Fitness Seller

Scheuren in de huid

Hey gasten ik vraag mij even iets af....SCHEUREN in je huid!?! FFS man, doet dat dan niet zeer?
(en kom niet aan met : Echte mannen hebben geen pijn bullshit) Ik vraag mij dat dus serieus af....
Over wat voor sheuren hebben we het dan? Hebben we het over kleine scheurtjes? of over diepe scheuren die kunnen gaan bloeden ? :)

Gr,

Pet0r

Pet0r zei:
Hey gasten ik vraag mij even iets af....SCHEUREN in je huid!?! FFS man, doet dat dan niet zeer?
(en kom niet aan met : Echte mannen hebben geen pijn bullshit) Ik vraag mij dat dus serieus af....
Over wat voor sheuren hebben we het dan? Hebben we het over kleine scheurtjes? of over diepe scheuren die kunnen gaan bloeden ? :)

Gr,

Pet0r
Nee doet niet zeer, je voelt er niks van.
En nee ze bloeden ook niet;)

Ok thx., ik schrok al :D ( zien ze eruit als groeistrepen dan? of noemen jullie dan scheuren?)

Pet0r zei:

Gr,

Pet0r

:roflol:

Mass_builder, zie je dat knopje "Edit" onder je post staan? ;)

Verder, die scheuren heb ik ook last van. Biceps, onderarmen (stuk van onderarm naar borst, binnenkant van elleboog), okels, borst, lats, bovenbenen..you name it, I have it. Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken.

SiRoj zei:

Je kan niet met 100% zeggen dat ALLE dikke mensen dat hebben, maar ik denk dat een groot aantal percentage van
de dikke mensen dit wel hebben.

Wat ik begrepen hebt gaat het om Hormoon verandering en ja hele dikke mensen eten dus meestal te veel en hebben dus met hormoon verandering en vrijving onder de huid te maken. Correct me if i'm wrong.
Probeer het ook alleen maar te snappen.:p

[Link niet meer beschikbaar]

ook vieze dikke mensen hebben ze ja.

Ik heb ze op mijn armen ongelovelijk erg. Je moet er mee leren leven.

Ik heb het alleen op mn quads... gelukkig...

victormor zei:
[Link niet meer beschikbaar]

ook vieze dikke mensen hebben ze ja.

Ik heb ze op mijn armen ongelovelijk erg. Je moet er mee leren leven.

Ik weet niet of jij het ook zo hebt, dus ik zal het voorzichtig proberen te zeggen. als ik vrijuit mag spreken wou ik even mijn menig geven over deze foto

Mening
Zoals je ziet is deze man héél erg dik, dit kan door ziekte komen of door een andere medische oorzaak. maar meestal worden mensen dik door te veel eten. ls je zoveel eet dat je dus op ten duur zulke striae strepen (verwondingen vindt ik dit eerder)krijgt dan ben je inm mijn ogen fout bezig. Ik weet dat je dit niet alleen krijgt door de groei maar door hormoon verandering en vrijving <------- dit kan dus ook ontstaan door (grof gezegt) VRETEN.

Ik acepteer iemand helemaal zoals hij is, ook al heeft hij veel striae....maar dit soort fotos wordt ik verdrietig van :( dat mensen het zover laten komen snap ik dus niet....

Vraag:
Kan zulke grote striae ook voorkomen bij BB? ik mag toch hopen van niet!

Gr,

Pet0r

Ik ben zelf 15kg aangekomen in de eerste 7-8 maanden toen ik begon met trainen maar had nergens strepen. Denk dan ook dat de rekbaarheid van de huid niet bij iedereen gelijk is...

Bosna Animal zei:
je weet er zo te zien nix van

Ik denk dat jij nog nooit dikke mensen hebt gezien..
Zoals de foto hieronder al laat zien (trouwens wel erg extreem)
hebben dikke mensen ook last van straie...

Maar net zoals BB-ers, niet iedereen heeft het, ook niet iedereen even erg

Btw wel gek, dat jij (de topic starter, met een vraag), mij gaat zeggen dat ik er niets vanaf weet ???

in iedergeval als je ze nog niet hebt of wel hept maar niet erger wilt laten worden, uierzalf erop smeren en misschien nog een vitamine E complexje. Vaseline is ook goed maar blijft vet....

Gewoon Hardcore, we zijn hier toch geen beachboys, waar alles gladjes moet zijn.

Terug
Naar boven