dagen vallen af kan iemand mij zeggen welke spiergroepen ik t beste kan combineren en verdelen over die 4 dagen? Groetjes

upper lower. Is 4x per week en je wordt geen dikz*k met grote benen zoals op een 5x5 schema.(hoewel grote benen niet verkeerd is om te hebben)

• Topic Starter Topic Starter
upper lower. Is 4x per week en je wordt geen dikz*k met grote benen zoals op een 5x5 schema.(hoewel grote benen niet verkeerd is om te hebben)

Oke bedankt :) Nee ik wil niet echt grote benen hebben nee dat is ook niet echt handig bij zaalvoetbal en sowieso moet je heel wendbaar blijven!

Maar een upper lower 4x schema is dus fullbody en zou goed kunnen werken? Ik ga even kijken hoe zo'n schema werkt. ben niet echt bekend met upper-lower en 5x5 schema's enzo maar bedankt!

Terug
Naar boven